Szukaj

Informacje o Subaru Outback VI

Lata produkcji: 2021 – teraz
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback VI – wybierz silnik

Pokaż silniki:
NA ŻYWO
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,8
~Sebastian
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
2.4xt, wersja USA , brak możliwości wyboru na AC tego silnik. To kolejne Subaru bo dwóch Foresterach oraz wrx sti. Za wszelką cenę chcieliśmy spróbować innej marki, po 11 latach w Subaru. Braliśmy pod uwagę tylko auta używane w granicach około 150tys, np BMW X3, BMW 3 kombi, audi A6, Volvo v60cc, oraz v90cc. Jeśli chodzi o wydaną kwotę Subaru było liderem, auto zakupione po szkodzie ( tak wiem wiem "chrupek" z USA) przebieg 16500km wyposażenie Limiter ( radary, asystenty, grzane fotele, itd..)
4,9
~hewamich
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Moja żona bardzo nie chciała OUTBACKA - bo to KOMBI i brzydko wygląda...mimo wszystko jak ojciec i mąż decyzja należała tylko do mnie, minął już miesiąc od momentu kiedy go po raz pierwszy zobaczyła i się nim przejechała i już zdążyła zmienić zdanie. Całokształt - auto niemal doskonałe JEŚLI jesteś głową rodziny, musisz upchać wózek, zakupy, komfortowo przemieścić się kilkaset kilometrów w 4-5 osób z pełnym bagażnikiem LUB jesteś samotnikiem który uwielbia wypady nad łono natury potrzebujesz auta które prawie wszędzie wjedzie, zabierzesz ze sobą swoje graty wędkarskie stolik, krzesło, i jeszcze rozłożysz fotele aby się w nim przespać. Jakbym określił OBK w trzech słowach ? MĘSKI PRAKTYCZNY WYGODNY TRZY NAJWIĘKSZE MINUSY: -PRZEDNIA I TYLNA KAMERA (W 2023 to jakiś dramat i żart jakość kalkulatora) -BRAK PRZEDNICH CZUJNIKÓ PARKOWANIA (Z TYŁY DALI Z PRZODU CHYBA ZAPOMNIELI ALE KAMERA JEST NO ALE KIEPSKA!) -BRAK DOŚWIETLANYCH ZAKRĘTÓW TRZY NAJWIĘKSZE PLUSY: -KOMFORT RESOROWANIA I POKONOWYANIA POLSKICH DRÓG -WYGODA PODRÓŻOWANIA NAWET W WIĘKSZEJ ILOŚCI MIEJSCA -BEZPIECZEŃSTWO (EYESIGHT CZYLI OKO SAURONA WSZYSTKO WIDZI I W CZAS NAM POMAGA)
5,0
~Adam
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
kwestia tylko czy komuś się podoba wizualnie, bo jeśli chodzi o inne rzeczy, to po prostu nie ma konkurencji ten samochód, wolnossący 2.5 litrowy silnik benzynowy połączony ze stałym napędem na 4 koła w 2023 roku ? brzmi jak opowiadanie bajki dziecku, spalanie mniejsze niż w silnikach 1.5 turbo benzynowych, środek to najwyższa możliwa półka, skórą obszyte jest prawie wszystko, silnika w środku nie słychać, jak była by to hybryda, przyspieszenie jak na samochód bez turbo idealne, dźwięk przy przyspieszaniu, bagażnik ogromny, foremny, fotele regulowane, składane do podłogi, pasażerowie z tyłu mogą spać z nogami do góry, obsługa intuicyjna, kamery idealne, systemy bezpieczeństwa, wielki plus za obracane poprzeczki dachowe w standardzie, serwis wcale nie drogi, szkoła jazdy subaru, tym samochodem chcę się zjeżdżać z głównej drogi i czeka się na śnieg czy deszcz, wrażenia z jazdy przy czym dalej to samochód rodzinny, pojemny, a nie terenówka bez bagażnika, polecam
Średnie spalanie dla Subaru Outback VI
8,4
l/100 km
9,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Wyniki i poniżej trochę mojego komentarza. Jazda miejska (Gdańsk, poranne korki): 10-12 l/100 km, przy 90 km/h: 5,5-6,0 l (obroty silnika: 1500), przy 100 km/h: 6,0-6,5 l (obroty silnika: 1800), przy 110 km/h: 6,5-7,0 (obroty silnika: 1900), przy 120 km/h: 7,0-7,5 l (obroty silnika: 2000), przy 130 km/h: 7,5-8,5 l (obroty silnika: 2200), przy 140 km/h: 8,5-10 l (obroty silnika: 2500), przy 150 km/h: 10-11,5 l (obroty silnika: 3000). Średnia z 25 000 km: 8,4 l Podane wyniki są dla osób, które tak jak ja jeżdżą spokojnie i ekonomicznie (przewidywanie sytuacji na drodze, hamowanie silnikiem itd.). Samochodem przejechałem 25 000 km, jestem już po 2 wymianach oleju. Samochód używany w każdych warunkach pogodowych i drogowych. W tygodniu jazda codziennie od 10 do 40 km w jedną stronę (dojazdy do pracy), w weekendy wycieczki weekendowe w okolicy, kilka razy w roku dłuższe jazdy autostradą. Samochodem trzeba nauczyć się jeździć, jeśli chcemy, żeby był ekonomiczny. Skrzynia Lineartronic jest świetna, jeśli się z nią dogadasz. Trzeba wciskać gaz delikatnie i stopniowo. Wówczas skrzynia nie wkręca silnika na obroty powyżej 2000 i cały czas pracuje w zakresie 1100-1900, co sprawia, że jest naprawdę ekonomicznie. Jeśli wciskamy gaz jak w zwykłym automacie (poprzednio miałem DSG) obroty podchodzą do 3000-3200 i dopiero wówczas następuje wirtualna zmiana przełożenia - taka jazda podwyższa spalanie drastycznie. Dlatego napisałem, że kluczem jest nauka jazdy ze skrzynią. Pod względem ekonomii samochód zasadniczo nie nadaje się do ekonomicznej jazdy miejskiej. Duża ilość zatrzymań, ruszania, korków powoduje bardzo duży wzrost spalania i niewiele da się z tym zrobić. Jeżdżąc po Trójmieście nigdy nie udało mi się zejść poniżej 10 l. Oczywiście mówię tu o godzinach szczytu, a nie jeździe w nocy, gdy nie ma ruchu. Szybciej niż 150 km/h przez dłuższy czas nigdy nie jechałem. Do tej prędkości w kabinie nadal nie słychać silnika, ale szumy powietrza są już naprawdę spore i robi się głośno. Tak samo jest ze stabilnością, zwłaszcza przy dużym wietrze. Do 140 km/h samochód jedzie zasadniczo jak po szynach, powyżej kształt nadwozia i prześwit dają o sobie znać i trzeba się mocniej skupić zdecydowanie, mocniej trzymać kierownicę itd. Mnie najbardziej relaksuje jazda na autostradzie z prędkością 120 km/h. Jest absolutna cisza, rozsądne spalanie i wciąż poruszamy się sprawnie (płynność jazdy, mało hamowań itd.).
9,0
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
OBK VI BT 2020 Wersja US 2.5 182KM, średnie spalanie na przestrzeni ponad 160tkm to około 8,5l LPG i 1.5l PB (60% trasy 40% miasto), instalacja do tanich nie należy ale warto bo auto super się sprawuje. Gaz zakładany przy 50tkm teraz auto ma 215 tkm i nie żałuje ani złotówki. Silnik bezproblemowo współpracuje z lpg, luzy zaworowe sprawdzane ostatnio są w nominale jak z fabryki.
8,2
Subaru Outback VI
Crossover 2.5i 169KM 124kW
Średnia z 70 tyś km (w 2.5 roku) to 8,8. Na niemieckim paliwie spalanie jest od 12% do 20% niższe. W Holandii przy prędkościach 100-110 i płynnej jeździe spalanie 6.3 to norma. Na polskim paliwie i polskich drogach, przy ciagłej szarpaninie (poza jazdą w nocy) 8,7 to już wyzwanie, na ogół 9,2. W warszawskim ruchu można utrzymać się poniżej 9,1. Duży wpływ na spalanie ma wiatr.
Subaru Outback VI