Szukaj

Maglownica.
BMW Seria 5 E39

  • Autor: ~spłukany
  • Kategoria: układ kierowniczy
Nowa bardzo droga.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 60
Nie wystąpiła: 13

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Wymieniłem prowadnicę na nową orginał,oraz wszystkie uszczelnienia,sprawdzona ciśnieniowo,koszt 1500 PLN i gwarancja 1 rok.Przejechałem do tej pory 40.000tyś.kilometrów i jest dobrze.
Odpowiedz
Regulacja luzów i stuków w przekładnicy.
Odpowiedz
Swoją maglownicę w E39, która zaczynała stukać rozebrałem sam, koszt części ok. 350 pln. Dokręcanie tzw. śuby regulacyjnej jest poważnym błędem gdyż powoduje to przyśpieszenie procesu zużycia przekładni. Czekam na dorobienie tulej prowadzących (duża precyzja 0.01mm). Nie wolno stosować do naprawy zwykłych zimeringów wytrzymują one ok 0.5-1.0 bar stosowane w przekładni antywyciskowe do 60 bar dotyczy to sekcji uszczelniającej tłoka. Jak skończę naprawę opiszę efekty.
Odpowiedz
Nowa w granicach 5-6tys., choć są zestawy naprawcze, to ze stukającą też można żyć.
Odpowiedz
BMW Seria 5 E39