Alfa Romeo 156 I Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW 1997-2000
Autor: ~kalipso156
Kategoria: silnik
Samochód nie rozpędza się tak jak dawniej, najcieżej przy 3 tys. obrotów. Przy zapalaniu silnika i gaszeniu coś dziwnie charczy. Wymieniłem elektrozawór wariatora, ale nie pomogło. Proszę o radę.
Komentarze
~kgr
9 lat temu
0
wymień czujnik przepływu powietrza, u mnie pomogło przy wahaniach obrotów i gaśnięciu, najdrobniejsza część, sam wymontujesz i zamontujesz a pomoże.
Co do stukania jeśli to wariator to radze holować go do serwisu aby to zrobili broń boże nie zapalać bo miałem taka historie mój ojciec pożyczył moją Alke po wymianie rozrządu i zaczeło stukać coś w silniku okazał się ze wariator padł i wałek rozrządu uderzał o tłoki/ skończyło się na szlifowaniu wału i remoncie silnika a więc kupa kasy.
Na 90% przepływomierz.Trzeba go wymienić,a jeśli chcemy zaoszczędzić,to możemy go wyjąć i przedmuchać sprężonym powietrzem.Trzeba to zrobić w miarę delikatnie.Przy okazji wymienić obejmy z zatrzaskowych na skrecane.U mnie pomogło.Jeśli chodzi o chałas przy odpalaniu,to prawdopodobnie wariator.Wymiana najlepiej przy rozrządzie.
Komentarze