Szukaj

Informacje o Toyota Paseo II Coupe 1.5 16V 90KM 66kW 1996-2000

Lata produkcji: 1996 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1996 do 2000 roku
Pojemność skokowa 1497 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 5400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 130 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(97%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,4
~kkbb89
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Polecam wszystkim chcącym mieć za niezbyt duże pieniądze niezawodne, całkiem przyjemne autko z Japonii. Tania eksploatacja (części, paliwo). Całkiem duża frajda (Japonia, synu!) - czyli świetny silnik i wklejony w ziemię na zakrętach. Czego chcieć więcej? Oryginalność - niewielu ma takie auto, ale to nie jest powód do obaw! Wręcz przeciwnie. Nie kupujcie kolejnych golfów i passatów, bo to mit, że są tanie i niezawodne. Tym samochodem wyglądasz trochę inaczej, niż w masowym VW, a radości z jazdy jest o wieeeele więcej.
4,3
~zkluczamwetui
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
ekonomiczny elastyczny silnik, w mojej ocenie BDB, ale przy większych przebiegach zaczyna palić olej i trzeba non stop pilnować poziomu. W mojej TOYOCIE musiałem wyremontować silnik ale to nie z powodu znikającego oleju a przez złe ustawienie paska rozrządu podczas wymiany co powykrzywiało mi zawory, itd. koszty spore(3000zł jak na wartość auta ok. 5000). Po remoncie wszystko OK znikło też palenie oleju. Samo znikanie oleju pewnie da się taniej usunąć, u mnie była kapitalka. Przyspieszenie ok niezależnie od prędkości, wyprzedzanie to frajda. Super skrzynia biegów.
3,7
~madcat82
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
bardzo pozytywnie,i pisze to mimo iż nie sprzedaje tego samochodu (a wieksozc pozytywnych opini na autocentrum to wlasnie sprzedawcy z allegro) Super oszcedna i ciekawa alternatywa do celicy nie mowiac juz o jakis tigrach,golfach i calibrach, samochod nietuzinkowy,nierozpoznawalny przez nikogo a mimo to nie ma problemu z serwisem (w koncu kompatybilny z corolla i staret),czesci tansze niz do opli :P naprawy proste. Wada jest miejsce z tylu,ale to trzba miec swiadomosc samochodu coupe, szkoda ze nie jest to hatchback ;] drogi trzyma sie wysmienicie, o ile jest płaska :P na dziurach mozna znienawidzic ten samochodu i poobijac sobie tyłek :P spalanie bardzo pozytywnie zaskakuje. Z wad oczywiscie ,szklarnia w lato, radze odrazu szukac cos z klima ;]
Åšrednie spalanie dla Toyota Paseo II Coupe 1.5 16V 90KM 66kW 1996-2000
7,1
l/100 km
9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Dla mnie rewelacja. Znakomity spalanie to zasługa małej masy auta, dosyć aerodynamicznych kształtów i świetnego silnika. Jak ktoś umie jeździć autem, to potrafi spalić nawet niecałe 7 litrów. Inna sprawa, że to małe, zwinne autko prowokuje do ciągłego wyprzedzania. Dlatego średnie spalanie przy dynamicznej jeździe, to 7.8 litra w cyklu mieszanym. Ale co to za różnicą 1 litra, jeśli możemy poczuć tę zrywność na asfalcie! :) W zimę potrafi spalić trochę więcej, ale ja po prostu lubię go odpalić przed jazdą (robię tak w każdym aucie) i to się odbija na ok. 1 litrze więcej, niż w miesiącach letnich.
8,7
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Auto potrafi być bardzo oszczędne lecz jak na kategorie aut o charakterystyce sportowej jest zdecydowanie zbyt słabe więc jeśli chce się jeździć choćby dynamicznie trzeba ten silnik wkręcać wysoko na obroty co za tym idzie spalanie znacząco rośnie
8,9
Toyota Paseo II
Coupe 1.5 16V 90KM 66kW
Używam aplikacji Motolog. Średnia ze wszystkich tankowań LPG z 13 tysięcy kilometrów to 8,99l. Stosunek miasto/trasa to u mnie ok. 70/30, przy czym nie jest to duże miasto (ok. 130 tys. mieszkańców). Jeżdżę dość dynamicznie, ale bez głupiego marnowania paliwa. Podane 11,18l to wyjątek, w większości średnia z jednego tankowania jest poniżej 10l.
Toyota Paseo II Coupe