Szukaj

Awaryjny silnik.
Alfa Romeo 156 I

  • Autor: ~Turbonet
  • Kategoria: silnik
Silniki TS to zmora , wystarczy nalać innego oleju niż zalecany choć też dobrej firmy typu Shell , Castrol i już wariator pada (450zł) , rozrząd podobnie , bez powodu pękają paski :/
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 1
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Turbonet - nie masz pojęcia o czym piszesz! olej byle jakiej firmy 10w40 stan utrzymywać ok max, wymiana co 10tyś km, nie pałować na zimnym, regeneracja wariatora 15zł! (zestaw naprawczy) przy wymianie rozrządu, efekt? ponad 200tyś km przebiegu i silnik jak nowy!
Odpowiedz
masz racje od niewlasciwego oleju upierdala sie rozrzad... co za koles
Odpowiedz
~Turbonet - typowy poloczek.. gościu jeżeli coś jest zalecane to znaczy że trzeba to zalecane lać a jak lejesz niemiecki szmelc do włoskiego silnika to potem opowiadasz głupoty. Jeśli do herbaty zalecane jest sypanie cukru to co sypiesz? sól? ehhh każdy poloczek chce być mądrzejszy od innych.
To że ci cwelvagen pojedzie na soku z buraków to cieszę się bo cwelvagen został wyprodukowany jako tanie goovvno w pole . Alfa to nie cwelvagen.
Co za ignorant.
Odpowiedz
Poprostu te silniki potrzebują się rozgrzać. Jak się "pałuje" silnik na zimnym to niestety można panewkę okręcić na walku. Co do stwierdzenia z olejami to chyba coś nie tak. Wariator podczas wymiany rozrządu i jest OK.
Odpowiedz
kolego ja jezdzilem na castrolu i nic takiego nie byla a wiadomo wariata wymienia sie razem z rozrzadem co 60 i tyle wytrzyma
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Alfa Romeo 156 I
Średni koszt przejechania 100 km
44,33 zł
7,2
l/100km
11,7
l/100km
12,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Alfa Romeo 156 I