Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~cywla
8 lat temu
0
To nie kwestia maglownicy tylko szybko siadają pompy i ludzie zapominają o wymianie plynu do wspomagania, idą opieki metalu z pompy ba magiel i koniec magla tyle w temacie
Miałem nieco ponad 170,000 i musiałem wymienić, ale co ciekawe to gościu który się tym zajmuje mówił że już kiedyś była w regeneracji, także mam już trzecią :)
a piszczenie w zakretach to własnie na 100% brak płynu w ukladzie dolac i jest znow cicho ale wymiana tuz tuz .auto w zakrecie sie przechyla i plyn ucieka z pompy i stad pisk ale to nie jest grozne pozdro dla bmwowiczów
ja mam 21100 i nie stety tez mi cieknie ostro ale spoko luz po za tym ze sciaga bo kolo ma luz na boki to jest ok ale wymieniam na ori uzywke ponoc regeneracja to lepsze niz uzywka ale koszt tez wiekszy ok 1200zl w dobrej firmie na miejscu robia wszystko plukaja uklad ustawiaja zbierznozsc bo to po remoncie podstawa z wymjianą oleju . a co do uzywki to koszt waha sie od 300zl do 700zl najlepiej od niemcow brac ze wzgledu na ich drogi a nasze:(
jak ci piszczało wspomaganie to prawdopodobnie masz niski stan płynu w spomaganiu lub go już tam wogule nie ma tylko jest w osłonie maglownicy a reszta się już sama nasuwa.może się mylę oby.pozdrowienia
Panowie ja miałem problem przy skręcie strasznie piszczało. teraz nie mam wspomagania i nie mam pojecia czy coś w maglownicy sie zapchało czy pompa dała ciała? poradżcie cos bo powymieniam nie potrzebnie w koszta sie wpędze. gg. 8941615
Ludzie...tu wchodza osoby ktore szukaja porad i pomocy...a wejdzie taki pizdus i co to nie on.Idz jeden z drugim zobaczyc czy stara mu w rzece nie pierze.tepaki
hehe, te wasze przebiegi to włóżcie między bajki, mam e46 od nowości - od 1998roku, oryginalny przebieg 360tys km i nic się z magłownicą nie dzieje...szczerze mówiąc to na waszym miejscu nie chciałbym nawet wiedzieć jaki macie prawdziwy przebieg swoich bawarek...
siemka powiem krótko bmw ma tylni napęd albo 4x4 ale z samym tylnim napędem nasze nereczki mają bardzo mocny skręt i dlatego mogą siadac te maglownice wydaję mi się że to kwestia jazdy kierowcy.ale do tego jeszcze nie doszłem sam mam bmw e46 320 d i jak narazie to nic.jeżeli ci żaku 330d cieknie pompa wspomagania to sobie ją wymień nawet na używkę bo możesz w ten sposób wyjarac alternator bo pod pompą on jest.mój kolega ma bmw e46 320 d z orginalnym 300tyś przebiegiem i nic z maglownicą się nie dzieje a więc nie wiem . pozdrawiam.
hm u mnie jest już na jeżdżone 182000 no i jakoś jeżdżę 2000 r 330d przy maglownicy nic mi tam nie cieknie ale widzę wyciek przy pompie wspomagania no i jak skręcam to słyszę że pompa daje się we znaki ( znaczy się coś się tam dzieje )czekam na porady
Ja kupiłem niedawno e46 i jestem z niego zadowolony poniewarz ma org przebieg 45tys sprawdzany w serwisie tylko rzeczywiście nie wiadomo dlaczego maglownica jest do wymiany poniewarz cieknie,podejrzewam ze jednak jest to kwestia lat bo wkoncu guma nie jest wieczna
Cos mi tam cieknie, dzis zauwazylem, nawet dosc ostro, ale dopiero kupilem i jeszcze wszystkiego o aucie nie wiem. Musze zajrzec. A skAd dokladnie wali??? I jak zignoruje to co bedzie???
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu