Szukaj

Informacje o Subaru Outback V Crossover

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja Subaru Outbacka pojawiła się na rynku w roku 2015. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Levorg Concept, który był także zwiastunem modelu Levorg, będącego następcą zwykłego Legacy kombi. Tradycyjnie już Subaru Outback jest konstrukcyjnie i stylistycznie blisko powiązany z modelem Legacy (z szóstą generacją w tym przypadku). Platformę podłogową natomiast (po przeróbkach) odziedziczył po swoim poprzedniku. Względem niego Outback piątej generacji jest także nieco większy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback V Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,5 m
Długość 4815 mm
Szerokość 1840 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2080 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 2064 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1605 mm
Rozstaw osi 2745 mm
Rozstaw kół - przód 1575 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Prześwit 200 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1089 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1036 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 967 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 988 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2075 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 559 l
Kąt natarcia 18,4 stopnie
Kąt rampowy 20 stopnie
Kąt zejścia 22,7 stopnie
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Tomek
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Poprzednie moje auto to Volvo XC70, więc szukałem auta w podobnej klasie (podwyższone kombi), a ponieważ nowe XC nie było jeszcze w ofercie zdecydowałem się na Subaru. Większego wyboru w tej klasie aut nie miałem. Pomijam wszystkie podwyższane Passaty, Ople czy Peugeoty. Plusy: świetne brzmienie silnika, pojemne wnętrze (szczególnie w drugim rzędzie), przyzwoita skrzynia biegów, akceptowalne spalanie (śr. 8,5 l), wyposażenie - jest wszystko czego potrzeba, materiały jak dla mnie b.dobrej jakości, przebieg 105 tys. - nic nie skrzypi znakomite prowadzenie, szczególnie w zakrętach (nisko umieszczony środek ciężkości auta), prześwit auta (20 cm) Minusy: dosyć twardo zestrojone zawieszenie, czuć jak auto wybiera na wybojach za krótkie jak dla mnie siedzisko fotela kierowcy przydałaby by się lepsza dynamika na autostradzie przy wyprzedzaniu bardziej podatne na boczny wiatr (jak volvo) nawigacja mogła by szybciej działać przy skalowaniu
4,4
~WRX
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Samochód spełnił moje oczekiwania, biorąc pod uwagę cenę Outbacka, konkurencja może się schować. Za 170 tys zł mamy bardzo przestronny, rodzinny, bezpieczny samochód z bardzo dobrym napędem 4x4. Samochód nie jest demonem prędkości, wynika to z przemyślanej polityki Subaru. Silnik 2.5 bez turbiny jest niezniszczalny, moc 175 km wystarcza w tym samochodzie, brak dodatkowych koni uzupełnia rewelacyjny napęd 4x4. Jest to samochód dla osób, które ponad przyspieszeniem do 100 cenią sobie prostotę i niezawodność. Jeżdżę nim od 2015 roku, nie miałem żadnej usterki, mam wrażenie że ten samochód jest nie do zajeżdżenia. Ten samochód kocha oblodzone, zaśnieżone drogi.
4,6
~Właściciel OBK
Subaru Outback V
Crossover 2.0D 150KM 110kW
Bardzo wygodne, solidne i wszechstronne auto. Ma dobrą dynamikę i świetny układ jezdny (4x4), dość duży prześwit. Daje przyjemność z jazdy. Pozytywnie zaskoczył mnie system EyeSight - bardzo się przydaje. Rozważałem różne auta w tym SUV (CRV, Xtrail, RAV4), wybrane terenówki (Toyota LC), pojedyncze modele van (Ford SMax) bo zależy mi na pojemnym/wygodnym wnętrzu ale też uniwersalnych właściwościach jezdnych - Outback mi najbardziej odpowiadał ze względu na optymalną dla mnie wysokość (wygodne wsiadanie i wysiadanie) i bardzo zadowalające właściwości jezdne w różnych warunkach drogowych.
Średnie spalanie dla Subaru Outback V Crossover
9,0
l/100 km
8,2
l/100 km
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Auto potrafi spalić bardzo dużo i bardzo mało (jak na te parametry). Co ciekawe jazda z tempomatem aktywnym nie oznacza najniższego spalania, bo jednak człowiek lepiej widzi, czy warto przyspieszać, czy się dotoczyć do świateł, a tempomat od razu przyspiesza i dojeżdża na zadaną odległość do auta z przodu. Trasa Jelenia Góra - Wrocław drogami krajowymi (autostrada była zablokowana) wyszło 6,6 l głównie na tempomacie. Autostrada 130 km/h spala 7,9 l maks, przy 110 km/h 7,2 l. Po Wrocławiu wychodzi 8,5-10 l w zależności od korków. Wystarczy jednak dynamicznie przyspieszać z trybem Sport i spalanie wzrasta o 1-3 l.
8,5
Subaru Outback V
Crossover 2.0D 150KM 110kW
Cena nie jest mała i auto trochę pali. Nie jest to mistrz ekonomii ale dla mnie ok. Na trasie przy prędkościach 90-100 km/h spala 6,5l. Na autostradzie 140 km/h - 8,5-9l. W mieście podobnie. Najgorzej w mieście zimą - przy dojazdach do pracy ok. 4-5 km spala 11,5-12l, a bywało i 14l. Niestety to wina skrzyni automatycznej, która potrzebuje się rozgrzać i na pierwszych kilometrach nie pozwala w zimie wrzucać wyższych przełożeń tylko piłuje silnik na wysokich obrotach (dla mnie to jedyna, ale istotna wada tego modelu).
10,7
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Samochód naprawdę bardzo ekonomiczny jak na swoje gabaryty. Przejechałem nim już ponad 120tys km. Minimalne zużycie gazu przy spokojnej jeździe do 100km/h poza miastem. Przy jeżdzie autostradowej powyżej 140km/h auto pali więcej niż 13l.
Subaru Outback V Crossover