Szukaj

Informacje o Subaru Outback V Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja Subaru Outbacka pojawiła się na rynku w roku 2015. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Levorg Concept, który był także zwiastunem modelu Levorg, będącego następcą zwykłego Legacy kombi. Tradycyjnie już Subaru Outback jest konstrukcyjnie i stylistycznie blisko powiązany z modelem Legacy (z szóstą generacją w tym przypadku). Platformę podłogową natomiast (po przeróbkach) odziedziczył po swoim poprzedniku. Względem niego Outback piątej generacji jest także nieco większy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback V Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,8 m
Promień skrętu 5,9 m
Długość 4820 mm
Szerokość 1840 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1605 mm
Rozstaw osi 2745 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 200 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1010 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1848 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 559 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1080 mm
Wysokość bagażnika 820 mm
Szerokość bagażnika 1230 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1040 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2040 mm
Kąt natarcia 18,5 stopnie
Kąt rampowy 20,2 stopnie
Kąt zejścia 22,9 stopnie
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik

Wybrane oceny

5,0
~Dawid K
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Auto świetne pod każdym względem. Wygodne, dobrze wyposażone, przestronne. System EyeSight i adaptacyjny tempomat działa bardzo dobrze. Po przesiadce z Volvo, gdzie był radar i kamera zastanawiałem się jak sprawdzi się system dwóch kamer i jestem pozytywnie zaskoczony. Android Auto też dobrze działa (lepiej niż w Kia Proceed z tego samego rocznika). System audio dla mnie bardziej niż wystarczający. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie napęd. Trakcja na śniegu bardzo dobra, nawet na oponach całorocznych ( Bridgestone Weather control 005 Evo). Żeby wiedzieć jak się auto zachowa na śniegu, pojechałem na duży parking świeżo po dużych opadach śniegu. Około 20cm śniegu nie zrobiło wrażenia na moim Outbacku
4,8
~Przemo
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Auto było moim marzeniem od conajmniej 10 lat, za każdym razem jednak wygrywał rozsądek i auta ze średniej półki z klasycznym napędem i standardowym wyposażeniem. Jak już się zdecydowałem, wielu z moich znajomych narzekało, że auto kosztuje więcej niż konkurencja ale należałoby porównywać podobne opcje wyposażeniowe, wtedy ta róznica się poważnie zmniejsza. W serii znajdzie się napęd na 4 koła, system EyeSight: aktywny tempomat z utrzymaniem pasa ruchu i asystent awaryjnego hamowania. Tak wyposażony Superb albo Insignia będzie kosztować co najmniej tyle samo co Outback. Wnętrze nie będzie może tak komfortowe jak w autach z VAG ale taki już urok japończyków :)
4,9
~JUCON
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Subaru Outback ... marzyłem o nim od 2006 roku a gdy dochodziło do zakupu kupowałem inne (Honda Accord dwa razy, Opel Insignia) ...w 2018 spełniłem swoje marzenia ... Od zakupu "zrobiłem" prawie 25 tys. kilometrów większość zrobione w długich trasach w różnych warunkach: autostrady, drogi krajowe, góry, zima, lato. Wrażenia ... bardzo wygodne siedzenia (choć dla wysokich osób siedzisko może być za krótkie), dobre wyciszenie, doskonały napęd 4x4, system audio z subuferem jest klasą samą w sobie :), spalanie zależy jak się go przyciśnie od 5 l do 13,5 jak się jedzie powyżej 160 km/h. Jedyne co mnie czasami uwiera choć rzadko :) brakuje mu czasami trochę mocy 177 km i 235 nm jest ok ale 250 i 350 byłoby super. Każdego dnia jak wsiadam do mojego Outback-a radość w moim sercu jest WIELKA. Szczerze polecam cena versus jakość 6 na 5 mozliwych :)
Średnie spalanie dla Subaru Outback V Crossover Facelifting
9,1
l/100 km
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Proszę nie wierzyć że 2.5 pali 7 czy 8 litrów a już tym bardziej na autostradzie czy trasie na wakacje, są to wierutne bzdury. Średnie spalanie miałem około 11-11.5 . auto jeździło w każdych warunkach miasto, trasa, autostrada mniej więcej po równo jeśli chodzi o przejechany dystans. Autostrada to 10.5-11 litrów na 100km jadąc sam lub z jednym pasażerem, wyjazd na wakacje zapakowany pod sufit to 11-12 a nie 8 jak ktoś napisał. Cisnąc cały czas 140-150-160 wyprzedzając dynamicznie to i do 13 potrafi dojść ze spalaniem. Miasto również podobnie jeżdżąc dynamicznie ale zgodnie z przepisami dojdzie do 12-13 litrów bez problemu. Reasumując: miasto 13 autostrada 11.5 trasa pozamiejska drogi lokalne do 9 litrów PS. Za słaby silnik do tak dużego rodzinnego auta, jeśli jeździłeś czymś co miało silnik z turbo i 130 koni lub więcej będziesz narzekać, 0-100km/h 10.5 sekundy to bardzo słaby wynik
8,7
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Posiadam Outbaca 3.6 z 2019r z USA w maksymalnej dostępnej wersji wyposażenia i mając porównanie do wcześniejszych subaru nie zamienił bym go na żaden inny, móje stare outbacki 2.5 4at 2007 i 3.6 5at 2013 spalały znacznie więcej niż ten nowy 3.6. Minimalne spalanie jakie uzyskałem to 7litrów na 100km czołgiem silnikiem 260koni i napędem na 4 koła! Nie jechałem jak ślimak tylko normalnie z godnie z przepisami. W trasie ciężko jest przekroczyć 8.5-9litrów, duże brawa dla skrzyni biegów działa bardzo szybko i optymalnie dobiera obroty. W trasie gaz jedynie muskamy a auto jedzie lepiej niż inne osobówki spotkane na drodze. Autostrada to spalanie w okolicy 10litrów chyba że się nam nie śpieszy to i można spalać 8 jadąc 110km/h . Auto użytkuję tylko w trasie. PS. osoby które jeżdżą w mieście będą miały dużo wyższe wyniki, oraz osoby chcące jeździć 180km/h po autostradach. To duży samochód i wraz ze wzrostem prędkości spalanie gwałtownie rośnie. Jeśli ktoś się zastanawia nad 2.5 a 3.6 to nie ma nawet co porównywać i myśleć o 2.5 mniejszy silnik ledwo sobie daje radę z 4 pasażerów i bagażami a na autostradzie pali tyle samo co 3.6, jedynie w mieście będzie oszczędniejszy. A i według opinie mechaników 3.6 się lepiej nadaje do lpg jest to stary silnik w przeciwieństwie do 2.5 który jest dużo delikatniejszy. Miałem zakładać gaz ale się wstrzymałem bo auto pali mniej niż moje stare subaru!
9,6
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
7,8 l/100km to średnie spalanie z trasy 1600 km (Polska - Włochy). Prędkości autostradowe (w PL 140 km/h, potem maks 130 km/h). Obroty silnika ok 2600 obr/sek. Wynik zdecydowanie do powtórzenia bo nie wymagał ode mnie szczególnych zabiegów. Tempomat ustawiony na mak dopuszczalną prędkość i prawa nóżka pod siedzenie
Subaru Outback V Crossover Facelifting