Szukaj

Informacje o Subaru Outback II 3.0 209KM 154kW 2000-2004

Lata produkcji: 2000 – 2004
Segment: Klasa średnia
Produkowany od roku 1995, model typu crossover (segment I). Łącząc właściwości średnich rozmiarów rodzinnego kombi oraz SUV-a, Subaru Outback jest zaliczany do samochodów typu SUW (Sports Utlility Wagon). Auto oparte jest na modelu Legacy kombi, od którego odróżnia się wyższym prześwitem, osłoną podwozia, a także innymi elementami, które stanowią przystosowanie do jazdy po bezdrożach. Do roku 2009 sprzedawany był jako Legacy Outback, od tego czasu oferowany jest pod własną nazwą Outback. Piąta generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2015. Dostępny w latach 1994-2011 model Outback Sport był całkowicie odrębnym modelem – wariantem kombi Subaru Imprezy.
czytaj więcej
Powagosław
Najlepiej wyglądający Outback w historii. Może nawet jeden z najzgrabniej wystylizowanych modeli Subaru w ostatnich… Od dawna. Lepiej późno niż wcale. ~Powagosław
Luzacjusz
Outback przez lata był naprawdę brzydką dziewczyną, która okazywała się dobrą, całkiem rezolutną żoną. W tym roku dziewucha poszła do fryzjera, ubrała się jakoś i nawet makijaż dopasowała. Tym złym, seksistowskim porównaniem chcę powiedzieć przede wszystkim, że… dobra żona to skarb. A Outback? No, ładniejszy w końcu, bardziej zadbany. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2999 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 209 KM (154 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 282 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 24
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 4
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Układ jezdny + Całokształt + Silnik

Wady

- Ergonomia - Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~Outback
Subaru Outback II
Kombi 3.0 209KM 154kW
Auto posiadam od 2010 roku, sprowadzone ze Szwajcari. Wewnątrz dużo miejsca, 5 osób może wygodnie podróżować. Ergonomia niemal wzorowa, przejechanie 4 godzin w trasie bez przerw nie męczy, zawieszenie dobrze tłumi dziury i bardzo dobrze wybiera nierówności. Napęd stały na cztery koła i wysoki prześwit pozwala mi na bezstresową jazdę drogami gruntowymi w każdych warunkach pogodowych ( kilka razy dzięki temu uniknąłem długich objazdów powypadkowych), bardzo dobrze pokonuje zakręty. jak na szynach. Skrzynia automatyczna posiada funkcje power i hold, power pozwala kręcić silnik do ponad 7000 obr/min co pozwala na jazdę z tzw. pazurem, wiadomo nie jest to auto sportowe ale dzięki mocy 209KM i napędowi 4x4 kierowca może jeździć z uśmiechem na twarzy. Funkcja hołd pozwala na ruszanie i jazdę w trudnych warunkach drogowych na biegach wyższych niż bieg pierwszy. Spalanie poza miastem od 9,5 z prędkością do 120 km/h do 10,5 l z prędkością 150 km/h na tempomacie, spalanie w mieście około 14 l. Auto łączy komfort i funkcjonalność bez kompromisów, kupując to auto 7 lat temu kierowałem się funkcjonalnością, wygodą i bezawaryjnością dzisiaj z tych samych powodów nie mogę się z autem rozstać ;)
4,9
~jaro555
Subaru Outback II
Kombi 3.0 209KM 154kW
Najlepsza moim zdaniem generacja OBK - mechanicznie i "charakternie". Wygląd to kwestia gustu - jest brzydki, ale ma w sobie "to coś" co wyróżnia go z tłumu nijakich i mdłych niemców i popularnych japońców. Ale najlepsze jest pod maską - wolnossący boxer H6 (niezniszczalny, toleruje LPG ale szkoda go paskudzić), klasyczny automat (niezniszczalny, nie tak szybki jak DSG - ale przezyje DSG 3 razy...), i doskonałe 4x4 które daje ogromną frajdę z jazdy (szczególnie zimą po wyłaczeniu kontroli trakcji, żeby nie przeszkadzała w zabawie). Oczywiście "normalny" ręczny którego można użyć w trakcie zabawy. A dla kierowcy - wszystko co potrzebne do prowadzenia auta w sposób świadomy i komfortowy. Nie ma park assist, front assist, lane assist, ekranów LCD, head-up i sterowania gestami, jest za to kwintesencja motoryzacji i charakter. Jedyne czego brakuje w H6, to surowy gang boxera z turbo - tutaj jest bardziej łagodnie i cicho, ale po wciśnięciu w podłogę gazu, H6 budzi się i słychać/czuć siłę :-)
3,9
~nikoś
Subaru Outback II
Kombi 3.0 209KM 154kW
Napęd na cztery, skrzynia automatyczna, silnik H6 3,0.
Subaru Outback II