Szukaj

Informacje o Subaru Outback VI 2.5i 169KM 124kW od 2021

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz
Produkowany od 2021 roku
Pojemność skokowa 2498 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 169 KM (124 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 252 Nm przy 3800 obr/min
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 12,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 94 x 90 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 1
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~hewamich
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Moja żona bardzo nie chciała OUTBACKA - bo to KOMBI i brzydko wygląda...mimo wszystko jak ojciec i mąż decyzja należała tylko do mnie, minął już miesiąc od momentu kiedy go po raz pierwszy zobaczyła i się nim przejechała i już zdążyła zmienić zdanie. Całokształt - auto niemal doskonałe JEŚLI jesteś głową rodziny, musisz upchać wózek, zakupy, komfortowo przemieścić się kilkaset kilometrów w 4-5 osób z pełnym bagażnikiem LUB jesteś samotnikiem który uwielbia wypady nad łono natury potrzebujesz auta które prawie wszędzie wjedzie, zabierzesz ze sobą swoje graty wędkarskie stolik, krzesło, i jeszcze rozłożysz fotele aby się w nim przespać. Jakbym określił OBK w trzech słowach ? MĘSKI PRAKTYCZNY WYGODNY TRZY NAJWIĘKSZE MINUSY: -PRZEDNIA I TYLNA KAMERA (W 2023 to jakiś dramat i żart jakość kalkulatora) -BRAK PRZEDNICH CZUJNIKÓ PARKOWANIA (Z TYŁY DALI Z PRZODU CHYBA ZAPOMNIELI ALE KAMERA JEST NO ALE KIEPSKA!) -BRAK DOŚWIETLANYCH ZAKRĘTÓW TRZY NAJWIĘKSZE PLUSY: -KOMFORT RESOROWANIA I POKONOWYANIA POLSKICH DRÓG -WYGODA PODRÓŻOWANIA NAWET W WIĘKSZEJ ILOŚCI MIEJSCA -BEZPIECZEŃSTWO (EYESIGHT CZYLI OKO SAURONA WSZYSTKO WIDZI I W CZAS NAM POMAGA)
5,0
~Adam
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
kwestia tylko czy komuś się podoba wizualnie, bo jeśli chodzi o inne rzeczy, to po prostu nie ma konkurencji ten samochód, wolnossący 2.5 litrowy silnik benzynowy połączony ze stałym napędem na 4 koła w 2023 roku ? brzmi jak opowiadanie bajki dziecku, spalanie mniejsze niż w silnikach 1.5 turbo benzynowych, środek to najwyższa możliwa półka, skórą obszyte jest prawie wszystko, silnika w środku nie słychać, jak była by to hybryda, przyspieszenie jak na samochód bez turbo idealne, dźwięk przy przyspieszaniu, bagażnik ogromny, foremny, fotele regulowane, składane do podłogi, pasażerowie z tyłu mogą spać z nogami do góry, obsługa intuicyjna, kamery idealne, systemy bezpieczeństwa, wielki plus za obracane poprzeczki dachowe w standardzie, serwis wcale nie drogi, szkoła jazdy subaru, tym samochodem chcę się zjeżdżać z głównej drogi i czeka się na śnieg czy deszcz, wrażenia z jazdy przy czym dalej to samochód rodzinny, pojemny, a nie terenówka bez bagażnika, polecam
4,6
~czarownik
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Samochód kupiony z "braku laku", a okazał się zaje.....ty. Przy normalnej dostępności samochodów, a potrzebowałem auta na już, zapewne stanęło by na Toyocie lub Mazdzie. Z powodu braku aut i chorych cen, odwiedziłem dużo więcej salonów. W Subaru zobaczyłem Outbacka, wsiadłem do środka i już wiedziałem, że innego auta nie chcę. Poczułem się dobrze i bezpiecznie! W tej cenie (miałem nieprzekraczalny budżet 250tys. na auto, ubezpieczenie, hak, drugie koła itp) nic o tych rozmiarach, z napędem 4x4 się nie kupi. Na dodatek budżet wystarczył na najbogatszą wersję Platinium, która ma wszystko, co Subaru oferuje w swoich autach. Dużo elektroniki, ale rozsądnie rozmieszczone wyłączniki, parę rzeczy od razu wyłączam po starcie (typu start stop czy korekta kierownicą przy zjeżdżaniu z pasa ruchu, zostawiam brzęczyk). Fajne rozpoznawanie kierowców, przy wsiadaniu auto mnie rozpoznaje, przywraca automatycznie moje ustawienia (fotel, klima, radio, lusterka). Można tak zapisać 5 różnych osób. Dla każdego z zapisanych kierowców, samochód oddzielnie liczy średnie spalanie, co jest powodem zabawnej rywalizacji z żoną. Naprawdę bardzo dobry, dopracowany system Eyesight, połączenie aktywnego tempomatu z półautomatyczną jazdą. Trochę brak radaru, Eyesight to system czysto optyczny, we mgle już kiedyś mi się poddał. Rewelacyjny napęd 4x4, pewny tor jazdy, prowadzenie w zakręcie, tym autem w zakręcie się przyspiesza, anie zwalnia. Brak piątej gwiazdki? Mógłby być trochę mocniejszy, idiotyczny zwyczaj Subaru podawania cen tylko w Euro, po kursie jakimśtak, słaba sieć serwisowa, chyba tylko 27 serwisów w PL. Mój diler Emil Frey w Polsce daje 3 lata gwarancji, ta sama firma w Niemczech sprzedaje te auta z 5-cio letnią gwarancją. Za rok napisze znowu, po dłuższej eksploatacji.
Subaru Outback VI