na 1000 przejechanych kilometrów wziął 250ml oleju ale nie ma przedmuchów ani korkiem paliwa ani miarką oleju, spadku mocy nie zauważyłem silnik równo pracuje, nie wiem nie znam
Zgadzam się, że ten typ tak ma. Mój 2.0 ALT bierze 2L oleju na 15tys. km. Po prostu jak wymieniam (pilnuję przebiegu), to kupuję 5L+1L (powymianie wchodzi 4L i 2L mam na dolewki) i sprawdzam od czasu do czasu. Lałem też zalecany Motul 5W40, ale brał tyle samo, więc wróciłem na 5W30 (też Motul). Czytałem, że niektórzy bawili się w remonty silnika, ale jak widzę cenę remontu i cenę 2L oleju to szkoda zachodu.
sam jestem posiadaczem audi a4 2.0 20v miałem ten sam problem z wypluwaniem oleju przez wentyl. wymieniłem wentyl gdyż gumka w nim była zdeformowana, przepuszczała no i NAJWAŻNIEJSZE ! dobrałem olej odpowiedni Motul 5w40, chodź mam 230 tyś na liczniku a wcześniej również jeździłem na syntetyku 5w40 i pobór oleju był w granicach około 0,5l na 800km. Odkąd zmieniłem na Motul "Pobór oleju znikł" a silnik jest cichszy i bardziej żywiołowy. Polecam bo ile można otwierać maskę auta
To jest silnik 20v więc ma którędy wziąć winowajcami są prawdopodobnie uszczelniacze na zaworach.czy ostro jeżdzisz?? jeśli tak to przejedż 1000 km spokojnie powinien wziąć mniej albo wcale.250ml to jest jeszcze nic daj mu gęstszy olej i będzie gitara
To nawet nie problem... poprostu ten typ tak ma i tyle... jak cie to denerwuje to nie wlewaj Castrola (silniki ostro to łykają) a wlej jakiś 5W50 np Mobil 1 Formularacing - to troche zużycie oleju spadnie
Komentarze