Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW 2000-2005

Lata produkcji: 2000 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 196 Nm przy 3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~igorb@satland.com.pl
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW
Czytałm opinie innych kierowców i nierozumiem czego oni oczekują wiekszych lusterek? Żeby zrozumieć ten samochód trzeba mieć charakter i nie każdy akurat taki ma. Ten pojazd stworzony został tylko w jednym celu- żeby dobrze jeździć , więc nie oczekujmy miłego wnętrza bajeranckich świecidełek. Materiałów pierwszej klasy . Ten wóz ma być szybki , przyjemny w prowadzeniu, przyjemny w słuchaniu i bezpieczny i taki jest na 100%. Jeżeli to za mało to kup sobie PORSCHE 911 , trakcja podobna, pięknie wykończony, pali jak smok ale zaraz chyba kosztule 0,5 mil zł no właśnie 3x tyle co SUBARU a więc? A propo PORSCHE to ostatnio miałem okazję poszaleć przepraszam pojeżdzić bo szaleć nie dawało. Miało 355KM (mój 245Km) i nie wiem jak to jest ale nie jechało tak jak moje SUBARU. Przeżyłem szok bo myslałem że będę bał się gazu wcisnąć do końca a tu pedał cały czas w podłodze i bez problemu. Powiem szczeże i obiektywnie jak bym miał dziś wybrać jeszcze raz SUBARU WRX albo PORSCHE 911 to napewno wybrał bym SUBARU, choć to taki brzydal z 90´ lat ale ma to coś co warto mieć tylko dla siebie. Poz Igor
4,5
~wasyl
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW
Subaru Impreza to najlepszy samochód jakim jeździłem , a jeździłem duża ilością samochodów. piekna linia rasowy wygląd, piękn gang turbodoładowanego silnika, i piekielna moc sprawia że samochód ten dla mnie jest nr. 1 in the world !!!!!
4,9
~angelika.88@vp.pl
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW
Całokształt- autko idealne, wprost z moich marzeń, polecam wszystkim!! piękne, wygodne, szybkie i bezpieczne!! czego chcieć więcej?? POLECAM POLECAM!!
Subaru Impreza II Sedan