- Autor: ~SLAV
- Kategoria: zawieszenie
Jadąc tą prędkością na wprost sinusoida wycia z podwozia jest stała (czuć lekki opór-zmienny przy sinusoidzie). Gdy skręcam w prawo-zwiększa się, a gdy w lewo to milknie? Czy są to łożyska czy wina leży w tulejach wahaczy (obu), które mam do wymiany? 60-100 km kierownica lekko lata, cieknie coś z pod silnika. Czy to może być maglownica?
Średni koszt
przejechania 100 km
40,00 zł
Komentarze
mam identyczny objaw od ok. roku i wymieniłem już chyba wszystko w aucie,...
Na pierwszym miejscu należało by sprawdzić felgi i opony (czy felga jest prosta, czy opona nie ma guza itd.) Po drugie może być to też wina złego ustawienia zbierzności kół. Myślę że to wycie jest spowodowane przez te tuleje wahaczy. Gdyby sypało sie łożysko, byś miał bardzo głosne wycie, wręcz nie do wytrzymania. Odnośnie tej kierownicy latającej to proponowałbym sprawdzenie felg i opon tak jak napisałem wcześniej, bo to jest bardzo prawdopodobne że jedno koło może mieć lekkie wgniecenie na feldze lub guza na oponie (jeżeli przy większych predkoćiach drgania na kierownicy są nieodczuwalne aż tak bardzo). A z pod silnika może dużo rzeczy cieknąć :) Może to byc maglownica, może to być chłodnica :P
Myślę że pomogłem cos :P Pozdrawiam :)