Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Janusz
11 lat temu
0
Wymieniłem prowadnicę na nową orginał,oraz wszystkie uszczelnienia,sprawdzona ciśnieniowo,koszt 1500 PLN i gwarancja 1 rok.Przejechałem do tej pory 40.000tyś.kilometrów i jest dobrze.
Swoją maglownicę w E39, która zaczynała stukać rozebrałem sam, koszt części ok. 350 pln. Dokręcanie tzw. śuby regulacyjnej jest poważnym błędem gdyż powoduje to przyśpieszenie procesu zużycia przekładni. Czekam na dorobienie tulej prowadzących (duża precyzja 0.01mm). Nie wolno stosować do naprawy zwykłych zimeringów wytrzymują one ok 0.5-1.0 bar stosowane w przekładni antywyciskowe do 60 bar dotyczy to sekcji uszczelniającej tłoka. Jak skończę naprawę opiszę efekty.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu