Szukaj

Informacje o Subaru Legacy I Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW 1992-1994

Lata produkcji: 1992 – 1994
Segment: Klasa średnia
Pierwsza generacji Legacy debiutowała w 1989 roku jako następca modelu Leone. W porównaniu do swojego poprzednika, Legacy I był większy, dużo bardziej komfortowy i zaawansowany pod względem technologicznym. Auto wyróżniało się też opływowym nadwoziem o znakomitych właściwościach aerodynamicznych. W krajach azjatyckich model sprzedawano również jako Isuzu Aska CX. W 1992 roku Legacy I został poddany face-liftingowi. Dwa lata później zakończyła się jego produkcja.
Powagosław
Legacy to krzykliwy silnik typu bokser i napęd na cztery koła. To również klasyczna (bardziej niż kiedykolwiek wcześniej) limuzyna z detalami podkreślającymi sportowy charakter. Do tego bardzo dobra jakość wykonania. ~Powagosław
Luzacjusz
Stylistyczna elegancja Legacy jest jakaś taka koreańska. I przyciężkawa jak obiad u teściowej. Mnie nie przekonuje, choć słyszałem, że to świetny samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 1992 do 1994 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 260 Nm przy 4800 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,7
~polishbastard
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
Auto dające dużą frajdę z jazdy, bardzo niepozorne i zostawiające w tyle wszystkich miłośników TDI i innych zawalonych elektroniką wynalazków. Dźwięk FENOMENALNY! Początkowy pomruk powyżej 5000 rpm zamienia się w oszałamiający jazgot. Napęd 4x4 sprawia, że zimą odjedziecie na światłach nawet potężnym, 400-konnym niemieckim super-autom np. BMW M5. Nie ma szans z tylnym napędem i prędzej wyląduje na drzewie niż was dogoni. I żadne ESP nie pomoże. Natomiast wiek robi swoje i turbodziadka polecam tylko znawcom, majsterkowiczom, albo osobom mającym w okolicy DOBRY serwis Subaru- auto wymaga mechanika z wiedzą i doświadczeniem. Części jest mało albo wcale i trzeba ściągać je z całej Europy, bo w Niemczech też jest cienko. Najlepiej kupić 2 auta- jedno do jazdy, drugie na części. Unikniecie w ten sposób przykrych niespodzianek. To kosztuje, ale lepiej wydać raz dużo niż później latać po serwisach i się wk..urzać. Mimo atrakcyjnych cen na rynku nie polecam kupna osobom nie mającym wystarczających funduszy. Koszty eksploatacji zwalą z nóg niejednego. Zasada jest prosta- nie kupuj auta, na które Cię nie stać. I tu nie chodzi tylko o sam zakup czy paliwo.
3,8
~daniel
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
pojedyńcze awarie stacyjki i wymiana turbo trochę smuci ale radość z jazdy tym samochodem jest wielka. Jeżeli ktoś szuka mocnego przestronnego i bezpiecznego samochodu za ok 10000 to legacy nie ma za dużo konkurentów. Trzeba się liczyć ze spalaniem ok 12 litrów ale tym samochodem trudno jechać autostradą poniźej 150.
3,6
~loco
Subaru Legacy I
Kombi 2.0 Turbo Super 4WD 200KM 147kW
przyjemnie się jedzie
Subaru Legacy I Kombi