Szukaj

Urywające się klapki kolektora ssącego.
BMW Seria 3 E46

  • Autor: ~BUMIER
  • Kategoria: silnik
WŁASNIE URWAŁA MI SIE KLAPKA KOLEKTORA SSACEGO WPADŁA W GLOWICE I JEST PROBLEM WYMIANA TŁOKA ZAWOROW PLANOWANIE GLOWICY ITD KOSZT PRZY OSZCZEDNYM WARIANCIE 3000ZŁ WADA FABRYCZNA W PUNKTACH GDZIE PLANUJA GŁOWICE MOWIA ZE TO NORMALKA NIE POLECAM AUTA MOJE PO 17000KM 2002R. SYPIE SIE
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 9
Nie wystąpiła: 18

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nie w kazdym sa klapki zawirowan. Polecam wejsc na klapkizawirowan.pl i zadac pytanie w dziale "kontakt" - zwykle odpisuja. U mnie w 318d np. nie ma klapek, a juz chcialem zamawiac zaslepki :)
Odpowiedz
Mam ogromny problem z pod maski wydobywa się dym auto przy dodaniu gazu na niskich nie wchodzi na obroty i gaśnie czy to dotyczy kolektora?
Odpowiedz
BMW E46 320D z 2003 kupiłem jako nowe. Sprzedałem po 311 tys kilometrów. Klapki gaszenia były usunięte po przebiegu 278 tys, ponieważ dwie miały już luz na nitach. Nie odczułem różnicy w gaszeniu, wcześniej też silnik gasł ze wstrząsem, taka jego uroda po pewnym przebiegu.
Nie podzielam opinii o awaryjności tego samochodu. Samochód sprzedałem na działającej turbinie i kole dwu-masowym. w czasie całego przebiegu wymieniłem dwa wtryski. Jeśli ktoś pisze o sypiącym się BMW z tym silnikiem, ma przebieg ok 400-500 tys.
Odpowiedz
pisze o bmw 530 e60
Odpowiedz
Siemka mam problem, najprawdopodobniej wpadla mi plapka kolektora ssacego do silnika, auto jezdzilo ale przy dodawaniu gazu na wyszych obrotach byl dziwny wystrzal jakby powietrza z pod maski , nie wiem co robic remont silnika czy moze kupic nowy na allegro i wymienic
Odpowiedz
siemka dużo jest przy demontażu roboty? zamierzam w sobotę wyczyścić kolektor i oczywiście usunąć te tandetne klapki auto 2003r touring 150km ,jakieś wskazówki? pozdro
Odpowiedz
Witam. Wywaliłem tydzień temu klapki z kolektora i wyczyściłem zawór EGR BMW E46 320D 150KM. Zachęcam do tego wszystkich. Oto rezultaty w moim przypadku;
-silnik żwawiej przyspiesza przy niskich obrotach do 2000, nie dławi się jak wcześniej przy ruszaniu z pierwszego biegu
-reaguje natychmiast na wciśnięcie pedału gazu(wcześniej czas reakcji ok 2s. teraz od razu ciśnie w fotel)!
-auto przyspiesza dużo lepiej przy każdych obrotach(jakby złapało drugi oddech)
-gaśnie cicho bez wibracji, jak przed
Nie odczuwam żadnych negatywnych skutków bez tych klapek, same plusy. Po pierwszej przejażdżce czułem się jakbym to auto dopiero co kupił ;-)
Powodzenia!
Odpowiedz
Panowie jakie problemy po usnieciu klapek, o czym wy mowicie. Zalecam najpierw zapoznanie sie do czego one sloza i jakie jest ich zadanie a dopiero pozniej wypisujcie takie bzdury (bez obrazy). Pozbylem sie klapek z E60 i nic sie nie dzialo, wczoraj rozbieralem E46 2.0d i jedna juz byla obluzowana przy przebiegu 160tys, poszly w kibel. Moja rada - wywalajcie klapki poki pora. Pozdro
Odpowiedz
ja wywaliłem te klaki i nic sie nie dzieje kolektor wyczyszczony zawór umyty i jest ok 2002 r 274 tyś
Odpowiedz
BMW Seria 3 E46