- Autor: Damian
- Kategoria: układ kierowniczy
Usterkę końcówki da się szybko zauważyć w tym aucie. Od razu czuć luz na kierownicy i ewidentne ściąganie pojazdu w prawo lub lewo. Nadmierne wychylenia drążka w skrętach przy wysokiej prędkości. Naprawa nie jest trudna wręcz banalna. Nie trzeba nawet jechać do mechanika. Nie musimy się specjalnie przygotowywać. Wystarczy mieć przy sobie komplet kluczy nr. 13/16/19/21 i z tymi kluczami zrobimy wszystko. Nie musimy ściągać kola wystarczy podnieść lekko auto na lewarku i zaczynamy zabawę. Żeby odkręcić końcówkę należy kluczem 19 złapać śrubę bliżej silnika a kluczem 21 nakrętkę na końcówce klucz 19 trzymamy w jednej pozycji nie ruchomej a 21 stojąc od przodu auta ciągniemy do siebie. Proste. Jak poluzujemy nakrętkę najlepiej jej już potem nie ruszać żeby móc policzyć ile gwintów mamy zostawić na drążku. Kluczem nr 13 odkręcamy śrubę trzymającą palec końcówki od góry a kluczem nr 16 śrubę zabezpieczającą końcówkę przed wypadnięciem i obracaniem się. Wszystkie czynności odkręcania śrub wykonujemy w przeciwną stronę niż ruch wskazówki zegara czyli w lewo. I to na tyle.
Średni koszt
przejechania 100 km
31,00 zł
Komentarze