Szukaj

Subaru Legacy I Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW 1992-1994

Informacje o Subaru Legacy I Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW 1992-1994

Lata produkcji: 1992 – 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1992 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,7
~polishbastard
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
Auto dające dużą frajdę z jazdy, bardzo niepozorne i zostawiające w tyle wszystkich miłośników TDI i innych zawalonych elektroniką wynalazków. Dźwięk FENOMENALNY! Początkowy pomruk powyżej 5000 rpm zamienia się w oszałamiający jazgot. Napęd 4x4 sprawia, że zimą odjedziecie na światłach nawet potężnym, 400-konnym niemieckim super-autom np. BMW M5. Nie ma szans z tylnym napędem i prędzej wyląduje na drzewie niż was dogoni. I żadne ESP nie pomoże. Natomiast wiek robi swoje i turbodziadka polecam tylko znawcom, majsterkowiczom, albo osobom mającym w okolicy DOBRY serwis Subaru- auto wymaga mechanika z wiedzą i doświadczeniem. Części jest mało albo wcale i trzeba ściągać je z całej Europy, bo w Niemczech też jest cienko. Najlepiej kupić 2 auta- jedno do jazdy, drugie na części. Unikniecie w ten sposób przykrych niespodzianek. To kosztuje, ale lepiej wydać raz dużo niż później latać po serwisach i się wk..urzać. Mimo atrakcyjnych cen na rynku nie polecam kupna osobom nie mającym wystarczających funduszy. Koszty eksploatacji zwalą z nóg niejednego. Zasada jest prosta- nie kupuj auta, na które Cię nie stać. I tu nie chodzi tylko o sam zakup czy paliwo.
Dodane 13 lat temu
3,8
~daniel
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
pojedyńcze awarie stacyjki i wymiana turbo trochę smuci ale radość z jazdy tym samochodem jest wielka. Jeżeli ktoś szuka mocnego przestronnego i bezpiecznego samochodu za ok 10000 to legacy nie ma za dużo konkurentów. Trzeba się liczyć ze spalaniem ok 12 litrów ale tym samochodem trudno jechać autostradą poniźej 150.
Dodane 17 lat temu
3,6
~loco
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
przyjemnie się jedzie
Dodane 15 lat temu
Subaru Legacy I Kombi

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów