Szukaj

Informacje o Subaru Impreza III Hatchback

Lata produkcji: 2007 – 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Debiutująca w roku 2007, trzecia generacja Subaru Imprezy (symbol GH) na rynku europejskim zadebiutowała w wariancie hatchback (rozmiarami podobnym do poprzednika w odmianie sedan), co było wówczas sporym zaskoczeniem. Klasyczną wersję sedan przeznaczono przede wszystkim na rynek amerykański. Radykalne zmiany stylistyczne, którym poddano Imprezę także uznano za dyskusyjne. Subaru Impreza przestała być tak agresywna i krzykliwa, a zamiast tego stała się bardziej komfortowa i subtelna.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz

Subaru Impreza III Hatchback – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Długość 4415 mm
Szerokość 1740 mm
Wysokość 1475 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół - przód 1495 mm
Rozstaw kół - tył 1495 mm
Prześwit 155 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1216 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 301 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1060 mm
Wysokość bagażnika 670 mm
Szerokość bagażnika 1350 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 805 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1600 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,6
~Kama
Subaru Impreza III
Hatchback 2.5 WRX 230KM 169kW
No cóż. Do tej pory jeździłem roznymi samochodami aby przemiescic się z punktu A do B w celu załatwienia jakiejś sprawy, np. dojazdu do pracy. Wrx GH jest aktualnie pierwszym samochodem gdzie celem bywa jazda sama w sobie. Przypomnij sobie: kiedy po raz ostatni wyszedłem z domu aby się po prostu „przejechać”?... bokiem. Poza tym, z WRXem będziesz czekał na pierwszy śnieg niczym dziecko na św. Mikołaja i narzekał, ze drogowcy odśnieżyli jednak ulice. Niestety ~14/15L w porywach do 28 przy ostrym pałowaniu może zaboleć, ale co tam, przecież zamiast jeść możesz dotankowac. Seryjny wydech i hamulce to porażka. Tarcze wentylowane i dobre klocki ferodo lub hawk’i załatwią sprawę. Jeśli kupujesz, to szukaj auta z polskiego ASO z pewna historią. Zwróć uwagę na skrzynie biegów, stan blachy, Japończyk może (poważnie) korodowac. Po zakupie: często sprawdzaj i zmieniaj olej, lej dobre paliwo, na stacji po tankowaniu od czasu do czasu sprawdź ciśnienie w oponach, nie paluj na zimnym! Jeśli miałbym wybrać inne auto, to tylko STI.
4,2
~pmwas
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Subaru to przede wszystkim "legendarny" napęd AWD i silnik bokser. III generacja Imprezy zasłynęła ponadto kontrowersyjnym (piszą "lanosowatym" wyglądem nadwozia typu hatchback. Miało ono ponoć zainteresować marką "zwykłego Kowalskiego", szukającego rodzinnego hatchbacka (przynajmniej tak spekuluje prasa), a mnie się wydaje, że po prostu wpisuje się w ówczesny trend projektowania azjatyckich hatchbacków. Mógłby być bardziej stylowy, niemniej pisanie, że Hyundai i30 to przy nim designerski majstersztyk uważam za "lekką" przesadę. Wersja, którą mam przyjemność jeździć to najsłabsza wersja oferowana wówczas w MM Cars w Katowicach (wersji 1.5 w ogóle nie mieli), wyposażona w wolnossący silnik 2.0l, oczywiście w układzie bokser. Oczywiście Impreza to nie auto dla każdego, co wielokrotnie zaznaczyłem w poniższej recenzji. Zastosowanie napędu 4x4 i dosć mocnego boksera w ciężkim aucie ma swoje konsekwencje i dla kogoś, kto - choćby przez swój styl jazdy - nie skorzysta z dodatkowych możliwości, które te rozwiązania dają - auto stanie się tylko źródłem niepotrzebnych kosztów i nerwów...
4,7
~jabłko
Subaru Impreza III
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Witojcie... Autko kupione i sprowadzone oczywiście z zagranicy , użytkowane było niepełne 5 lat i 70% miasto i 30% w trasie . Sylwetka jak kto lubi , niektórzy porównują do Lanosa ale mi się podoba, jest bardzo porządnie zrobiona, trwała i zabezpieczona przed korozją.. . Wnętrze obszerne dla 4 osób nawet 5 osób może swobodnie się zmieścić ,bagażnik nie powala ale na wakacje da się spakować :-) i po oparciu tylnych siedzeń nie ma płaskiej podłogi tylko jest mały schodek w dół - można dzięki temu więcej zmieścić do bagażnika, Karoseria bardzo dobra odporna na wgniecenia i rdzę . Bardzo dobry układ jezdny , nie ma belki z tyłu skrętnej tylko normalne wahacze, dzięki temu wygodnie się jeździ . Bardzo dobry silnik i nie jest jakieś duże spalanie ja bym powiedział że przeciętne. ze względu właśnie na ten bezawaryjny silnik i wysoką jakość wykonania n kupił bym ten samochód znowu , dodatkowym atutem tego autka jest niezawodna elektryka i podzespoły,bardzo trwałe i mocne...nie powinno być problemu z późniejszą odsprzedażą tego samochodu chętnych na pewno nie zabraknie- model z tym silnikiem jest idealny dla rodziny, i co za tym idzie mała utrata na wartości . ja bardzo polecam Imprezę z tym silnikiem .
Średnie spalanie dla Subaru Impreza III Hatchback
8,6 – 13,7
l/100 km
6,4
l/100 km
8,2 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Przeciętnie, bo jak ma być :) ? Dwulitrowy bokser w półtoratonowym aucie pali 9-11l/100km w cyklu mieszanym i "nie ma przebacz". Auto jest przy tym bardzo oporne na eco-driving, co jeden z diagnostów skomentował - "i dobrze, nie ma się co szczypać" ;) Części są oczywiście drogie, ale rzadko są potrzebne. Znów, czy 9-11l to mało czy dużo zależy od tego, czy wykorzystujesz potencjał auta. Jeśli dodatkowe kilogramy napędu AWD Ci się przydają - przebolejesz. Jeśli tylko dojeżdżasz sobie spokojnie do pracy i z powrotem - pewnie nie...
11,4
Subaru Impreza III
Hatchback 2.0 i 150KM 110kW
Samochód prowadzi się wspaniale w zakrętach, po zrobionej mapie usuwającej "zamulenie" między 2-3 tys. obrotów auto zbiera się całkiem dobrze, przez co nie ma problemów z dynamicznym wyprzedzaniem. Aby dobrze służyło trzeba uważnie doglądać wszystkich komponentów oraz bieżąco serwisować.
10,3
Subaru Impreza III
Hatchback 1.5 i 107KM 79kW
Imprese GH (Lanosa) mam od pol roku. Nie wiem jakim cudem jezdzac po mieszcie ludziom udaje sie zejsc ponizej 10l. Jezdze po Warszawie i tutaj srednio wychodzi mi 12-13 litrow. Co na tak maly silnik jest absurdem. W trasie przykladowo Warszawa - Olsztyn 8,4 (wylaczona AC)- 8,6l (wlaczona AC) nie przekraczajac 120km/h. Dla mnie ten silnik w subaru to jakas pomylka
Subaru Impreza III Hatchback