Szukaj

Informacje o Subaru Levorg Kombi

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Subaru Levorg to produkowane od roku 2015 sportowe kombi pozycjonowane na granicy klas kompaktowej i średniej (pomiędzy segmentami C i D). W katalogu japońskiego producenta Subaru Levorg zapełnia lukę pomiędzy modelami Impreza oraz Legacy (a także większym i bardziej terenowym modelem Outback). Przedstawiany jest także jako następca wariantów kombi obu tych modeli. Samo Subaru definiuje Levorga jako „sports tourer”, czyli właśnie jako „sportowe kombi”. Levorg powstał na platformie podłogowej modelu Impreza. Nazwa auta stanowi zespolenie trzech wyrazów: „Legacy” („dziedzictwo”), „Revolution” („rewolucja”) i „Touring” („podróżowanie”).
czytaj więcej
Powagosław

Nowe kombi Subaru jest jak dobry szwajcarski scyzoryk – oszczędne w formie (ale w granicach rozsądku), za to bardzo uniwersalne i dość efektowne na swój własny, unikalny sposób.

~Powagosław
Luzacjusz

Może to wina pana Skawińskiego, ale stosunek do aut kombi zawsze miałem mniej więcej taki, jak do rodzimego zespołu o tej samej nazwie. Czyli negatywny i sceptyczny. Grupa Kombi raczej niczym mnie nigdy pozytywnie nie zaskoczy. Co innego kombi Subaru – zaskakująco ładny ten harpagan.

~Luzacjusz

Subaru Levorg Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4690 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1485 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Rozstaw kół - przód 1530 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 4x4 130 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1446 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 522 l
Długość do oparcia tylnej kanapy 1040 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1870 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Marcin
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Po pół roku, powiem, że samochód nie tuzinkowy, wyróżnia się w tłumie jak na razie (odpukać bez awaryjny). Przejechane 4,5 tyś km w tym trasa 1200km do Chorwacji i mogę powiedzieć, że auto całkiem dynamiczne (ale bez przesady- po prostu wystarcza i tyle), pakowne i komfortowe (pomimo twardego zawieszenia). Prowadzi się bardzo dobrze, fajnie trzyma się drogi, spalanie - jak to na benzynę- wysokie, po mieście 12l w trasie 8-9l jadąc zgodnie z przepisami autostradami. W aucie sporo nowoczesnych rozwiązań (Eye sight, Blis itp.) ale i sporo staroci (żarówy- światła do jazdy dziennej, radio z mirror linkiem a nie android car, i dokładany w Polsce system wzywania SOS - każdy polski egzemplarz ten szajs ma). Z minusów jeszcze- dźwięk boxera - aż chciałoby się wrzucić kolektor różnoodległościowy i mieć Subarowy bulgot.... Poza tym siedzenia (skóra) są świetne, światła LED- bardzo dobrze świecą. Auto dla nie przeciętnych ludzi, których nudzą Vw czy inne Skody. PS skrzynia eCVT - wcale nie jest taka zła- została mocno poprawiona w stodunku do tej Toyotowej, nadal ma "laga" ale fajnie udaje zwykły automat (nawet są łopatki). Auto godne polecenia, jeżeli ma pewna przeszłość.
4,6
~Piotr
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Miało to być w miarę szybkie, rodzinne kombi z pojemną paką, które nie zalatuje tandetą. Spełniło te wymagania w pełni! Musiałem się pożegnać ze swoim sedanem, na rzecz nowego członka rodziny. Zakup Levorga był strzałem w dziesiątkę. Pojemna paka, mocy wystarczająco, japońska jakość wykonania, za to wnętrze całkowicie nie japońskie w stylistyce (skory robią robotę) :) Po 2 tys. w 2 miesiące od zakupu na razie brak objawów jakichkolwiek usterek. Silnik pracuje cichutko, niestety nim się nagrzeje pali jak smok. Auto sprawdzi się raczej w podróżach dłuższych niż wypad do sklepu. Silnik dosyć czuły na obroty. Przy spokojnej jeździe CVT w obrotach 1700/min, spala około 8L, jednak już przy 2200 potrafi wskoczyć do 12L. Auto raczej na dłuższe wyjazdy niż tylko do sklepu bo przez pierwsze 5 minut przy temperaturze 0°C pali nienormalne ilości paliwa.
3,9
~kw
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Specyficzne auto. Taki mix nowoczesności i lat 90. To, co wyróżnia na plus, to na pewno napęd AWD. Na minus, niestety spalanie. Levorg sprawia wrażenie bardzo solidnego auta, które jednak ma kilka irytujących elementów (tyczy się to przede wszystkim klimatyzacji). Kupiłem, bo chciałem usportowione, ale rodzinne kombi i w tym wymiarze sprawuje się bardzo dobrze. Design karoserii też mi odpowiada (jest sportowo ale też i elegancko jednocześnie, szczególnie w niebieskim kolorze). Bardzo kompetentne, oby niezawodne auto, na każdą okazję.
Średnie spalanie dla Subaru Levorg Kombi
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
I tu jest lipa. Nie napiszę bynajmniej o usterkach lub wymianach bo takowych nie było. ALE Nr. 1 Pomimo tego, że jest to auto służbowe i teoretycznie nie płacę za paliwo z własnej kieszeni to spalanie po mieście na poziomie 12-14 l/km przy zwykłym przesuwaniu się od świateł do świateł jest nieporozumieniem gdyż levorg to nie wrx, nie oldtimer anie nie amerykański V8 lecz 1,6. Innymi słowy: jeśli ktoś kupuje to auto do jazdy po mieście to musi się nastawić na zasięg ok 420 km. Mój kolega podsumował to bardzo trafnie: Pali tyle co golf 1,6 ale dodajemy + litr za skrzynię+ litr za napęd 4x4 + litr za boxera + litr za znaczek i wygląd. Nr. 2 Problem wraca przy przelotach autostradowych. Mianowicie powyżej 140km/h: każde + 10km/h to + 1L do spalania Podsumowując, auto jeżdzi ekonomicznie wyłącznie po wioskach i krajówkach w zakresie 80-130km/h wtedy wynik 7,5-9,5 l/100km jest realny.
8,9
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Generalnie rzecz biorąc tragedia :) Jadąc spokojnie, zgodnie z przepisami i nie tamując ruchu w cyklu mieszanym 7,5 litra/100km jest osiągalne. Normalna spokojna jazda to przynajmniej 9l. W mieście do zniesienia, auto jest spore i każdy wynik poniżej 10l jest ok. Drogi szybkiego ruchu, 120-130 ok 8l/100km. Tragedia zaczyna się na autostradzie. Tempomat i 140km/h to bite 10l/100 km, jeśli mamy sprzyjającą pogodę. Bardzo się zawiodłem. Impreza, która ma 12 lat i 2x więcej mocy spala podobne ilości benzyny co levorg jeśli chodzi o bezstresowe i sprawne poruszanie się na trasie...
8,2
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Jeżdżąc zgodnie z przepisami auto zużyło 8.0 wg komputera z ostatnich 6000km...mieszkam 15km od miasta i stoi w ciepłym garażu....auto najwięcej zużywa na autostradzie ok.10 l.....znany na rynku dodatek do oleju zmniejszył spalanie ok.10%
Subaru Levorg Kombi