- Autor: ~vcbdfgfg
- Kategoria: układ chłodzenia
Przy normalnej jezdzie nie ma najmniejszego problemu dopiero gdy pomecze go troche w korkach zaczyna sie grzac staram sie nie dopuszczac aby temperatura doszla do czerwonej kreski. Natomiast jesli wylece wtedy na pusta droge i przycisne troche to przy 50-60 km/h po okolo 20-30 sekundach temperatura spada raptownie i wskazowka zatrzymuje sie na swoim miejscu (w pionie) Nie zwrocilem uwagi ale wydaje mi sie ze wiatrak nie wskakuje na wyzszy bieg bo nawet po zgaszeniu auta nie slychac zeby chodzil ani przez chwile a powinno? Przy normalnej jezdzie nie ma najmniejszego problemu dopiero gdy pomecze go troche w korkach zaczyna sie grzac staram sie nie dopuszczac aby temperatura doszla do czerwonej kreski. Natomiast jesli wylece wtedy na pusta droge i przycisne troche to przy 50-60 km/h po okolo 20-30 sekundach temperatura spada raptownie i wskazowka zatrzymuje sie na swoim miejscu (w pionie) Nie zwrocilem uwagi ale wydaje mi sie ze wiatrak nie wskakuje na wyzszy bieg bo nawet po zgaszeniu auta nie slychac zeby chodzil ani przez chwile a powinno?
Komentarze