Metaliczny dźwięk na zimnym silniku. Wielki problem przy 50 tys km na szczescie pokrywa to gwarancja. Problem z napinaczami.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 14
Nie wystąpiła: 3
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Dawid
3 lata temu
0
Witam . Ja jestem posiadaczem q7 3.0 272 km
2016 rok tem sam problem z napinaczem . Wlasnie autko na service wymieniaja łancuch i napinacz . Przebieg 88.000km .
czy ktoś móglby podzielić się informacją jak to zdiagnozował ewentualnie fimlikiem z dźwiękiem? czy w kabinie było słychać czy trzeba otworzyć okna i odpalić by coś usłyszeć?
Jestem użytkownikiem Audi Q7 3.0 TDI Ultra 218 KM przebieg 63 000, auto ma 3 lata zostało zakupione jako nowe z polskiego salonu, przy przebiegu 60 000 km pojawiło się metaliczne klekotanie w silniku, przy spokojnej jezdzie jak spadaja obroty silnika ok 1500 obr/min slychac jakby klepanie zaworu w silniku. Auto na gwarancji zgosilem problem w serwisie, zostal wymieniony jeden walek rozrzadu na gwarancji i dalej jest to samo. Serwis nie widzi problemu, odesłał mnie do Importera. Auto stało 2 miesiace w serwisie celem ustalenia przyczyny. Byly wymieniane wtryski i dalej to samo. Pisałem skargę i odwołanie do importera. Otrzymalem odpowiedź ze nie jest to wada tego silnika tylko cecha produktu. To jest skandal ze Audi w Polsce tak traktuje swoich klientów. Odpisałem im ze skoro jest to cecha a nie wada to dlaczego nie informują o tym wszystkich swoich potencjalnych nabywców tego modelu. W serwisie byly jeszcze 3 takie q7 z tym silnikiem i tym samym problemem. Auto regularnie serwisowane, olej wymieniany co 15 tys km. Zarowno serwis jak i importer zostawia wszystkich klientow z problemem samym sobie, umywają ręce od odpowiedzialności. Zostaje tylko Sąd, rzeczoznawca itp. i szarpanie się latami. To jest porostu skandal, nie wiem moze ktos ma tyle sily I samozaparcia żeby gdzies to naglosnic i zmusić producenta do podjęcia akcji serwisowej w Polsce i wymiany wadliwych elementów tego silnika. Przeczytałem na forum ze w Niemczech Audi Wymienia kompletne rozrzady w tych silnikach razem z walkami bezpłatnie nawet po gwarancji , ale mieszkamy w polsce i tu Audi traktuje
trochę inaczej.
To przykre (auto za takie pieniadze) i chyba cecha całego koncernu VAG, żeby nie przyznawać się do wtop i byle nie robić akcji naprawczych. Gdy u mnie (skada) olej brał silnik 1.8 TSI (do litra na 100km, potem brał litr na 300km i zdecydowalem sie na remont silnika bo nie potrafiłbym komuś sprzedać bubla) i przy 80k musiałem robić remont silnika to wspaniałomyślnie przy 50% zniżce na częsci silnika tylko kosztowało mnie to 10k PLN
Witam! Mam ten sam problem, nie zawsze ale się pojawia. Proszę powiedzieć w takim razie jaki olej należało by wymienić w zwiasku z różnica ilości kilometrów w silników i do skrzyni biegów. Pozdrawiam.
Jaki rok produkcji auta? Jaki okres gwarancji ? Czy poza gwarancja jako akcja serwisową? Auto z polskiego salonu? Jest Pan pierwszym właścicielem? Więcej szczegółów jeśli można. Z góry dziękuję.
audi a6 3.0 diesel . 2015 r przebieg 74 tys , stuki podczas odpalania zimnego silnika trwają 2-4 sekundy póżniej zanikają
próbuje reklamować bo auto na gwarancji ale niestety serwisant nic nie słyszy :(
jak im to udowodnić ?
Q7 3.0l diesel napinacz wymieniony przy przebiegu 80tys km. Całe szczęście jeszcze objęła to gwarancja.
To jest wada tego auta dlatego należy wymieniać olej co 15tys. Km a nie co 30tys jak zaleca producent. To samo w skrzyni. Trzeba wymieniać co60tys. a serwis nie zaleca w ogóle wymiany.
witam ,
mam podobny problem jak Pan w mojej a6 3.0 , proszę o podpowiedz jak Pan im to udowodnił ?
czy dżwięk był słyszalny cały czas, czy tylko na chwilę przy odpaleniu silnika ?
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu