Szukaj

Informacje o Subaru Legacy II Sedan 2.2 i 4WD 131KM 96kW 1996-1999

Lata produkcji: 1996 – 1999
Segment: Klasa średnia
Druga generacja modelu trafiła na europejski rynek w 1994 roku (debiut w Japonii odbył się kilka miesięcy wcześniej, a w USA - na początku 1995 roku). Stylistycznie samochód został solidnie odmieniony. Za nowe, bardziej zaokrąglone nadwozie odpowiadał projektant Olivier Boulay. W 1996 roku model przeszedł drobną modernizację. Legacy II zwyciężył konkurs na Samochód Roku 1994 organizowany przez magazyn Wheels. W 1999 roku, na koniec produkcji modelu, zaprezentowano jego wersję powstałą z okazji 30-lecia Subaru.
czytaj więcej
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1996 do 1999 roku
Pojemność skokowa 2212 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 131 KM (96 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 193 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~radek@prozak.eu.org
Subaru Legacy II
Sedan 2.2 i 4WD 131KM 96kW
Założyłem instalację gazową przy 145000 km. firmy LOVATO zużycie LPG ok.12lit./100.Przejechałem ok.27000 km.w tym z przyczepą campingową [1000 kg.] ok.9000 km.po Europie południowej.LPG wrejonie Warszawy NAJGORSZE !!!zużycie 16--17lit[jazdaz przyczepą] .Koło Częstochowy 14,5 lit.Głubczyce ok.14lit.CZECHY LPG bardzo dobre oznakowanie o tankowaniu ,średnie zużycie ok.13,5 lit. Austria oznakowanie BARDZO SŁABE LPG -za to gaz bardzo dobry 11 lit. Słowenia tankowanie w miejscach napełniania butli PROBLEM W NIEDZIELĘ -nie tankują CHORWACJA LPG bardzo dobre- zużycie ok.11-12 lit./100 [dużo wzniesień i zakrętów] Czym bardziej na południe w kierunku Dubrownika mniej stacji .Zbiornik mam w kole, mogę zatankować tylko 31,2lit.zmusza mnie to do częstych odwiedzin stacji z gazem.Podczas wyjazdu 6-cio tygodniowego [9000 km.]tylko Słowenia zmusiła mnie do jazdy na benzynie PB 95.Samochud spisał się bardzo dobrze ,nie było problemów z jazdą z przyczepą .Jechałem: normalna droga ok. 70 km/godz,autostrady 80--85 km/godz Miasta do 50 km/godz. Tankuję w rejonie Warszawy najlepszy gaz jest w SHELU
4,9
~Alpryg
Subaru Legacy II
Sedan 2.2 i 4WD 131KM 96kW
najpierw jest subaru ( wszystkie z silikami boxer6-cyl takze w samolotach a pozniej 4 cyl) a pozniej dlugo nic i zaczynaja sie samochody.. poczynajac od Mitsubishi ( tez firma lotnicza,saab,honda i reszta japcow a pozniej szwancki scheisse ,koreanskie ameryckie i reszta jewropki komuszej UE
4,3
~pab
Subaru Legacy II
Sedan 2.2 i 4WD 131KM 96kW
Kupiłem auto w średnim stanie. Z drobiazgów które wyskoczyły to brak styku na kostce stacyjki przez co samochód miał problem z odpalaniem. (Bezawaryjność (drobiazgi))
Subaru Legacy II Sedan