Szukaj

Informacje o Subaru Legacy V Kombi

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Subaru Legacy V Kombi – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4775 mm
Szerokość 1780 mm
Wysokość 1535 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Rozstaw kół - przód 1530 mm
Rozstaw kół - tył 1535 mm
Prześwit 150 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1726 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 526 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1090 mm
Wysokość bagażnika 815 mm
Szerokość bagażnika 1410 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1070 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2050 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Mario
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Jak ktoś pisze o problemach z silnikiem to najpierw powinien zasięgnąć opinii o dieslach w Subaru. Nie kupuje się diesla Subaru. No chyba że po 2013 poprawioną wersję ale to i tak ryzykowne. Auto wygodne i przestronne praktycznie bezawaryjne bo jakieś drobiazgi to nie awarie. Trochę nie postarali się przy projektowaniu przednich foteli. Są najnormalniej brzydkie i średnio wygodne. To jedyny minus. Spalanie ok 6,5-7. Plus za duże lusterka zewnętrzne. Doskonała widoczność. Jedyna uwaga do silnika... Za mało mocy. Mogli zostawić 165 KM jak było w czwartej generacji. W porównaniu do niemieckiego szrotu w którym ciągle się cos psuje to idealne auto. Minusem może być jeszcze rdzewiejące elementy zawieszenia. Wahacze, wózek tylnego zawieszenia... Poza tym lać paliwo, zmieniać olej i cieszyć się jazdą
5,0
~MAX OVERDRIVE
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Autem zrobiłem 150.000 km od momentu zakupu. Wymieniam olej (Castrol EFGE 5W30 FST - bardzo ważne żeby lać cały czas ten sam olej) i filtry co 15.000 km. Styl jazdy 95% mazurskie drogi lato - zima. Rewelacyjnie wyciąga z praktycznie każdego poślizgu. Pierwszy bieg jest mułowaty ale już przy dwójce, trójce auto porządnie przyspiesza. Spalanie na trasie przy ustawionym tempomacie 90 km/h to 6 l - 6,2 l jak na tak duże auto to rewelacja. Niesłychanie komfortowe. Trzeba koniecznie pamiętać że poziom oleju w tym silniku sprawdza się na ciepłym silniku a nie na zimnym!!!! Proszę mi wierzyć w aucie wymieniłem pompę wody, naciągacz paska, łożysko alternatora, łożysko z piastą w przednim prawym kole a no i zaraz jak go kupiłem miał lekki wyciek z miski olejowej (wymiana uszczelki) no i oczywiście klocki i tarcze (Ferodo). Mój kolega miał Forestera z tym silnikiem i z tego co wiem to też nie miał jakiś poważnych napraw. Jednym słowem jak dbasz tak masz. Zaznaczam też że nie serwisowałem auta w ASO. Trzeba pamiętać że to limuzyna w dieslu a nie WRX i trzeba się z nim grzecznie obchodzić :-).
4,4
~Jakub Liberadzki
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Pomimo przebiegu auto mechanicznie w zasadzie bezawaryjne, nie licząc drobnych awarii typu często przepalające się lampki, różnie sprawny przycisk głośności na kierownicy, czy gorzej działające szyby elektryczne.
Subaru Legacy V Kombi