Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Dark
4 lata temu
0
Dajcie spokój 85tys, i po dwumasie, rozrząd ma wytrzymać 180tys, a przy 70tys zaczął piszczeć, korozja zjada ten samochód, plastiki słabej jakości, podswitlanie zegarów mi mruga. Te wszystkie usterki podobno to norma, kupiłem te auto, z pewnym przebiegiem 67tys ze Szwecji, w pierwszym lakierze. Miałem wczesniej a4 b5, to było audi, dałem mamie, jeździ bezawaryjnie do tej pory.
Dwumase wymieniłem sam przy 215 tyś km w kanale. Tarcza sprzęgła w 40 procentach zużyta więc jeszcze by pojeździła ale wymieniłem komplet. Myślę, że większość wad w okresie gwarancji to wady materiałowe których nie można przewidzieć lub po prostu spartaczone przy montażu. Przy 227 tyś km o aucie nie mogę powiedzieć złego słowa pod każdym względem
Witam .
mOJE KOLO TEZ POSZLO JUZ PRZY 8 TYSIACACH , A ZOSTALO WYMIENIONE DOPIERO JAK BYLO JUZ 48 TYSIECY PRZESZLO JEDEN ROK I 5 MIESIECY WALCZYLEM Z SERWISEM ZE JEST USTERKA , TWIERDZILI ZE TO MOJA WINA I MUSZE ZAPLACIC , DOPIERO WYJAZD DO SERWISU W NIEMCZECH STWIERDZIL I NAPRAWIL W 10 GODZIN NA POCZEKANU ROZEBRALI WSZYSTKO .
SORY CHLOPAKI ALE WASZA WIEDZA O SAMOCHODACH JEST DO DU....PY W SERWISIE.
Po przejechaniu 118000km posypało sie kolo dwumasowe ale fachmani tewierdza ze to norma i czas na wymiane,na szczescie gwarancja salonu obieła koszty....
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu