Szukaj

Informacje o Subaru Legacy V

Lata produkcji: 2009 – 2015
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany od 1989 roku. W ofercie Subaru Legacy zastąpił model Leone. Legacy tylko teoretycznie nawiązuje do swojego poprzednika, gdyż od początku był od niego większy i znacznie bardziej komfortowy. Od początku dostępny w wersjach sedan i kombi, których cechą charakterystyczną jest napęd na cztery koła. Model mający silną pozycję na rynku w swojej klasie (ponad 3,5 mln sprzedanych egzemplarzy), wielokrotnie nagradzany, również za sukcesy w sportach samochodowych. Obecnie na rynku dostępna jest piąta generacja modelu.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz

Subaru Legacy V – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru Legacy V

Liczba ocen: 34
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(88%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Mario
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Jak ktoś pisze o problemach z silnikiem to najpierw powinien zasięgnąć opinii o dieslach w Subaru. Nie kupuje się diesla Subaru. No chyba że po 2013 poprawioną wersję ale to i tak ryzykowne. Auto wygodne i przestronne praktycznie bezawaryjne bo jakieś drobiazgi to nie awarie. Trochę nie postarali się przy projektowaniu przednich foteli. Są najnormalniej brzydkie i średnio wygodne. To jedyny minus. Spalanie ok 6,5-7. Plus za duże lusterka zewnętrzne. Doskonała widoczność. Jedyna uwaga do silnika... Za mało mocy. Mogli zostawić 165 KM jak było w czwartej generacji. W porównaniu do niemieckiego szrotu w którym ciągle się cos psuje to idealne auto. Minusem może być jeszcze rdzewiejące elementy zawieszenia. Wahacze, wózek tylnego zawieszenia... Poza tym lać paliwo, zmieniać olej i cieszyć się jazdą
5,0
~MAX OVERDRIVE
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Autem zrobiłem 150.000 km od momentu zakupu. Wymieniam olej (Castrol EFGE 5W30 FST - bardzo ważne żeby lać cały czas ten sam olej) i filtry co 15.000 km. Styl jazdy 95% mazurskie drogi lato - zima. Rewelacyjnie wyciąga z praktycznie każdego poślizgu. Pierwszy bieg jest mułowaty ale już przy dwójce, trójce auto porządnie przyspiesza. Spalanie na trasie przy ustawionym tempomacie 90 km/h to 6 l - 6,2 l jak na tak duże auto to rewelacja. Niesłychanie komfortowe. Trzeba koniecznie pamiętać że poziom oleju w tym silniku sprawdza się na ciepłym silniku a nie na zimnym!!!! Proszę mi wierzyć w aucie wymieniłem pompę wody, naciągacz paska, łożysko alternatora, łożysko z piastą w przednim prawym kole a no i zaraz jak go kupiłem miał lekki wyciek z miski olejowej (wymiana uszczelki) no i oczywiście klocki i tarcze (Ferodo). Mój kolega miał Forestera z tym silnikiem i z tego co wiem to też nie miał jakiś poważnych napraw. Jednym słowem jak dbasz tak masz. Zaznaczam też że nie serwisowałem auta w ASO. Trzeba pamiętać że to limuzyna w dieslu a nie WRX i trzeba się z nim grzecznie obchodzić :-).
4,4
~Jakub Liberadzki
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Pomimo przebiegu auto mechanicznie w zasadzie bezawaryjne, nie licząc drobnych awarii typu często przepalające się lampki, różnie sprawny przycisk głośności na kierownicy, czy gorzej działające szyby elektryczne.
Średnie spalanie dla Subaru Legacy V
7,7 – 13,9
l/100 km
6,8 – 7,0
l/100 km
7,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 i 150KM 110kW
Średni wynik z 6500 km 8,6 l/100km. Minimalny wynik na trasie dwupasmowej (400 km) wymagał dużej cierpliwości: tempomat 2200 rpm/90 kmh. Wynik maksymalny w mieście, na krótkich odcinkach i w dużym ruchu. Bez napinania można uzyskać w trasie 7-8, w mieście 9-10 l/100km Jak dla mnie, w takim aucie spalanie super. Gazu na pewno nie będzie :)
6,2
Subaru Legacy V
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Wymiana oleju i filtrów co 15 tys km powoduje większe koszty niż wymiana co 30 tys km ale jeżeli to mają być jedyne koszty to je akceptuje bo żadnej awarii nie było , może ci co wymieniają rzadziej olej mają problem z silnikiem bo czytałem, że niby są problemowe, u mnie 200 tys i zero problemów
8,2
Subaru Legacy V
Sedan 2.5 i 167KM 123kW
Jestem fanem tego auta. Jak na jego osiągi to spalanie super. 8,18 l podczas jazdy po mieście (dodam, że to stolica). Co prawda jeżdżę dość spokojnie ale jak trzeba to przycisnę. W korkach też zazwyczaj nie stoję ale na każdych światłach. W trasie można zejść śmiało do 7 l nie oszczędzając go zbytnio. Czy uda się zejść poniżej 7, bardzo możliwe ale nie sprawdzałem tego jeszcze ponieważ użytkuję auto od niedawna. Gorąco polecam ze względu na silnik, napęd, spalanie i ogólne wykonanie auta.
Subaru Legacy V