Szukaj

Hałas i wibracje na karoserii.
BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW 2000-2004

  • Autor: ~marcin___
  • Kategoria: układ napędowy
Na każdym biegu przy około 2000 tys. obrotów powstaje przenoszenie wibracji na budę, zaś na piątym przy około 110 do 130 km/h jest takie buczenie bardzo głośne jakbym jechał dużym fiatem z trafionym krzyżakiem. Nawet na luzie przy tej prędkości jest to buczenie i wibracje. Co to może być? Może ktoś wie. Z góry dzięki.

W serwisie sprawdzili wał, krzyżak, gumy (cztery z każdej strony), gumę między skrzynią a wałem, poduszki pod silnikiem i skrzynią, wydech, mówią, że może przegub między mostem a wałem jest suchy bez smaru i to może powodować te wibracje i hałas. Zauważyli, że jest tam brudne od smaru jakby wyleciał.

Komentarze

U mnie pomogło ponowne wyważenie kół, sprawdzenie felgi sprawdzenie czy nie ma jaja na oponce
Odpowiedz
Witam mam podobny problem wymieniłem już chyba wszystko i wibracje nadal są jeszcze jedna rzecz którą wyczytałem i nie wymieniłem poduszki pod silnikiem e-39 2.0 benzyna 97 rok. Pozdrawiam i powodzenia.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla BMW Seria 5 E39 Touring 520 d 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 5 E39 Touring