Szukaj

Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014

  • Autor: Dany
  • Kategoria: instalacja elektryczna
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.

Komentarze

Podepnij pod VCDS i zobacz. Objawy takie też występują przy braku ładowania . Mógł zerwać się pasek. Kłopoty ze wspomaganiem to prawdopodobnie ślimak we wspomaganiu, jest plastikowy
Odpowiedz
Ludzie To czujnik ABS w kole uszkodzony
Odpowiedz
U mnie wszystkie komunikaty wywaliło jak padł czujnik ciśnienia doładowania. Auto przeszło na tryb awaryjny, spadek mocy i wszystkie komunikaty po kolei. Wymiana czujnika i skasowanie błędów 15 minut roboty. Potrzebny komputer. Wszystkie błędy zniknęły, auto chodzi jak marzenie.
Odpowiedz
Witam
u mnie te same komunikaty, który czujnik trzeba wymienić
Odpowiedz
I jak ktoś coś ? Mam ten sam problem !
Nie uwierzę ze nikt jeszcze nie naprawił
Podrzućcie rozwiązanie
Odpowiedz
Czujnik poziomowania w którymś kole lub słaby akumulator
Odpowiedz
Mi się udało naprawić, ale to kosztuje czasu i nerwów. Wadliwa instalacja, przetarte, popalone przewody, które robią zwarcie do masy. Na początku też myślałem że to czujnik ABS. Kupiony i nie użyty leży w schowku, bo gdy rozebrałem kompletnie auto i sprawdziłem, każdą wiązkę od bagaznika po konsole centralną , napotykając po drodze, min. Progi wypalone, bo inaczej się tego nazwać nie da. Pod uszczelka w drzwiach idzie cieniutka tasiemka, która z czasem pęka i do tego wilgoć i zwarcie murowane. Sprawdź też dobrze, bezpieczniki a raczej piny w listwach, potrafią się zgiąć i np. jak mi gdzieś sobie przestał łączyć pin w listwie A(czarna) chyba to był bezpiecznik, a raczej pin nie łączący z bezpiecznikiem nr. 15, który odpowiedzialny jest za zacisk 15 w przedziale silnikowym, podobny miałem przypadek, ale to przez to że, wcześniejszy właściciel auta zmontował anty radar wpinając się do listwy A w pin od bezpiecznika nr.13, który odpowiada za przedział bezpieczników w bagażniku..Radzę też sprawdzić wszystkie przekaźniki,. Ogólnie żecz mówiąc dużo cierpliwości życzę w szukaniu. A jest co sprawdzać. Jeszcze na koniec dodam, że przewód do czujnika pasa, to chyba norma, że się przeciera, jak czesto się fotel przesówa i już błąd się pojawi , awaria systemu SRS. Mogę pomóc w taki sposób że napiszę gdzie u siebie w aucie znalazłem problemy.: progi, każdy jeden spalony, wiązka która idzie przez prawy tylny próg, i wiązki pod kanapą tylną. To nie wiarygodne, co mogą zrobić małe kamyczki , które się dostały w wiązkę. Żyły na wierzchu, pod siedzeniem kierowcy oberwane przewody od poduszek. W tunelu środkowym to wideo chyba się musiało wylać ze zlewkami. Przycisk start stop. Raz łączył, raz nie. Przycisk cofania i przewijania do przodu, utknął w pozycji wciśniętej, tak były zalane i obkleione, że do góry nie podeszły, kabel łączący przekładnie z dźwignią przepalone piny. Jeździc się dało, trzeba było tylko za każdym razem ,odblokowywać skrzynie przyciskiem awaryjnym w popielniczce. Komora silnikowa: wtyczka która idzie do przepustnicy, przegrzane przewody robiące zawarcie, i to przeważyło o tym, że sam się zajmę naprawą auta, bo to miało miejsce na granicy, Polsko-Niemieckiej. Auto było odstawione przed podrożą do warsztatu, chyba to był 7 z kolei, który nie poradził sobie z problemem. Wymieniali mi sądy lambdy, wtryskiwacze, jeden z mechaników mi nawet zaproponował wymianę całego silnika, który trzeba sprowadzić z Anglii, ale on też odpowiedzialności nie bierze w jakim stanie będzie drugi silnik. To była rada specjalisty. Ja nie jestem z zawodu mechanikiem, ani elektrykiem, a sobie poradziłem na parkingu przed blokiem w obcym kraju, gdzie dotarłem. Po naprawie ktorą uskutecznione na granicy, a że jestem majsterkowicz, to mam w bagażniku, sprzętu najróżniejszego, Dzień przed wyjazdem zakupiłem przetwornice z 12V na 230V przydała się szybciej niż się spodziewałem, bo miałem jak podlczyć lutownice, żeby ta kostkę naprawić. Życzę miłej zabawy ze spinkami w plastikach,które zawsze zostają w ramie progów... Bo od tego bym zaczął szukać. Ja jak już miałem auto rozebrane, to dodatkowo, jeszcze pozmieniałem , to co mi się nie podobało, wnętrze całe czarne , bez tego srebrnego,dekorowania wygląda o wiele lepiej. Gumą w spreju pomalowane, jak i wizualnie, tak i w dotyku efekt na duży plus , dołożyłem oświetlenie LED w bagażniku, wymieniłem w drzwiach oświetlenia ambit na ledy neonowe,wygląda to obłędnie, pod siedzeniami też wymieniłem i wszystko sterowane z pokładu MMI . No i nagłośnienie bo ,to co było, to szkoda mówić, że to marka premium. Dolożylem w drzwi przednie wysokie tony, bo było ich za mało, same twitery giną w tylnej części. Dorzuciłem jeszcze jeden głośnik basowy w tylną półkę 21" z swoim osobnym wzmacniaczem, który sam złożyłem od soobwofera kina domowego i całą inną masę rzeczy które mnie irytowały od początku, kiedy go posiadam.
Odpowiedz
Awaria układu wspomagania udzielę porady 695900861
Odpowiedz
U mnie ustalo po wymianie filtra paliwa. Jestem kilka miesięcy po serwisie i zapomnialem o tej dolegliwosci. Wczesniej wymienilem akumulator ale to nie pomoglo
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
34,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Audi A6 C7 Limousine