Szukaj

Urywające się klapki kolektora dolotowego w M57 Diesel.
BMW Seria 5 E39

  • Autor: ~yendrek
  • Kategoria: silnik
Urywające się klapki kolektora dolotowego, które niszczą głowicę.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 9
Nie wystąpiła: 10

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Mam manuala 330d po lifcie i też miałem klapki. Jedna wisiała już na włosku. Wyszło przy wymianie świec żarowych.
Odpowiedz
Zabawa (w moim przypadku) na ok. 5h razem z czyszczeniem EGR. Niektórzy wkręcają śrubki na Loctite, inni zamawiają aluminiowe zaślepki z Allegro. Ja zaś poodcinałem ośki z blaszkami na równo z plastikowym korpusem i dodatkowo zeszlifowałem je na "0" do płaszczyzny tegoż korpusu. Cały mechanizm działa jak dotychczas, z tym że porusza sobie tymi "kikutami" w te i nazad :-)
Odpowiedz
te klapk są ważne ??? 7 lat naprawiam bmw :) i powiem ze usunięcie będzie kosztowało więcej co robią nie powiem to jest mój chleb :P nudy piszece wszystko to wem myślałem że coś węcej se będzie sypało chyba kupe e39
Odpowiedz
Ty naprawiasz ale chyba rowery
Odpowiedz
właśnie mam zamiar wykopać te klapki, w 730D rocznik 2000, mam wlasnie równe 200000 i cudem uniknolem ich destrukcji, polecam usunięcie tych klapek
Odpowiedz
Klapki mozna zdemontowac co skutkuje zwiekszeniem szerokosci kanalow dolotu i mniejsza kultura silnika podczas gaszenia. W sam raz pod chipa :)
Odpowiedz
dotyczy nie tylko automatów , patent z klapkami to nieporozumienie w samej tylko konstukcji klapki,
Naprawa kosztowna minimum 5000zł bo może być jeszcze gorzej :(:(:(
Odpowiedz
dotyczy tylko automatów...
Odpowiedz
Do dani3l: nie tylko ;)
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
8,3
l/100km
12,2
l/100km
14,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39