- Autor: ~Marcin
- Kategoria: silnik
witam,
Przed tygodniem zakupilem audi a3 2.0 140km.2004 rok
178000tys km i zauwazylem ze auto np.rano jak odpalam to silnik ma nie rowne obroty w czasie jazdy nic sie niedzieje nietypowego z silnikiem ale jak stane na swiatlach to znowu ta nierowna prac i tak do zagrzania auta lub przejechania 5km pozniej to zanika zaowazylem tez przy zagrzanym aucie lekkie wibracje wskazowki obrotow i czasami jak by auto mialo drgania te obiawy wystepuja rzadko dodam jeszcze ze auto w czasie jazdy albo na postoju nie dymi na siwo czy na czarno moze jest ktos kto mogl by mi doradzic co jest przyczyna usterki i jak ja usunac z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam .
Średni koszt
przejechania 100 km
33,00 zł
Komentarze
U mnie w audi 1.9 tdi 105ps pomogło w seacie 1.9 tdi 105ps też pomogło
Pozdrawiam :)
Również posiadam takie autko od nowości i mialem tak od samego początku, Gwarancja tego nie obejmowala, serwis bezradny, "złote rączki" i inni "szpece" również.
przejeździłem 180 tys km i dopiero wymienilem pompowtryski, bo silnik juz ewidentnie źle pracował.
A tymi delikatnymi skokami na "zimnym " silniku bym sie nie przejmował, chociaz przyznam , że jest to denerwujące.
Pozdrawiam
witam.posiadam a3 1.9 tdi 105 km.. mam ten sam problem co wszyscy, nie ma znaczenia czy auto zimne czy rozgrzane podnosi sam sobie obroty do 1000. były wymieniane świece czyszczona przepustnica i lipa. duzo wcześniej miałem problem taki ze sprzęgiełko od alternatora było juz na wykończeniu i tez skakały obroty po wymianie było ok ale po 4 miesiącach problem powrócił czy może to być wina alternatora akumulator sie nie doładowuje i sam sobie zwieksza obroty ? pomocy!
Gdyby uszkodzeniu uległ czujnik położenia wału, to raczej na 100% silnik by nie odpalił. Ten czujnik nie ma tak że działa trochę gorzej albo dobrze. on działa albo nie działa. Jeżeli nie działa, nie odpalisz auta bo na jego podstawie są obliczane czasy wtrysków