Szukaj

Informacje o Subaru Justy I

Lata produkcji: 1984 – 1995
Segment: Auta małe
Miejski model typu hatchback należący do segmentu B, produkowany od 1984 roku. Najstarszy z obecnie wytwarzanych samochodów Subaru, choć od debiutu drugiej generacji w 1995 roku, Justy nie jest już samodzielną konstrukcją marki, tylko modelem przygotowywanym razem z innymi producentami. Najnowsza, czwarta generacja samochodu zaprezentowana w 2007 roku jest wspólnym projektem Subaru i Daihatsu (jego bliźniaczym modelem jest Daihatsu Sirion). Wcześniej Justy był oferowany w Europie jako zmodyfikowana wersja Suzuki Swift lub Suzuki Ignis.
czytaj więcej
Powagosław
Skoro to bardziej Daihatsu niż Subaru, wnioski nasuwają się same. Dziwi tylko, dlaczego Subaru od lat nie potrafi zbudować swojego auta typu mini. Z pewnością byłoby mniej nijakie niż Justy. ~Powagosław
Luzacjusz
Podobno, gdyby nie było bólu, nie byłoby poezji. Więc gdyby Justy codziennie zajeżdżał na moje włości, od dawna leczyłbym się na nudności. Cóż, jaki samochód, taka poezja. ~Luzacjusz

Subaru Justy I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Subaru Justy I

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Widoczność + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,1
~kchelm@o2.pl
Subaru Justy I
Hatchback 1.2 4WD 67KM 49kW
Kieszonkowe Porsche... Samochód tak niepozorny, że aż zawstydza konkurencję swa niezawodnością, trwałością, osiągami i jakościa wykonania przy seryjnym zastosowaniu rozwiazań konstrukcyjnych niespotykanych w swojej klasie np. dołączane w razie potrzeby 4WD (przy pełnej prędkości) lub niezależne zawieszenie tyłnych kół. Samochód nie ma własciwie konkurenta w swojej klasie. Gdzie nie pojade na przegląd to kreca głową z niedowierzania ci co widza to auto po raz pierwszy od spodu. Na parkingu kilka razy dziwili sie że takie małe auto a ma napeda na 4 koła i przy pojemnosci zaledwie 1.2 prawie 70KM a na wtrysku nawet 75KM i 100Nm momentu co przy masie 800 kg daje niezłego kopa. Ogólnie niewiarygodna niezawodność przy dużej podatności na korozję nadwozia. Bardzo koroduja błotniki trochę mniej drzwi. Rewelacyjnie zabezpieczona podłoga.
4,1
~amaip
Subaru Justy I
Hatchback 1.2 4WD 67KM 49kW
jestem bardzo zadowolony, kupiłem za grosze, jeżdzę nienormalnie(warunki las/teren) i ciągle chodzi, tak naprawdę to miało być auto na 1m-c na czas remontu stałego autka i ............niemiec przegrał a justynka pracuje codziennie !!! MIŁA I UCZYNNA DZIEWCZYNKA!...........POLECAM!!!!!!!!!!!!
3,9
~Trollu
Subaru Justy I
Hatchback 1.0 4WD 55KM 40kW
Pomimo wielu drobnych wad to bardzo dobry samochód miejski- niesłychanie zwrotny, zwinny, wystarczająco pakowny, wjedzie wszędzie, nie boi sie zakrętów ani parkowania. Trasy dłuższe raczej nie dla niego- męczy się oraz kierowcę, że o bagażach nie wspomnę
Średnie spalanie dla Subaru Justy I
6,6 – 8,8
l/100 km
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Subaru Justy I
Hatchback 1.2 4WD 67KM 49kW
Zuzycie paliwa w jeździe mieszanej (codzienny dojazd z miejscowości podwarszawskiej do centrum to około 7,5l/100km. Na autostradzie przy 140km/h to 8,5l/100km przy 90km/h spala 5l/100km. Wiec da się wytrzymać, a styl jazdy mam raczej zadziorny. Części eksplatacyjne obecnie już tanie i łatwo dostępne (10 lat temu był to problem). Właściwie nic poza tym sie nie psuje. Powodem usterek jest najczęściej korozja. Serwis autoryzowany astronomicznie drogi, przewidziany na kieszeń włascicieli Legacy, Imprez i Foresterów. Ja znalazłem warsztat pod Warszawą (starszy pan) gdzie np. wymiana paska rozrzadu to 90 zł. Ogólnie samochód mało skomplikowany, wykonany z bardzo dobrej jakości materiałów precyzyjnie obrobionych a przez to mało awaryjny.
12,5
Subaru Justy I
Hatchback 1.2 4WD 74KM 54kW
Autko wykorzytuje do pracy (listonosz). Pracuje w trudnym terenie górzystym nieraz to do jedynki trzeba redukować. Ale i tak jestem zadowolony ze spalania, przynajmniej dojeżdzam a nie chodze na nogach. Subarynka na trasie potrafi zejśc do 7l/100km gazu po mieście wzrasta do ok 8,5 - 9l/100km gazu. A w pracy na rejonie to srednio 13 - 15 l/100km tu daje taki wynik tez częste odpalanie i gaszenie. Na benzynie na rejonie zejde do ok 10 - 11,5 l/100km. Rewelacyjny napęd trawa błoto czy snieg to jade.
8,1
Subaru Justy I
Hatchback 1.2 4WD 74KM 54kW
Zuzycie paliwa ratuje odlaczany naped AWD - czyli wiekszosc czasu jezdzi sie z napedem na przod. Z wlaczonym napedem nie jest az tak zle jak to czasem w 4x4 bywa - 11 litrow to bylo w naprawde trudnych warunkach sniegowych w gorach a i tak tragedii nie ma
Subaru Justy I