stuki na biegu P słabe zaś na D już dużo głośniej zauważyłem że napinacz pracuje dość mocno i pasek drga a przy mocnym skręcie w jedną lub drugą stronę na max coś piszczy jakby pasek
mam ten sam problem stuki pod maska byłem u 3- niby specow jedne powiedizal alternator lecz bylem w serv i wyjeli cały i jest si to chyba bapa ale nie wiem juz sam...
Radek dobrze pisz u mnie było to samo byłem przekonany ze to napinacz nawalił lecz to rolka alternatora która powinna się kręcić w jedną i drugą stronę ale przy tym ze w jedną stronę powinna poruszać alternator a w drugą powinna się tez kręcić lecz nie poruszać alternatora lecz kiedy się porusza w jedną a w drugą stronę nie to znaczy ze się zapiekło łożysko najlepiej jest to jak najszybciej wymienić może to spowodować rozwaleniem napinacza a także złym napięciem z alternatora czyli ładowaniem a co z tym idzie uszkodzeniem akumulatora
witaj,ja niestety nie znam odpowiedzi na twoje pytanie. Mam za to inne, obecnie 21.05.09r.zastanawiam się nad kupnem A4 avant silink 1,9 TDI 130km 2003r.z automatyczną skrzynią. Proszę o podpowiedź czy warto kupić takie auto z automatem??
Komentarze