Druga generacja modelu trafiła na europejski rynek w 1994 roku (debiut w Japonii odbył się kilka miesięcy wcześniej, a w USA - na początku 1995 roku). Stylistycznie samochód został solidnie odmieniony. Za nowe, bardziej zaokrąglone nadwozie odpowiadał projektant Olivier Boulay. W 1996 roku model przeszedł drobną modernizację. Legacy II zwyciężył konkurs na Samochód Roku 1994 organizowany przez magazyn Wheels. W 1999 roku, na koniec produkcji modelu, zaprezentowano jego wersję powstałą z okazji 30-lecia Subaru.
czytaj więcej
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania.
~Powagosław
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód.
~Luzacjusz