Szukaj

Indywidualne usterki Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003

Podsumowanie 6 usterek Filtruj
przepustnica
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • układ wtryskowy
wyswitla na zegaze wtrysk niemoze wejsc na obroty gasnie
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik nie chce odpalić.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • układ kierowniczy
W trakcie hamowania na jałowym biegu zgasł silnik, po krótkiej chwili odpalił w trakcie jazdy szarpnęło silnikiem 3 razy i znowu zgasł. Nie chce odpalić!
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Gasnący silnik.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • układ wtryskowy
Zapala się kontrolka wtrysku i na biegu jałowym przez chwilę falują obroty. Poza tym samochód zbiera się dobrze na obroty. Na zimnym silniku problem nie występuje.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Falowanie obrotów.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • silnik
Podczas jazdy obroty silnika skaczą jak puszczę pedał gazu, a czasami nawet gaśnie silnik. Kolejny problem to taki, że podczas odpalania silnika (najczęściej z rana) to silnik dławi się podczas wciśnięcia pedału gazu.
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Nie działa silnik nawiewu wentylacji wenątrz samochodu.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • instalacja elektryczna
Bez względu na jakim biegu znajduje się pokrętło regulacji siły nawiewu to wentylator się nie włącza. Nie działa także w trybie "Auto". W niektórych przypadkach wentylator działa tylko na wybranych biegach, np. pierwszym. Uszkodzony rezystor sterowania wentylatorem nawiewu. Rezystor można wymienić samodzielnie. Wystarczy od strony...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Zimny silnik.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
W mieście temperatura silnika oscyluje pomiędzy 75 a 100 stopni. Podczas jazdy poza miastem temperatura w szybkim tempie spada poniżej 50 stopni i zapala się kontrolka wtrysku. Uszkodzony termostat, który był cały czas otwarty i silnik nie mógł się dostatecznie nagrzać. W mieście czy na komputerze nie dało się tego wykryć, bo gdy auto pracowało...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Alfa Romeo 156 I Sedan