- Autor: ~buszmen
- Kategoria: silnik
jak auto jest zimne to faluje na obrotach i gasnie, a jak przytrzymam go na wyzszych obrotach i sie rozgrzeje to chodz idealnie. zaczelo si to dziac jak przerobilem instalacje gazowa na sekwencje bo jak jezdzilem na paliwie to wszystko dobrze dzialalo i nie wiem co moze byc przyczyna
Średni koszt
przejechania 100 km
24,00 zł
miałem zupełnie to samo, u mnie wymieniłem silniczek krokowy i nie pomogło, dopiero koleżka mechanik specjalizujący się w BMW stwierdził, że silniki M-40 cierpią na parę wad fabrycznych i tu wskazał jako winowajcę wałek rozrządu a dokładnie wytarte krzywki. Po zdemontowaniu wałka ostatnia była w dużym stopniu wytarta. Problem w tych silnikach polegał na smarowaniu komory silnika poprzez zapychanie kanalików właśnie na te ostatnie elementy. Po wymianie i odpaleniu silnika moja Bunia odżyła złapała drugi oddech silnik pracował równo i cicho. Osiągi się poprawiły odczuwalnie a wskaźnik obrotów stał w miejscu jak zaczarowany utrzymywał się na poziomie 500 obr/min piękna sprawa. Pozdrawiam