Szukaj

Informacje o Subaru Legacy V Kombi 2.0 i 150KM 110kW od 2009

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 3000 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Dodatkowe informacje silnik chłodzony cieczą sterowany mikroprocesorowo
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~Mario
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Jak ktoś pisze o problemach z silnikiem to najpierw powinien zasięgnąć opinii o dieslach w Subaru. Nie kupuje się diesla Subaru. No chyba że po 2013 poprawioną wersję ale to i tak ryzykowne. Auto wygodne i przestronne praktycznie bezawaryjne bo jakieś drobiazgi to nie awarie. Trochę nie postarali się przy projektowaniu przednich foteli. Są najnormalniej brzydkie i średnio wygodne. To jedyny minus. Spalanie ok 6,5-7. Plus za duże lusterka zewnętrzne. Doskonała widoczność. Jedyna uwaga do silnika... Za mało mocy. Mogli zostawić 165 KM jak było w czwartej generacji. W porównaniu do niemieckiego szrotu w którym ciągle się cos psuje to idealne auto. Minusem może być jeszcze rdzewiejące elementy zawieszenia. Wahacze, wózek tylnego zawieszenia... Poza tym lać paliwo, zmieniać olej i cieszyć się jazdą
4,4
~Jakub Liberadzki
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Pomimo przebiegu auto mechanicznie w zasadzie bezawaryjne, nie licząc drobnych awarii typu często przepalające się lampki, różnie sprawny przycisk głośności na kierownicy, czy gorzej działające szyby elektryczne.
4,5
~WÅ‚odek
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Świetny układ kierowniczy - precyzyjny i czuły, świetne zawieszenie, nieco słaby silnik - za to ładnie brzmi, dobre hamulce. Z wad - kiepski fotel kierowcy, będzie do wymiany na Recaro. Zużycie paliwa normalne bez dramatu. Ogólnie świetne auto.
Subaru Legacy V Kombi