Szukaj

Informacje o Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Pickup
Toyota Hilux VIII na rynku pojawiła się w 2016 r. Auto stylistycznie odmieniono, wykorzystując przy tym nową koncepcję designu Toyoty o nazwie „Keen Look”. Samochód zaprojektowany został przez Hiroki’ego Nakajimę. Powstał na nowej platformie podłogowej TOP Platform (Toyota Outstanding Performane). Tak jak auto poprzedniej generacji, tak też Hilux VIII sprzedawany jest przez markę Truck Masters, jako TruckMasters OX. Na niektórych rynkach azjatyckich (np. w Tajlandii) funkcjonuje pod nazwą Toyota Hilux Revo.
czytaj więcej
Powagosław

Toyota bardzo długo zabierała się za nowego Hiluxa. Coś, co w segmencie aut osobowych byłoby nie do pomyślenia, w tej klasie aż tak Toyoty nie uwierało, głównie z uwagi na fakt, że Hilux pozostawał klasą samą w sobie. Dziś jest jeszcze piękny.

~Powagosław
Luzacjusz

Dziś nawet pick-up musi wyglądać atrakcyjnie, tym bardziej, że kosztuje niemało i bynajmniej nie służy wyłącznie do wożenia cegieł. Hilux dziś, to Cristiano Ronaldo w ciele Pudzianowskiego. Panom się spodoba.

~Luzacjusz

Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,6 m
Długość 5330 mm
Szerokość 1855 mm
Wysokość 1815 mm
Rozstaw osi 3085 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1550 mm
Zwis przedni 1000 mm
Zwis tylny 1250 mm
Prześwit 293 mm
Kąt natarcia 29 stopnie
Kąt rampowy 23 stopnie
Kąt zejścia 26 stopnie
Możliwość podjazdu 42 stopnie
Głębokość brodzenia 700 mm
Przedział ładunkowy - długość 1555 mm
Przedział ładunkowy - szerokość 1540 mm
Przedział ładunkowy - wysokość 480 mm
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,0
~Artur
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to frustrujące) Wnętrze - co kto lubi - to jest auto do pracy i jak na wóz roboczy nie jest żle przy czym brakuje miejsca na dodatkowe akcesoria i włączniki. Fotele w miarę wygodne. Przycisk tempomatu umieszczony pod kierownicą - lokalizacja utrudnia jakiekolwiek normalne korzystanie z tej funkcji, nie da się płynnie przyspieszać z użyciem tempomatu. Funkcja odczytu znaków drogowych gubi się - odnoszę wrażenie ze znaki odczytuje z mapy a nie z kamery. ( potrafi wskazać40 na prostym odcinku ekspresówki. Przestrzeń ładunkowa ok choć mechanizm otwierania klapy jest dość słaby i z czasem wymaga rozebrania, mała ilość uchwytów do mocowania ładunków.
4,0
~Mirek/
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Może jestem mało wybredny ale to genialny pojazd. Chyba dorosłem. Odstawiłem BMW, zdecydowanie wolę topornego Hiluxa.
4,4
~rafal
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Szału nie ma .daleko jej do klasy premium ale jako wół nadaje się idealnie (Skrzynia biegów)

Usterki Toyota Hilux VIII

Liczba wpisów: 4
Rdza na ramie
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • nadwozie
  • 40 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 14
Nie 0
Nowe auto 14 miesięcy wyraźne ślady korozji głównie na spawach odpowiedź dealera samochodowego :"Odpowiadając na Pana poniższe zgłoszenie reklamacyjne informuję iż: Zgodnie z zapisem z książki gwarancyjnej pkt 6.2.3 ''Gwarancją nie są objęte uszkodzenia blach nadwozia, czy powłoki lakierowanej, bądź fabrycznych zabezpieczeń antykorozyjnych, jeżeli są one następstwem uderzeń mechanicznych ( np. kamieni, żwiru, piasku itp. ), czy oddziaływania chemicznego (np. ekstremów, soli, kwaśnych deszczów, substancji żrących itp.) , napromieniowania , a także będące konsekwencją złego stanu dróg.'' Na przesłanych zdjęciach doskonale widać drobne kamyki, piasek, żwir które są na elementach podwozia. W związku z tym nie mamy podstaw do uznania naprawy gwarancyjnej."
6 komentarzy
Sami nie potrafią jej zdjagnozować
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Odebranie samochodu TOYOTA Hilux 2017.11. 24.11.2017 – przebieg miedzy 396 – 800 km zapala się po raz pierwszy kontrolka „check engine” BŁĄD P2237 14.12.2017 - przebieg 1661 km – „check engine” wymiana czujnika tlenu, próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 21.12.2017 - „check engine” ponowna próba naprawy, kontrola instalacji elektrycznej 03.01.2018 przebieg 2621 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 17.02.2018 przebieg około 5300 km – wymiana chromów po zimie powychodziły pęcherze na wszystkich wymieniono osłony lusterek, listwa maski, pozostałe elementy zamówiono. 05.03.2018 – pomalowano progi i poprosiłem o naklejenie foli, ponieważ już po 2-3 miesiącach użytkowania farba zaczęła się ścierać z progów 19.04.2018 przebieg 8616 km - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej 18/24.05.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, WYMIANA CHROMOWANYCH KLAMEK 18.06.2018 - „check engine” kontrola instalacji elektrycznej, próba naprawy zgodnie z wytycznymi TOYOTA MOTOR POLAND 27.06.2018 przebieg 12321 km - „check engine” 16.07.2018 przeb. 13510 km - „check engine” wizyta serwisanta z centrali Toyoty próba naprawienia zalecenie wymiany dodatkowo sterownika komputera oraz wymieniono Klamka klapy tył, atrapa (grill), chromy na halogenach oraz klamki na zabudowie tył. 03.08.2018 – 15000 km przegląd oraz wymiana wytartej gałki zmiany biegów oraz przycisków na kierownicy, oraz dodatkowo wymiana oleju w skrzyni biegów bo miałem zastrzeżenia do jej pracy po wymianie od razu inny samochód. 21.08.2018 - „check engine” 06.09.2018 – samochód zabrany do TOYOTA MOTOR POLAND na tydzień przyjechali TECHNICY Z BELGI. 24.09.2018 - „check engine” dojechał już sterownik komputera wymieniono na nowy OCZYWIŚCIE NA WSZYSTKO TU WYPISANE MAM PAPIERY, ŻEBY NIE BYŁO ŻE COŚ ZMYŚLAM!!!
3 komentarze
Grzane fotele
  • Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020
  • wnętrze
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
W jednym z pakietów TMPL oferuje skórzaną tapicerkę. Swoją drogą , bardzo ładną. Niestety po prócz wyglądu ma ona także właściwości izolacyine co powoduje, że podgrzewanie foteli jest nieskuteczne. W mojej opinii te dwie opcje skóra / podgrzewane fotele powinny sie wykluczac.
1 komentarz
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina Facelifting