Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW 2002-2005

Lata produkcji: 2002 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Produkowany od 2002 do 2005 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 225 KM (165 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 8,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Subaru Impreza II Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW 2002-2005
12,7
l/100 km
16,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,9
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Wysokiej jakości instalacja LPG czyni wrx samochodem dobrym na każdy dzień pod względem ekonomii. W trasie długie stosunkowo przełożenia skrzyni biegów okazują się atutem- 11/100 przy prędkościach 120-130km/h w trasie to dobry wynik jeśli chodzi o gaz. Wizyta na torze Kielce to niemal 30/100 przy tankowaniu na stacji ale oczywiście beznzyny- wynik nie zaskoczył . Coś za coś. Poza tym jeśli chodzi o jazdę na codzien to najbardziej może być uciążliwe dla niewprawionych bardzo twarde sprzęgło i duża turbo dziura- do 3000 obr auto nie odjeżdża. Może to też wina innej turbiny w moim egzemplarzu ale jednak. Unikać jak ognia silników 2.5 wrx i wrx sti. (Wyciszenie)
12,7
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
nie jest to auto dla fanów TDI. Turbina żyje - turbina pije. Częste przeglądy z wymianą olejów co ok 8 000 km przedłużają żywotność silnika. Warto współpracować TYLKO z dobrymi serwisami. A to kosztuje. Przy rozsądnej jeździe na dłuższych trasach spalanie wychodzi mi w granicach 8 litrów co jest całkowicie akceptowalne. Przy normalnej jedzie ok 10-12. Przy ostrym "pałowaniu" wciągnie ile się wleje. I to b.szybko .. (Wyciszenie)
13,5
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Nie da sie ukryc ze ten samochod nie jest oszczedny. Zuzycie paliwa jest uzaleznione od stylu jazdy, ale i tak jest duze jak na 4 cylindrowy silnik. Sa silniki 6 i 8 cylindrowe co pala podobnie. Agresywna jazda powoduje ze bak okazuje sie maly. (Wyciszenie)
Subaru Impreza II Kombi