Do : Panowie...widze ze niektórzy sa tu ogarnieci.
U mnie jest tak...a4b5 1.9tdi 116 2000r
Auto zagadke zakupilem rok temu.
Obecny problem trwa od miesiecy...przeszedl nie przez 1 mechanika...
Kostka do przeplywomierza przeszla adaptacje na 4 pinowa...przeplywomiesz jest inny niz nr win wsazuje.ale tez 5 pinowy..ale to dzialalo...i bylo ok.
Pewnego dnia pare miesiecy temu odpalam auto od tamtej chwili turbo sie nigdy nie wlaczylo.
Komputer wskazal przeplywomiesz. Ok. Byl wsadzony nowy. Nie pomoglo.
Wezyki podcisnienia wymienione. Nie pomoglo.
Elektryk mowi o wymianie kabli później komputera...zalamal mnie.
Mechanik mowi cos o czujniku map...
Zaden z nich nie daje gwarancji
Co robic...bardzo mi juz zależy aby sie pogodzic z moja dziewczynka
Dodam ze nowy przeplywomierz mial te same nr co ten wyjety z auta...po tej adaptacji...byla ona rowniesz sprawdzana miernikiem czy gdzies kabel nie walna...niby ok
Witam u mnie ten sam problem wymieniłem przepływomierz na nowy ale jako że u mnie samochód czasem stoi nawet 2 mce.Problem zaczął się od nowa,gdzie mam szukać czy komputer coś wykarze.Nie mam zwiechy na przyspieszeniu od startu jest słaby.
Witam, mam taki sam problem jak przyspieszam to docina moc i już nie ciągnie tak jak trzeba. Byłem na kompie sprawdził mi działanie przepływomierza i komp pokazuje ze wszystko jest dobrze. Gość mówił ze moze być geometria turbiny albo nieszczelny wąż. Kazał jednak najpierw przeczyścić przepływomierz
Witam ja mam bardzo specyficzny problem ponieważ moja turbina nie reaguje po prostu sie nie włącza:( odpalam auto daje na 3tys obrotów i nic żadnego świeszczenia... co może byś przyczyną odłączona czy popsuta turbina?
Witam panowie problem zapewne znany, otoz moje audi tez leci jak muł i chyba turbia do roboty jest. Wie ktos gdzie moge sie udac we wrocławiu zeby zrobił tanio, solidnie i nie spartolił sprawy.Ponoc przy wymianie turbiny trzeba wymieniac w komplecie przewody.Czy nie ma co sobie robic kosztow i regeneracja wystarczy? Jakie to koszta?
Pozdr
Witam panowie problem zapewne znany, otoz moje audi tez leci jak muł i chyba turbia do roboty jest. Wie ktos gdzie moge sie udac we wrocławiu zeby zrobił tanio, solidnie i nie spartolił sprawy.Ponoc przy wymianie turbiny trzeba wymieniac w komplecie przewody.Czy nie ma co sobie robic kosztow i regeneracja wystarczy? Jakie to koszta?
Pozdr
Witam ja mam bardzo specyficzny problem ponieważ moja turbina nie reaguje po prostu sie nie włącza:( odpalam auto daje na 3tys obrotów i nic żadnego świeszczenia... co może byś przyczyną odłączona czy popsuta turbina?
Witam.Czy ktoś potrafi mi powiedzieć co możne być przyczyną braku moc w a4 b5 110 km przy rozgrzanym silniku nagle robi się mułowaty ale po powrotnym włączeniu silnika jest ok do czasu parę miesięcy miałem ten sam problem ale po wymianie przepływomierzu problem znikł do dziś czy to znów wina tego przepływomierzu proszę o pomoc
Po pierwsze musicie wiedziec 1 najważniejsza rzecz 110KM TDi ma turbine ze zmienna geometrią tzn., że jeżeli auto przyspiesza do 100-110max120 i dalej nie idzie to załącza się notlauf , który usuniesz doraźnie wyłączając i ponownie załączając motor.
Naprawa tego jest dziecinna dla dobrego mechanika, który potrafi odczytać dokładnie logi z podpiętego kompa i zrobi to manulanie. EGR sprawdzisz szybko jak odepniesz go na chwile i zatkasz reka i obroty sie nie zminia to jest do kitu. Zawór n75 bedzie do wymiany owszem ale nie musi!!! jezeli sztanga na turbo podnosi sie w połowie obrotów tz wciśnij gaz do 3tys obr/min wtedy się ruszy jeżeli dalej nie chce jak zwiekszysz obroty mozliwe ze jest on do wyminay. Napisałem możliwe bo turbina mogła nie być szanowana przez jej właściciela i dlatego mogła się przypchać spalinami i takze nie bedzie nam otwierała sztangi na turbo do końca a motor bedzie zamulony. Czyli turbinka do czyszczenia koszt 250 - 400zł
Ważne aby po każdej z tych operacji były zrobione test kompem i nowe logi, a także kąt podawania paliwa na wtryskach.
Do : Panowie...widze ze niektórzy sa tu ogarnieci.
U mnie jest tak...a4b5 1.9tdi 116 2000r
Auto zagadke zakupilem rok temu.
Obecny problem trwa od miesiecy...przeszedl nie przez 1 mechanika...
Kostka do przeplywomierza przeszla adaptacje na 4 pinowa...przeplywomiesz jest inny niz nr win wsazuje.ale tez 5 pinowy..ale to dzialalo...i bylo ok.
Pewnego dnia pare miesiecy temu odpalam auto od tamtej chwili turbo sie nigdy nie wlaczylo.
Komputer wskazal przeplywomiesz. Ok. Byl wsadzony nowy. Nie pomoglo.
Wezyki podcisnienia wymienione. Nie pomoglo.
Elektryk mowi o wymianie kabli później komputera...zalamal mnie.
Mechanik mowi cos o czujniku map...
Zaden z nich nie daje gwarancji
Co robic...bardzo mi juz zależy aby sie pogodzic z moja dziewczynka
A ja mam dość nietypowy problem, może mi ktoś coś podpowie bo już nawet mechanik ma mnie dość bo ciągle mu piłuje. Jestem szczęśliwym (choć nie do końca) posiadaczem Audi A4 B5 97r 1,9 TDI 110 KM. Jak ją kupiłem rok temu była zmulona ( chociaż przy kupnie tego nie wiedziałem bo wcześniej jeździłem Corsą 1.2 i i tak audi była dla mnie mocniejsza :P) ale po jakimś czasie wydała mi się troszke za słaba jak na 110 KM. Więc zacząłem szperać. Byłem u mechanika, który podłączył kompa, posprawdzał wszystko i swierdził że nie ma żadnych błędów więc do chciał czyścić turbine ewentualnie wymienić :/. Zrezygnowałem z tego na jakiś czas bo wiadomo że to nie małe koszty. W listopadzie znowu zacząłem węszyć co jest nie tak i kolega który miał taki sam silnik w Passacie zaczął grzebać i okazało się, że do wymiany jest zawór N75 więc go wymieniłem no i.... Szatan!!! Dopiero poczułem 110 KM. Jednak moja radość nie trwała zbyt długo bo jakiś miesiąc :( Znowu to zostawiłem na jakiś czas. Jednak w tym tygodniu wyjeźdzałem do Krakowa i swierdziłem że fajnie by się jechało energicznym autem i kupiłem NOWY zawór N75 i wymieniłem (było to w zeszłą sobote) obróciłem do Krakowa i z powrotem super szybką bryką i wczoraj niestety znowu spadek mocy i MUŁ!!! Czy ktoś może mi powiedzieć co się dzieje bo już nawet mechanik rozkłada ręce. Pomóżcie prosze!!!!!
też miałem brak mocy po wyżej 100 km/h podłączyć trzeba komputer i wykarze nieprawidłowość ; przepływomierz czujnik od erda bądź coś innego ja miałem zepsuty czujnik można wymienić samemu jest drogi lepiej kupić używany na szrocie ja tak zrobiłem i już śmigam na nim 2 lata 45 tys km znajduje się on zaraz przy osłonie rozrządu od strony turbiny. do każdego silnika jest inny pozdr
Komentarze
U mnie jest tak...a4b5 1.9tdi 116 2000r
Auto zagadke zakupilem rok temu.
Obecny problem trwa od miesiecy...przeszedl nie przez 1 mechanika...
Kostka do przeplywomierza przeszla adaptacje na 4 pinowa...przeplywomiesz jest inny niz nr win wsazuje.ale tez 5 pinowy..ale to dzialalo...i bylo ok.
Pewnego dnia pare miesiecy temu odpalam auto od tamtej chwili turbo sie nigdy nie wlaczylo.
Komputer wskazal przeplywomiesz. Ok. Byl wsadzony nowy. Nie pomoglo.
Wezyki podcisnienia wymienione. Nie pomoglo.
Elektryk mowi o wymianie kabli później komputera...zalamal mnie.
Mechanik mowi cos o czujniku map...
Zaden z nich nie daje gwarancji
Co robic...bardzo mi juz zależy aby sie pogodzic z moja dziewczynka
Dodam ze nowy przeplywomierz mial te same nr co ten wyjety z auta...po tej adaptacji...byla ona rowniesz sprawdzana miernikiem czy gdzies kabel nie walna...niby ok
zobacz wężyki mi kiedyś spadł i jej niebylo
Pozdr
Pozdr
Naprawa tego jest dziecinna dla dobrego mechanika, który potrafi odczytać dokładnie logi z podpiętego kompa i zrobi to manulanie. EGR sprawdzisz szybko jak odepniesz go na chwile i zatkasz reka i obroty sie nie zminia to jest do kitu. Zawór n75 bedzie do wymiany owszem ale nie musi!!! jezeli sztanga na turbo podnosi sie w połowie obrotów tz wciśnij gaz do 3tys obr/min wtedy się ruszy jeżeli dalej nie chce jak zwiekszysz obroty mozliwe ze jest on do wyminay. Napisałem możliwe bo turbina mogła nie być szanowana przez jej właściciela i dlatego mogła się przypchać spalinami i takze nie bedzie nam otwierała sztangi na turbo do końca a motor bedzie zamulony. Czyli turbinka do czyszczenia koszt 250 - 400zł
Ważne aby po każdej z tych operacji były zrobione test kompem i nowe logi, a także kąt podawania paliwa na wtryskach.
U mnie jest tak...a4b5 1.9tdi 116 2000r
Auto zagadke zakupilem rok temu.
Obecny problem trwa od miesiecy...przeszedl nie przez 1 mechanika...
Kostka do przeplywomierza przeszla adaptacje na 4 pinowa...przeplywomiesz jest inny niz nr win wsazuje.ale tez 5 pinowy..ale to dzialalo...i bylo ok.
Pewnego dnia pare miesiecy temu odpalam auto od tamtej chwili turbo sie nigdy nie wlaczylo.
Komputer wskazal przeplywomiesz. Ok. Byl wsadzony nowy. Nie pomoglo.
Wezyki podcisnienia wymienione. Nie pomoglo.
Elektryk mowi o wymianie kabli później komputera...zalamal mnie.
Mechanik mowi cos o czujniku map...
Zaden z nich nie daje gwarancji
Co robic...bardzo mi juz zależy aby sie pogodzic z moja dziewczynka
Jeżeli z rury idzie dym jak ze Stara na pewno masz nieszczelność.
Robert