Witam. Mam problem z moja bunia, otoz jechalem sobie i przy obrotach 4tys spadla moc i zaczely falowac obroty. Po wcisnieciu pedalu gazu nic sie nie dzieje obrotyfaluja do 1500 i spadaja do 500. Pozdrawiam i prosze o pomoc
witam serdecznie
Mam problem ze swoja e46 2.2 benzyna 170km
Brak mocy!
Zero polotu. Prędkość max. Zamyka tarcze ale przyspieszenie to jakieś wielkie nieporozumienie
Wymieniono
Filtr paliwa. Powietrza. Odme. Świece
Na kompie grzanie sondy lambda przed katem -usterka
Lewe powietrze wykluczone
Ktoś coś doradzi?
witam mam taki oto problem w swojej buni gdy chce przyspieszyc strasznie trzesie autkiem jak wciskam delikatnie nie odczuwam tego trzesienia spalanie na komp. pokazuje 10 l / 100 km w zeczywistosci okolo 18 przy silniku 1.9 /77 kw prosze o pomoc bylem u elektryka zamowilem nowy oryginalna przeplywke i nic sondy wymienione tez lipa poooomooocyy
Witam. Problem podobny. BMW 1,8i e46 1998 z gazem. Falują obroty na zimnym silniku i sie dławi. Jak odpale samochod i poczekam az przelaczy sie na gaz i dopiero wtedy jade to jest jeszcze spoko. Czytalem wiele opini- ale od tego wszystkiego boli juz glowa. Moze ktos cos doradzic- co to moze byc? A ewentualnie dobry warsztat w szczecinie?
Do : Wiadomo co było mam to samo... Odpinam przeplywke silnik faluje ale wkreca się na obroty prawidłowo z przeplywka delikatnie faluje ale nie zawsze ale brak mocy jest ogromny i wkreca się tragicznie do Max 4tys.
Witam.mamm pytanie czy po odlaczeniu czujnikow polozenia walka rozrzadu auto odpali?bmw e46 n42 318i.auto gasnie mi podczas jazdy.jak zagrzeje sie to nie ma mocy totalny mul,wymienilem czujniki polozenia walka na uzywane oryginalne bo na kompie pokazaly mi sie ich bledy,blad nadal wyskakuje mi na wydechowym po dniu jazdy a po tygodniu mam trzy bledy w tym czujnik polozenia walu korbowego i dwoch rozrzadu...nie wiem co mam dalej robic jezdzenie po mechanikach wkurza mnie .rozne opinie i oplaty za kompa..probuje znalezc przyczyne sam.poprosze o rade ,wskazowke bede wdzieczny.mysle ze czujnik walu mi pada i dlatego dzieje sie tak a nie inaczej ..
Do : Witam. Jeśli ci gaśnie po rozgrzaniu silnika to czujnik położenia wału. Natomiast te błędy z czujników wałków to zapewne rozciągnięty łańcuch rozrzadu. Na slabych testerach pokazuje jako błąd i słabi mechanicy wymieniają, zamieniają itp. Podłącz do laptopa z dobrym softem u ludzi, którzy znają silnik N42 to pokaże jako sprawne czujniki z wartościami odchylonymi od norm właśnie ze względu na rozciągnięcie łańcucha. Tak było u mnie.
witam mam problem z moja E46 2.0 1999 jak jest zimna auto chodzi normalnie ma moc ale jak sie rozgrzeje to brak mocy moze ktos wie co z tym zrobic Dziekuje za odpowiec
panowie mam problem po pierwsze falowanie obrotów i przy ruszaniu wcisne pedal gazu do końca to ciagnie się auto do przodu jak slimak a w pewnym momecie złapie i idzie normalnie i robi to również jAK jest zimny i jak ciepły co może być
Do ~karol: witam! tez tak mam w swojej e46 ze cisne pedał do końca chwile jak ślimak ale ale potem już idzie nie dzieje się to zawsze.. rozwiazałeś jakoś ten problem.. pozdrawiam
witam posiadam bmw e46 323 benzyna gaz stag auto nie ma kopa od dolnych obrotów miedzy 2700 a 3000 tys/obr podczas jazdy np 100km/h chce przyspieszyc a obroty zamiast isc do przodu cofaja sie ma ktos jakis pomysł co jest grane
Witam mam problem z moim BMW e46 M-pakiet 320d 150 kucy. Gdy odpale auto na zimnym silniku i zostawie na ok2 min by pochodzil (nagrzal sie) zauwazyłem delikatnie falujace obroty, moc wszystko jest jak powinno byc.Gdy silnik sie nagrzeje obroty nie faluja a skacze miedzy 800-900 bardzo delikatnie ale przezorny ubezpieczony. 15TYS temu wymieniłem ODME, wiadomo reszta na bieżąco. Autem zrobiłem od ostatnich wymian 10tys prawie, czy moze być winna z filtrem paliwa ??że czas najwyzszy wymienić, a może inne rady. Pozdrawiam.
Bmw e46.318CI 2,0 cupe czasami nie chce mi wejść w obroty , zamula sie . zgaszę go , zapale i jest dobrze. ale i tak moim zdaniem nie ma takiej mocy jak powinna mieć dodatkowo pali się mi błąd silnika .
Witam wszystkich mam taki problem ze posiadam E46 316i 1.9.. niedawno wsadzilem gaz , przelecialm z jakies 3 tys. na gazie i od pewnwego czasu samochod zacza sie pier.. na 4 biegu obroty na jakie sie wkreca to max 4.5 dalej nei idzie predkosc max to 150 km dalej nie idzie , moze ktos cos podpowie co moze byc ?
Witam wszystkich mam taki problem ze posiadam E46 316i 1.9.. niedawno wsadzilem gaz , przelecialm z jakies 3 tys. na gazie i od pewnwego czasu samochod zacza sie pier.. na 4 biegu obroty na jakie sie wkreca to max 4.5 dalej nei idzie predkosc max to 150 km dalej nie idzie , moze ktos cos podpowie co moze byc ?
sprawdź prąd ładowania zazwyczaj tak się dzieje gdy alternator nie wyrabia i poszczególne czujniki nie pracują w swoich zakresach napięcia,co powoduje pojawianie się błędów .
Witam. Mój samochód to BMW e 46, 1895 pojemności 2000 rok. Mam podobny problem, jak jadę autostradą i trzymam obroty na ok 4000 to zaświeca mi się czek i odcina mi jeden cylinder, jak zgaszę nawet w czasie jazdy i zapalę od nowa to czek dalej się świeci, ale silnik pracuje na wszystkie cylindry po przejechaniu ponownie jakiejś odległości problem się powtarza. Na początku na komputerze pokazywało czujnik wałka rozrządu i błędy zapłonu cylindrów, wymieniłem czujnik na febi teraz pokazuje błędy zapłonu na 3 cylindrze mechanik wymienił mi świece na bosch Platinum-iridium problem nie ustąpił na próbę założyli inną cewkę dalej to samo teraz mają koncepcję aby zmienić sterownik komputera a jak nie to uważają że trzeba rozebrać silnik bo że to mogą być zawory. Jeżeli ktoś miał taki problem i go rozwiązał to bardzo proszę o pomoc jakąś wskazówkę co było przyczyną moje gg38966250. Pozdrawiam.
Witam! Mam problem z moim BMW e46 318i 1998r. Przy większej predkości (czasem to 140km/h, czasem nawet 120km/h), silnik zaczyna chodzić jakby na trzy gary i jest kompletnie bez mocy. Po zatrzymaniu samochodu i ponownym zapaleniu silnika wszystko wraca do normy. Przy wyłączeniu zapłonu w czasie jazdy i ponownym uruchomieniu silnika problem nie znika. Dopiero po zatrzymaniu i zgaszeniu jest ok. Problem pojawia się po przejechaniu jakieś liczby kilometrów. Np podczas jazdy autostradą na dystansie ok 700 km pojawiło się to ok 7 czy 8 razy. Co to może być? Czy spotkał się już ktoś z tym kiedyś? Dodam, że czasem przy dojeżdzaniu do świateł, obroty zaczynają jakby falować, delikatnie spadać.
A ja mam taki problem w bmw e 46 318i,ze kiedy obroty spadaja przy rozgrzanym silniku ponizej tysiaca to zapala sie czerwona dioda od oleju!
zaznaczam ze jestem kobieta i nie umiem tak wytlumaczyc jak nalezy!?
moze ktos mial podobny problem...aha i spod korka od silnika ,tam gdzie sie wlewa olej leci dym,niewielki przerazajacy ale dym!
jak mozecie to prosze na gg 21230123 bo tej stronki pewnie juz nie znajde!
Pozdrawiam i z gory dziekuje za jakiekolwiek rady!
Ludziska! Posiadam e46 2.3 170km. Problem polega na ty: Gdy jade z podłaczona kostką do przepływomierza mas powietrza traci moc jakby pracowala na nie wszystkie gary, komp podłaczony w czasie jazdy i wybiaja błedy zapłonu na cylindrach , róznie raz na 1,2,3 a innym 4,5 ,po skasowaniu bledów silnik ozywa wyraznie na 5 sekund i dzieje sie to samo. A gdy odłacze przepływke , obroty troche faluja ale jest moc i wszystko gra jak sie przyspiesza , jedynie gdy jedzie sie równym gazem czuc minimalny ze słabie moc. Pomocy
siemka mam disla 2.0 d z 2000 roku podczasjazdy spada z obrotow ale za chwiele dalej wraca , wymienilem wszystkie filtry odmy i powietrza itp. i dalej kicha co to moze byc ?????????
Jak kolega wczesniej napisal ludziki kochane to o czujniki walka tutaj chodzi. Sam pol auta wymeinilem 4 sondy,odma przeplywomierz wszystko oryg i przyszedl czas na czujniki walka. Jeden kupilem na ebay nowy oryg bmw od strony wydechowej. Auto od razu lepiej zaczelo chodzic! Min 2 litry mniejsze spalanie. Czekam na ssacy. Jak male dziecko sie ciesze normalnie:) Wniosek jest jeden. Kupiles Bmw i auto nigdy nie bylo katowane czujniki sa powoduja problemy z autem!
dzis dopadla mnie ta sama przypadlosc syczenie silnika korka od wlewu oleju nie dalo rady otworzyc a jak wyciagnelem bagnet silnik zgasl . jak kolega sie wypowiedzial syczenie po zgaszeniu silnika odma padla takie plastikowe okragle gowienko za lolektorem ssacym hwala temu co wymyslil internet :)
witam mam bmw 318ti w compakcie mam problem bo niema mocy komputer pokazal czujnik walka rozrzadu wymienilem niby lepiej ale to jeszcze nie to co bylo wczesniej filtry powymienialem olej w silniku tez moze ma ktos jakis pomysl co moze w nim byc komputer nie pokazuje bledów
do PiterTomasz ile zaplaciłes za wymiane tej przepływki w tym bmw szczecin?? mam ten sam problem bo naq bezynie faluje i czasem az tak nisko na obrotach ze prawie gasnie, i tez podejrzewam przepływomiez, i zastanawiam sie nad kupnem uzywanego tyle ze nigdy nie wie co sie trafi uzywanego, licze ze ktos mi pomoze w tym temacie, mam bmw 316 94r.
wtam moje BMW to 320 z 1991r nie równo pracował silnik tak jakby na kturyś gar nie było iskry okazało sie ze dwie cewki do wymiany zrobiłem dalej nie domaga na zimnym iedzie jakoś po 10 do 20 km. przy stałej predkosci ekonomizer z 9L.na 100km. spadał na 6-7L i auto zwalniało pompowałem pedałem gazu strzela w wydech okazało sie ze to sonda lambda wymieniłem samochud chodzi pozatym ze jest strasznie zmulony tak jakby zamiast 150KM. ma moze 80KM
niemam kata, sprawdzałem czujniki, przepływke, czujnik przepustnicy wszystko O.K.cisnienie na cylindrach po 13
prosze o podpowiedzi doczego by sie tu jeszcze przytrzepić???????????
wtam moje BMW to 320 z 1991r nie równo pracował silnik tak jakby na kturyś gar nie było iskry okazało sie ze dwie cewki do wymiany zrobiłem dalej nie domaga na zimnym iedzie jakoś po 10 do 20 km. przy stałej predkosci ekonomizer z 9L.na 100km. spadał na 6-7L i auto zwalniało pompowałem pedałem gazu strzela w wydech okazało sie ze to sonda lambda wymieniłem samochud chodzi pozatym ze jest strasznie zmulony tak jakby zamiast 150KM. ma moze 80KM
niemam kata, sprawdzałem czujniki, przepływke, czujnik przepustnicy wszystko O.K.cisnienie na cylindrach po 13
prosze o podpowiedzi doczego by sie tu jeszcze przytrzepić???????????
Pawel_318Ci I jak tam po wymianie DISA? Są jakieś efekty? U mnie też hałasuje, ale mechanik stwierdził, ze nie ma to zbyt wielkiego wpływu na przyspieszanie, z którym moje 1.9 też ma wielki problem... Mam nadzieję, że Tobie pomoże wymiana odmy, jeśli miałeś to w planach, bo u mnie wymiana odmy+węża nie przyniosła żądanych efektów. Pozdrawiam.
bmwe462001kon
wydaje mi się że po odłączeniu aku na 3h po prostu zresetował się komputer, ja mam podobne objawy tylko że do tego dochodzi głośna praca DISA a konkretnie ta klapka co jest w środku ma luzy, już zamówiłem odme i mam nadzieje że pomoże.
Witam serdecznie posiadam bmw e46 318i i ostatnio pisałem że brakuje mu mocy od 1000obr. do 5000obr. i spalanie miał 11,8. Problem został niedawno rozwiązany. Wyjąłem akumulator z samochodu żeby go doładować bo gdy rano jechałem do pracy zastrajkował. Odkręciłem wszystkie nakrętki od akumulatora i czekałem gdzieś z 3 godz. aż zaczęło w nim bulbonić. Po założeniu akumulatora do samochodu wskazywało mi spalanie 40l/100km po przejeczhaniu trasy powyżej 5km samochód wskazywał spalanie 8,4l/100km i gdy wcisnęłem pedał gazu do końca samochód dostał chyba 50km, ponieważ nie muliło go wogóle. Pozdro dla wszystkicz użytkowników samochodów tej marki!!!
Witam serdecznie posiadam bmw e46 318i mam taki problem że brakuje jej mocy od 1000 obr. do 5000 obr. Dodam do tego że syczy po zgaszeniu jakieś ok. 10 sekund. Czy jest to odma?
Ja mam e46 2.2 170KM. Bledy kompie - przeplywka i czujnik walka. Zostaly Wymienione. Jak odpalam i zakrci troche duzej to muroany blad i brak mocy. Jak zgasze i odpale jeszcze raz to jest ok. Nie zasze tak ma. Potrafi nawet tydzien jezdzic ok. A jak ja walnie to co odpalenie jest do dupy.
witam serdecznie posiadam bmw 3 e46 silnik benzyna 118 km mam taki problem że jest bardzo słaba ledwo jedzie , w serwisach sprawdzali wymieniali co popadnie i nic żadnej poprawy serwisy w NIEMCZECH dzieje się tak ze jak się rozpędzi do 140 to zaczyna spadać prędkość do 80/90 i nie da się jechać spadają obroty mocno poniżej 1000. tak mocno i zaczyna pracować jak by na 3 gary zgaszę ja zapale i chodzi normalnie ale nadal słaba proszę o pomoc poradę
Witam wszystkich mam bmw 2002 318i 2000cm3 i mam podobny problem ogólnie brak mocy falowanie gaśnięcie naonstop świeći cię chek byłem na kilku kompach i nic żadnego błędu sprawdziłem wszystko(przewody filtry to co opisywaliście wymieniłem kilka części na nowe czuje jak z 143km zeszło na 63km do setki 40s porażka możecie mi
Witam mam bmw 328 Ci 1999rok mam juz go rok czasu i pojawil mi sie taki problem faluje na zimnym silniku,a na cieplym pracuje równiutko,ale malo tego jak jade oczywiscie na cieplym silniku to szarpie na obrotach od 1500do2000obr.a później jest dobrze,ale od dzisiaj zaczyna sie problem braku mocy i tak jakby trzesło silnikiem. Wiem ze kazdy chce doradzic jak najlepiej ze wymiana swiec lub wymiana filtra czy sondy malo sa interesujace takie podpowiedzi. Moze mial ktos taki problem?? Z góry dziekuje
Witam ja mam bmw e46 z 2.0i z gazem sekwencyjnym auto faluje na obrotach a nawet i gaśnie najczęściej jak cofam wyczyściłem odme fakt była troche brudna nic nie dało wymieniłem przepływomierz też nic nie dało czy to silniczek prosze o pomoc
witam mam bmw e39 535i vanos mam go 3 lata i do nie dawna było wszytko ok. nagle spadek mocy ogromny wymieniłem swiece filtry uszczelki pod głowica ,przepływke,akumulator chłodnice olej podłaczany był 100 razy na komputer i za kazdym razem na 1 dzien jest ok a potem znowu do dupy raz go odpalam i jest ok za 2 godz odpalam i obroty skacza od 0-1000 jak wciskam gaz do sie dusi wali w kolektor i nie jedzie a za 2 godz odpale i jedzie bez problemów komputer nic nie wskazuje kolejna zecz czesto jak dojezdzam do swiateł zwalniajac do 15km/h obroty spadaja do zera i wracaja na 500 ogólnie powinny byc wyzsze , mechanicy nie wiedza w serwisie bmw nie wiedza niewiem to kto ma wiedziec co chwila wymieniam cos i dalej nic czy ktos moze cos podpowiedziec
Witam. W mojej e46 1.9, tez mialem straszne falowanie obrotow nawet gasniecie silnika(na zimnym). Gdy silnik byl rozgrzany falowanie było minimalne. Napisze co wymienialem, najpierw pod kompa bład 171 i 141(cos z sonda i mieszanka paliwa), wymienilem zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej wraz z przewodem gumowym,wtryski, zawor regulujacy cisnienie w kolektorze, filtr paliwa, przepływomierz(orginał boscha),swiece, przewody zapłonowe. Anierowna praca silnika dalej byla, słabe przyspieszenie(zamulanie).I pare dni temu przeczytalem na jakims forum wypowiedz na temat akumulatora. Gosc tez mial ten sam przypadek i pewnego dnia rozladowal mu sie akumulator, wyciagnol go i naladowal, wstawil i bunia zaczela smigac jak nowa. Ja zrobilem to samo, efekty zdumiewajace, szczerze bylem i jestem w szoku!! W mojej buni obroty teraz nawet sie nie zawachaja, czy na zimnym czy cieplym. I nareszcie smiga jak ta lala:)Pozdrawiam
Witam !!! mam bmw e46 coupe 2.5ci 2002 (170.000km)i dziwne z nia przejscia, po ostatnim pelnym serwisie (wszystkie filtry ,plyny,zmiana oleju z 5w30 na 5w40 castrol edge)zaczely sie falowania na zimnym silniku ,szarpanie,spadek mocy, wieksze spalanie i pojawila sie kontrolka silnika ,pojechalem do mechanika wymienilem jeszcze swiece i po podlaczeniu pod kompa pokazalo 4 bledy 228,227,202,203 wszystkie zwiazane tematyczne z fuel trim bank 1 i 2 sprawdzilem sondy wszystko bylo ok pozatym juz nie bylo wiecej czasu by cos wiecej zrobic moj mechanik pojechal na tydz urlopu (takze czekam na niego)i w ten dzien po zagrzaniu silnika autko juz chodzilo jak marzenie lecz z dnia na dzien jest coraz gorzej falowanie coraz wieksze nawet czasem nie odpala szarpie lub gasnie (zimny silnik) auto ma kompletnego mula(zimny silnik) i troche jest lepiej jak sie nagrzeje(ale wciaz nie to co bylo) i spalanie jeszcze wieksze czasem sie tez juz zdarzaja minimalne falowania i szarpanie na goracym silniku pomorzcie dobrzy ludzie z gory dziekuje i pozdrawiam
witam wszystkich :) mam pytanko, posiadam bmw e46 2.0 diesel 2001r. ostatnio po wymianie katalizatora, oleju,filtrow(oleju,paliwa),plynu w chlodnicy oraz dwoch termostatow,(tego zwyklego i od egr).Problem w tym,ze faluja mi obroty niezaleznie od tego czy silnik jest cieply czy zimny, raz wyzsze a za jakis czas nizsze i tak w kolko.No i chyba stracil deczko na mocy a po wymianie tych dupereli o ktorych wspominalam bylo cacy. Po podlaczeniu pod komputer mam blad w podgrzewaczu ale to podobno nie ma zwiazku.Bardzo prosze o pomoc.
jeszcze jeden ważny fakt.. e46 miewa lepsze chwile co czuć pod stopą i przy tankowaniu ale w 90% jest zmulona co słychać na silniku... gdy dodaję obrotów to tak dziwnie go słychać jakby huczało w silniku.. kurde kluczem będzie chyba miejsce gdzie ucieka to ciśnienie.. pomóżcie koledzy
witam .. e46 z silnikiem 1,9 na gazie.. niema mocy a przy gaszeniu syczy.. wymieniłem odmę, świece kable i nic.. na kompie też nic nie pokazuje.. możecie pomóc może coś z tym podciśnieniem co pisał tygrys..
Witam, posiadam BMW 320d z 2003r, i mam taki problem, na zimnym silniku nie ma mocy, gaz wcisniety prawie na max i nic :-( Jak tylko łapnie temp, jest juz wszystko ok, przyspiesza normalnie, tylko na zimnym jest problem. Bede wdzieczny jak mi pomożecie. Pozdrawiam
witam wszystkich mam problem z betą model e46 2001r 330i auto przy cofaniu na niskich obrotach przygasa i skacze na obrotach i to samo jak skręc e na maxa koła na postoju auto przygasa czy moze byc przyczyną przepływka oprucz tego auto zamyka budzik 250 na 5biegu 190-200 na czwartym biegu przed odcięciem
Witam to ja też opowiem o swoim problemie :) E46 325i M54 192KM, problem jest taki że jak jest ciepły to długo kręci przy rozruchu, oraz nie wkręca się dobrze w obroty muł! Zdarza się to sporadycznie 3 razy na tydzien jak do tej pory :) Byłem na kompie nic nie pokazało, jakieś pomysły? pozdrawiam
panowie ja miałem podobne objawy, mam bmw 1.9, nie mial mocy i strzelał na benzynie a na gazie był mulasty ale nie strzelał. Problem mam już z głowy. przyczyną co do strzelania byla pompa paliwa byla ona malo wydajna powinna miec ciśnienie od 3 do 6 bar, moja miałą max 2 i dlatego z powodu zbyt ubogiej mieszanki auto było słabe i strzelało w korektor więc sprawdzcie cisnienie jakie wam daje pompka paliwa. Na gazie jak wyżej wymieniłem nie strzelał ale tez był mół i drugą rzecz to wymieniłem przepływomierz(bosch) i teraz autko smiga tak jak powinno. Miałem tez problem z obrotami spadały ale po przeczyszczeniu przepustnicy i kanału do silniczka krokowego jest ok.
mam 320i e46 z 2000r na zimnym problem z odpaleniem ,nierowne obroty,strzelanie spod maski ,trzesie buda to raczej gary niepala,gasnie na wolnych,wymiana czujnikow walka rorzadu u walu korbowego i dalej wyswietla blad carmshaft co moze byc czasami wyskakiwala sonda zolty silniczek na wyswietlaczu.pomocy
Witam was od pół roku nie umie sobie poradzic z gasnącym silnikiem na wolnych obrotach,mechanik wymienił mi przepływke sprawdził cały układ dolotowy powietrza i nic odma i silnik krokowy tez był wymieniony a teraz do tego przy 120km/h zapala sie kontrolka silnika motor 1.9 proszę o pomoc Dzięki
Witam Was Panowie sluchajcie mam BMW e46 320 IT,kupilem miesiac temu ze spadkiem mocy, wczesniej koles mówil ze byl u mechanika i kasował w kompie blad przeplywo mieża, wniosek z tego taki ze przepływka padnieta doczytałem sie na forum zeby odlaczyc przepływke i zobaczyc efekt co ciekawe powiem wam ze urosło mu z 60 koni bo chodziła siako tako ale to nie to co powinno byc, kupilem nowa przeplywke swiece wsadziłem efekt w miare ok, 2 dni pojezdziłem i znowu efekt taki sam zapalila sie kontrolka odlaczyłem przepływke zgasła i w trybie awaryjnym cieko sie zwija, co moze byc tego przyczyna czytam tutaj ze ODMA ale czy to cos da?falowania obrotów nie widac to nie wiem, poradzi ktos Pozdrawiam :)
witam miałem to samo w Bmw e46 1.8i 2001r całkiem niedawno non stop grzanie wody aby sie stanło na czerwonym i strzałeczka odrazu w góre okazało sie że blok był pęknięty ale tak że dało sie to nadspawwać i splanować koszt naprawy jaki mnie wyniósł to 1400 zł ale wszystko jest tak jak powinno być;)
witam mam bmw e 46 318 1,9 benzyna grzała mi sie woda mechanik zmienil termostat,sprawdził uszczelke i jest dalej to samo...czy to moze byc blok pekniety?moze ktos mi podpowiedzaiec?Pozdrawiam
witam mam 330 benz jak jest lato to jest ok ale jak sa poranki zimne przed zima lub w zime to po odpaleniu silnika telepie calym samochodem na boki i to sie tak dzieje przy 1tys obr ponizej tys jest ok co to moze byc? swiece i fajki wymienione
witam mam bmw e46 2 l. benzyna. mamproblem z uzyskaniem mocy na niskich obrotach, do tego mam skoki obrotow na zimnym silniku( czasem gasnie prz dojezdzie do swiatel) bylem u mechanika na komp. i powiedzial mi ze przyplywomierz ma slabe parametry tzn powinien miec od 15-30(niw wiem w jakiej wartosci) a ja mam od 7 do 9. i mam pytanie czy musze wymienic przeplywomierz czy cos innego??????? prosze o porade tomek
oj ludziki ludziki- wymienić czujnik położenia wałka rozrządu! tylko i wyłącznie ORYGINAŁ! Nie żadne zamienniki typu vemo i inny szajs! Koszt czujnika w aso 400, wymiana prosta jak budowa cepa...
bmw e46 1.8 czysta benzyna najpierw miałem spadek mocy samochodem wogóle nie dało się jechać:/ zmieniłem przewody zapłonowe wysokiego napięcia jest trochę lepiej wymienię jeszcze świece i mam nadzieje że będzie dobrze.. ale jest jeszcze taki problem dopóki olej nie jest nagrzany jest wszystko ok ale kiedy się nagrzeje zaczyna falować silnik nie równo chodzi i kiedy zatrzymam się i stoję na luzie obroty zatrzymują się na 1000 obrotach i silnik tak jakby sam lekko gazował natomiast kiedy włączę bieg i wcisnę sprzęgło obroty spadają do 0.... co to może być? bo moi mechanicy są bezradni
"CzarnaBMW" hmmm dziwne odjawy nie wiem co mogło by być ale z doświadczenia wiem żeby nie szukać u byle kogo bo każby powie Ci co on miał a może być co innego a takie szukanie to są niepotrzebne koszty najlepiej umów się do porządnego serwisu BMW zapłacisz raz a szybko znajdą usterke i koszty mogą być znacznie mniejsze. Nie wiem skąd jesteś ale polecam serwis w szczecinie
witam wszystkich... chciałam się panów zapytać bo również mam problem z moim bmw... posiadam czarną laleczkę seria 325 Ci(192km) z rocznika 2003 ... autko miało wcześniej tylko jednego właściciela...bez wypadkowe, sprowadzone z niemiec czysciutkie i cacane... kiedy kupowałam wszystko było ok hulało jak wiatr we włosach ale od kilku miesięcy po prostu coś strasznego się stało... brak mocy rumaków... auto sie nie wkręca na niskich obrotach jak to powiedzial moj ojciec tzn. nie ma przyspieszenia na niskich obrotach... zero mocy... dopiero po osiagnieciu około 4500 obrotow dostaje mocy i leci ... spalanie rownież nie schodzi ponizej 13,5l/100km w miescie a wczesniej bylo 11,2 litra... zmieniłam wszystkie filtry i swiece... po podlaczeniu do komputera zero błędów - absolutnie zero... jedyne co jeszcze sie dzieje to potrafi samo czasem zgasnąć jak jest jeszcze zimny silnik tzn przejade kawalek i na swiatlach zgasnie albo przy probie ruszenia zgasnie...ale to rzadko i tak samo rzadko obroty na neutralnym biegu potrafią sobie falowac ale bardzo krótko np kilka razy i nagle przestają... czy ktos sensownie mi moze doradzic co jeszcze i gdzie powinnam sprawdzic/naprawic?
"krzychu" nie koniecznie to jest odma lecz przepływka morze sie zawieszać miałem tak oczywiście sprawdż odme czy całe są przewwody szczegulnie przy obudowie pokrywy zaworów bo tam pęka jeżeli nie była wymieniana to należało by ją wymienić i sprawdziś dalej. Jak maszdostęp do innej przepływki polecam sprawdzić
Mam bmw e 46 316 1.9 benzyna zapalase żółta lampka po podpięciu pod inpę pokazuje błąd 171 prufung kraftstoff versorgungssystem co może być przyczyną czy to może być kończonca się odma?
po wymianach jak wyżej okazało się że większość była nie potrzebna tak jak wymiana sondy lambda która działała ale coś było nie tak, w końcu doszłem co faktycznie było a mianowicie przepływka się zawieszała ( działała ale nie zawsze a szczegulnie na wolnych obrotach i przy dociśnięciu gazu do podłogi z opużnieniem)doszli do tego fachowcy BMW szczecin (wielkie dzięki ;D)i faktycznie wymiana na nową i jak ręką odjoł wszystko OK auto nie do poznania , sam mam program INPA i dalej pokazuje {pusle duty factor i.s. controler 1 %,load mg/As/Zyl} jako błędy ale to program dla inżynierów i tak bedzie wskazywać .
trzeba wymienic swiece zaplonowe na denso irydiun ik 20 zacznie pracowac rowno wiem bo sam am te swiece koszt 50 zl sztuka bmw 325 rok 2003 pozdrawiam wszystkich
po wcześniejszych wymianach czujnika położenia wałka rozrządu, świec, przewodów, pierwszej sądy, filtrów doszła ostatnio druga sąda i dalej coś szwankuje wkręca się już w obroty bo wcześniej falowały leci jak szalona ale zapala się czek pońt nie wiem co może jeszcze być. Troche awaryjne auto pod względem elektroniki . Podłączenie do kompa da kolejne wydatki
również mam problem z moja bunia przedewszystkim nie wchodzi na obroty dochodzi do 4 tys i same spadaja obroty do 1tys przy pelnyn gazie jak i tez lubi sobie strzelic jakby z tlumnika jestem juz po wymianie filtrow jak i tez wymienilem swiece i przewody i nadal to samo prosze o doradzenie mi co mam zrobic
nai prawdo bodobniej padla iedna z sond kam szaft sensor czuinik obrotuw walka rozrzondu som 3 to som typowe objawy brak mocy falowanie zwlaszczw na zimnym silniku
Mam coś podobnego.Auto nie ma mocy i jest słabe. Najpierw padła sonda lambda druga, pużniej wymiana świec i przewodów. Dowiedziałem sie że trzeba wymieniać ODME (160 + 90 przewody )co drugą wymiane oleju i czeka kolejna wymiana.A jeszcze zaczeło coś stukać w kolektorze dolotowym ssącym ?? Podobno tam znajduje sie urządzenie które steruje przepływem powietrza (600 zł koszt )ale nie pamiętam jak sie to nazywa . Ciekawe co jeszcze padnie ??
siemka sprawdz ODME to jest czarny okrągły plastik z zaworkiem w środku.
znajduje się zaraz nad kolektorem ssącym.
jak syczy przy gaszeniu silnika to znaczy ze trzeba wymienić i będzie spoko.
pozdro:)
Mam podobny problem. Falowanie najczęściej na sprzęgle przy np. dojeżdżaniu do skrzyżowania. Czujnik obrotów biegu jałowego założyłem inny i nic się nie zmieniło. Diagnostyka w bosch service nie wykazuje żadnych błędów. Wymieniłem świece i sytuacja nieco się poprawiła, ale nadal zdarza się falowanie tylko rzadziej.Możliwe że cos w układzie paliwowym np. zapchany filtr. No i fakt auto które osiągało 210kmh teraz dojdzie do 180 ale od 160 straszny muł.
Komentarze
Mam problem ze swoja e46 2.2 benzyna 170km
Brak mocy!
Zero polotu. Prędkość max. Zamyka tarcze ale przyspieszenie to jakieś wielkie nieporozumienie
Wymieniono
Filtr paliwa. Powietrza. Odme. Świece
Na kompie grzanie sondy lambda przed katem -usterka
Lewe powietrze wykluczone
Ktoś coś doradzi?
zaznaczam ze jestem kobieta i nie umiem tak wytlumaczyc jak nalezy!?
moze ktos mial podobny problem...aha i spod korka od silnika ,tam gdzie sie wlewa olej leci dym,niewielki przerazajacy ale dym!
jak mozecie to prosze na gg 21230123 bo tej stronki pewnie juz nie znajde!
Pozdrawiam i z gory dziekuje za jakiekolwiek rady!
A u mnie okazało się, że dziurawe jest kolanko rurowe gumy od przepływomierza - nr części 13541435627. :) I już wszystko dobrze :D
niemam kata, sprawdzałem czujniki, przepływke, czujnik przepustnicy wszystko O.K.cisnienie na cylindrach po 13
prosze o podpowiedzi doczego by sie tu jeszcze przytrzepić???????????
niemam kata, sprawdzałem czujniki, przepływke, czujnik przepustnicy wszystko O.K.cisnienie na cylindrach po 13
prosze o podpowiedzi doczego by sie tu jeszcze przytrzepić???????????
wydaje mi się że po odłączeniu aku na 3h po prostu zresetował się komputer, ja mam podobne objawy tylko że do tego dochodzi głośna praca DISA a konkretnie ta klapka co jest w środku ma luzy, już zamówiłem odme i mam nadzieje że pomoże.
znajduje się zaraz nad kolektorem ssącym.
jak syczy przy gaszeniu silnika to znaczy ze trzeba wymienić i będzie spoko.
pozdro:)