Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Andre
11 lat temu
0
a ja mam problem z szarpaniem póki się nie rozgrzeje i to przeważnie zima, nie jest zrywny a wręcz mułowaty jak na 125 KM., zwłaszcza na pierwszych biegach. na trasie jakos idzie ale w mieście by szybciej ruszyć itp. to niekoniecznie. Poza tym musze delikatnie manewrowac gazem bo gdy daje gazu to jedzie mułowato a jak milimetr spuszcze z gazu to czuje wrecz szarpniecie przyspieszenia i nawet płynniej przyspiesza. Swiece wymienione, filtr powietrza, czujnik temp., przepływomierz czyszczony, elektryk nic nie widzi, diagnostyka ok, mech. serwisowy stwierdził ze nie wiem czego sie czepiam autka. wszystko niby ok a ja wiem ze jest cos nie tak z przyspieszaniem-mocą bo takie autko powinno już śmigać. palić z litra też by mógł mniej. Jak ktos doradzi bedzie miło a innym zanim cos wymienicie to sprawdzcie czy to to, bo ja wymieniałem i nic to nie dało.
miałem problem z audi 1.9tdi 110km gdy przekraczałem 2500 obrotów strasznie spadała moc.wszyscy mówili że jest to wina przepływomierza,wymiana nie pomogła po czasie doszedłem że jest to wina czujnika temperatury
moc w aucie to nie zawsze przepływomierz . mialem to samo i okazalo sie calkiem o innego a zakladalem tez na niego . znajdzcie dobrego elektryka a prawde wam powie . A na marginesie silniki 1.8 maja ciekawa wate techniczna , zakladam ze techniczna bo czesto to sie dzieje . mianowicie przy kolektorze ssacym ( dolotowym) jest taka plastikowa kopulka a w niej plastikowe ciegno ktore otwiera zawory na kolektorze , to ciegno lubi peknac . w rezultacie silnik nie ma takiej mocy jaka powinna byc . pozdrawiam
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu