- Autor: piotr_balinowski
- Kategoria: układ chłodzenia
- usterka wystąpiła przy przebiegu 243 tys. km
hej ... dziele sie z wami bo sam korzystam z pomocy innych ...
Wiekszosc uszczelek i wezy jest wygrzana pekaja to jak jazda na bombie :) ulatuje z nich plyn a ty tylko czekasz na znak na desce brak plynu chlodzacego aaaa.
do wgladu 2 weze zlokalizowane zaraz pod chlodnica oleju, z lewej kruciec peka w srodku i oring robi sie twardy a nasz "grubasek" z prawej juz jest pekniety ale pekniecie chowa sie za fabrycznie zacisnietym pierscieniem od strony chlodnicy oleju(podstawa filtra)
Rada zdemontowac od strony podstawy filtra i wsadzic palucha zapewne waz juz jest sparcialy od dolu do tego uwaga na zakladanie poniewaz blizko jest "kolo pasowe alternatora" :)
Ps wczoraj stracilem caly plyn w 3 min zanim zakumalem - grozne przy ostrej jezdzie
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 5
Nie wystąpiła: 5
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu