Szukaj

Informacje o Subaru Outback V

Lata produkcji: 2015 – 2020
Segment: Klasa średnia
Piąta generacja Subaru Outbacka pojawiła się na rynku w roku 2015. Pierwowzorem koncepcyjnym auta był prototyp noszący nazwę Levorg Concept, który był także zwiastunem modelu Levorg, będącego następcą zwykłego Legacy kombi. Tradycyjnie już Subaru Outback jest konstrukcyjnie i stylistycznie blisko powiązany z modelem Legacy (z szóstą generacją w tym przypadku). Platformę podłogową natomiast (po przeróbkach) odziedziczył po swoim poprzedniku. Względem niego Outback piątej generacji jest także nieco większy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz

Subaru Outback V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru Outback V

Liczba ocen: 20
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki) + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Dawid K
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Auto świetne pod każdym względem. Wygodne, dobrze wyposażone, przestronne. System EyeSight i adaptacyjny tempomat działa bardzo dobrze. Po przesiadce z Volvo, gdzie był radar i kamera zastanawiałem się jak sprawdzi się system dwóch kamer i jestem pozytywnie zaskoczony. Android Auto też dobrze działa (lepiej niż w Kia Proceed z tego samego rocznika). System audio dla mnie bardziej niż wystarczający. Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie napęd. Trakcja na śniegu bardzo dobra, nawet na oponach całorocznych ( Bridgestone Weather control 005 Evo). Żeby wiedzieć jak się auto zachowa na śniegu, pojechałem na duży parking świeżo po dużych opadach śniegu. Około 20cm śniegu nie zrobiło wrażenia na moim Outbacku
4,8
~Przemo
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Auto było moim marzeniem od conajmniej 10 lat, za każdym razem jednak wygrywał rozsądek i auta ze średniej półki z klasycznym napędem i standardowym wyposażeniem. Jak już się zdecydowałem, wielu z moich znajomych narzekało, że auto kosztuje więcej niż konkurencja ale należałoby porównywać podobne opcje wyposażeniowe, wtedy ta róznica się poważnie zmniejsza. W serii znajdzie się napęd na 4 koła, system EyeSight: aktywny tempomat z utrzymaniem pasa ruchu i asystent awaryjnego hamowania. Tak wyposażony Superb albo Insignia będzie kosztować co najmniej tyle samo co Outback. Wnętrze nie będzie może tak komfortowe jak w autach z VAG ale taki już urok japończyków :)
4,7
~Tomek
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Poprzednie moje auto to Volvo XC70, więc szukałem auta w podobnej klasie (podwyższone kombi), a ponieważ nowe XC nie było jeszcze w ofercie zdecydowałem się na Subaru. Większego wyboru w tej klasie aut nie miałem. Pomijam wszystkie podwyższane Passaty, Ople czy Peugeoty. Plusy: świetne brzmienie silnika, pojemne wnętrze (szczególnie w drugim rzędzie), przyzwoita skrzynia biegów, akceptowalne spalanie (śr. 8,5 l), wyposażenie - jest wszystko czego potrzeba, materiały jak dla mnie b.dobrej jakości, przebieg 105 tys. - nic nie skrzypi znakomite prowadzenie, szczególnie w zakrętach (nisko umieszczony środek ciężkości auta), prześwit auta (20 cm) Minusy: dosyć twardo zestrojone zawieszenie, czuć jak auto wybiera na wybojach za krótkie jak dla mnie siedzisko fotela kierowcy przydałaby by się lepsza dynamika na autostradzie przy wyprzedzaniu bardziej podatne na boczny wiatr (jak volvo) nawigacja mogła by szybciej działać przy skalowaniu
Średnie spalanie dla Subaru Outback V
9,0 – 9,1
l/100 km
8,2
l/100 km
10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Subaru Outback V
Crossover 2.5i 175KM 129kW
Auto potrafi spalić bardzo dużo i bardzo mało (jak na te parametry). Co ciekawe jazda z tempomatem aktywnym nie oznacza najniższego spalania, bo jednak człowiek lepiej widzi, czy warto przyspieszać, czy się dotoczyć do świateł, a tempomat od razu przyspiesza i dojeżdża na zadaną odległość do auta z przodu. Trasa Jelenia Góra - Wrocław drogami krajowymi (autostrada była zablokowana) wyszło 6,6 l głównie na tempomacie. Autostrada 130 km/h spala 7,9 l maks, przy 110 km/h 7,2 l. Po Wrocławiu wychodzi 8,5-10 l w zależności od korków. Wystarczy jednak dynamicznie przyspieszać z trybem Sport i spalanie wzrasta o 1-3 l.
10,3
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Proszę nie wierzyć że 2.5 pali 7 czy 8 litrów a już tym bardziej na autostradzie czy trasie na wakacje, są to wierutne bzdury. Średnie spalanie miałem około 11-11.5 . auto jeździło w każdych warunkach miasto, trasa, autostrada mniej więcej po równo jeśli chodzi o przejechany dystans. Autostrada to 10.5-11 litrów na 100km jadąc sam lub z jednym pasażerem, wyjazd na wakacje zapakowany pod sufit to 11-12 a nie 8 jak ktoś napisał. Cisnąc cały czas 140-150-160 wyprzedzając dynamicznie to i do 13 potrafi dojść ze spalaniem. Miasto również podobnie jeżdżąc dynamicznie ale zgodnie z przepisami dojdzie do 12-13 litrów bez problemu. Reasumując: miasto 13 autostrada 11.5 trasa pozamiejska drogi lokalne do 9 litrów PS. Za słaby silnik do tak dużego rodzinnego auta, jeśli jeździłeś czymś co miało silnik z turbo i 130 koni lub więcej będziesz narzekać, 0-100km/h 10.5 sekundy to bardzo słaby wynik
8,7
Subaru Outback V
Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Posiadam Outbaca 3.6 z 2019r z USA w maksymalnej dostępnej wersji wyposażenia i mając porównanie do wcześniejszych subaru nie zamienił bym go na żaden inny, móje stare outbacki 2.5 4at 2007 i 3.6 5at 2013 spalały znacznie więcej niż ten nowy 3.6. Minimalne spalanie jakie uzyskałem to 7litrów na 100km czołgiem silnikiem 260koni i napędem na 4 koła! Nie jechałem jak ślimak tylko normalnie z godnie z przepisami. W trasie ciężko jest przekroczyć 8.5-9litrów, duże brawa dla skrzyni biegów działa bardzo szybko i optymalnie dobiera obroty. W trasie gaz jedynie muskamy a auto jedzie lepiej niż inne osobówki spotkane na drodze. Autostrada to spalanie w okolicy 10litrów chyba że się nam nie śpieszy to i można spalać 8 jadąc 110km/h . Auto użytkuję tylko w trasie. PS. osoby które jeżdżą w mieście będą miały dużo wyższe wyniki, oraz osoby chcące jeździć 180km/h po autostradach. To duży samochód i wraz ze wzrostem prędkości spalanie gwałtownie rośnie. Jeśli ktoś się zastanawia nad 2.5 a 3.6 to nie ma nawet co porównywać i myśleć o 2.5 mniejszy silnik ledwo sobie daje radę z 4 pasażerów i bagażami a na autostradzie pali tyle samo co 3.6, jedynie w mieście będzie oszczędniejszy. A i według opinie mechaników 3.6 się lepiej nadaje do lpg jest to stary silnik w przeciwieństwie do 2.5 który jest dużo delikatniejszy. Miałem zakładać gaz ale się wstrzymałem bo auto pali mniej niż moje stare subaru!
Subaru Outback V