Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II Kombi

Lata produkcji: 2000 – 2007
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4415 mm
Szerokość 1695 mm
Wysokość 1465 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1485 mm
Rozstaw osi 2525 mm
Rozstaw kół - przód 1465 mm
Rozstaw kół - tył 1455 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1266 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 353 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~rafalski
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Świetny samochód, może trochę przestarzały w roku produkcji, brakowało trochę nowoczesności w porównaniu z konkurencją. Cztero stopniowy automat w 2007 roku trochę słabo i tyle w kwestii lekkiej krytyki. Generalnie auto świetne mechaniczne serwisowany w ASO, nigdy nie miałem najmniejszego problemu prócz wymiany baterii i żarówek. Wykończenie poprawne dużo plastików i tkanin tapicerki, ale bardzo dobrej jakości, dużo pali w porównaniu z konkurencją, trochę głośno we wnątrz samochodu przy prędkościach autostradowych. Generalnie byłem bardzo zadowolony z tego samochodu jedzilem przez dziesięć lat.
4,6
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Praktyczne i przyjemne w prowadzeniu. Jedno z bardziej niedocenionych samochodów w cenie do 15000zł. Pięknie brzmiący i kręcący się wysoko boxer pod maską, stały napęd na cztery koła i satysfakcjonująco dobrze wykonane przyrządy sprawiają że jazda tym samochodem to przyjemność. Bardzo dobrze zaprojektowane (jednocześnie trzymające auto przyklejone do drogi i nie tak skomplikowane jak u niemieckiej konkurencji) zawieszenie daje poczucie kontroli i bezpieczeństwa. Ten samochód nie izoluje od drogi tylko zachęca do poznania każdej jej części, przez to nie jest to samochód dla każdego - nie jest idealnie wyciszony ani niesamowicie miękki - ale za to jest dla osób szukających doznań z jazdy, dlatego jest to na pewno auto warte polecenia.
4,9
~Andrzej
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Silnik bokser 2.0 125 KM radzi sobie nieźle z lekką konstrukcją auta.W niektórych sytuacjach na drodze (wyprzedzanie)przydało by się ze min 30 kucyków więcej, jednak kręcąc wysoko silnik można jeżdzić całkiem dynamicznie.Silnik płynnie i ochoczo wkręca się na obroty przy tym wydaje NAJPIĘKNIEJSZY ODGŁOS na świecie (myślę że każdy gdzieś na ulicy słyszał przemykającą IMPREZĘ :)Dodatkowy atut boksera to niskie położenie środka ciężkości co ma duży wpływ na trakcję. Jeśli chodzi o skrzynię biegów to w IMPREZIE jest średnio.Kiedy olej w skrzyni biegów jest zimny biegi wchodzą ciężko.Przy \"siłowej\" zmianie biegów pojawiają się zgrzyty, trzeba wypracować metodę zmiany biegów na dwa razy najpierw ok 70 proc. siły następnie ok 30 proc.Do płynnej i szybkiej redukcji (przy wysokich obrotach) proponuję zastosować między-gaz (wtedy nie szarpie sprzęgło)a po redukcji mamy wystarczająco mocy do zaplanowanych manewrów. Układ jezdny to najmocniejszy punkt auta. Stały napęd 4X4 w rozkładzie 50/50, który zapewnia doskonałą przyczepność w każdych warunkach.Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i w każdych warunkach reaguje na najmniejszą korektę kierowcy .Zawieszenie jest sztywne ale dość komfortowe i nie męczy w codziennej eksploatacji ani w trasie Pozycja kierowcy jest nastawiona bardziej na sport niż na komfort ale chyba nikogo to nie dziwi.Fotele głębokie, dobrze trzymające w zakrętach.Jedynie kierownica mogła być mniejszej średnicy.Wszystkie przyrządy w zasięgu ręki. Jak na auto klasy C przestrzeń dla kierowcy i pasażerów jest zadowalająca. Auto na trasie pali ok 9,5 l/100. miasto ok 13 l/100. Ceny przeglądów w normie.Ceny napraw - nie wiem bo jeszcze nie było :)
Średnie spalanie dla Subaru Impreza II Kombi
8,3 – 14,2
l/100 km
12,1 – 16,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,9
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Wysokiej jakości instalacja LPG czyni wrx samochodem dobrym na każdy dzień pod względem ekonomii. W trasie długie stosunkowo przełożenia skrzyni biegów okazują się atutem- 11/100 przy prędkościach 120-130km/h w trasie to dobry wynik jeśli chodzi o gaz. Wizyta na torze Kielce to niemal 30/100 przy tankowaniu na stacji ale oczywiście beznzyny- wynik nie zaskoczył . Coś za coś. Poza tym jeśli chodzi o jazdę na codzien to najbardziej może być uciążliwe dla niewprawionych bardzo twarde sprzęgło i duża turbo dziura- do 3000 obr auto nie odjeżdża. Może to też wina innej turbiny w moim egzemplarzu ale jednak. Unikać jak ognia silników 2.5 wrx i wrx sti.
13,2
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Subaru impreza kombii automat. W mieście gazu 15.5litra, w mieszanym 13.5, trasa po drogach wojewódzko krajowych 11.5. Wyniki na gazie. Minimalnie 10.7,maksimum zimą przy ślizganiu się 17litrow. Na benzynie również testowałem w mieście 14 litrów. Szału nie ma zawory ustawione 15kkm do tyłu, świece ok, auto w 100% sprawne.
10,9
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
Auto po chipie na 257KM, podniesione 5cm, koła 215/65r16 czyli 20% więcej jak fabryka. 16 spala jak się gniecie cały czas w opór lub zimą przy ćwiczeniu poślizgów. Spalanie około/poniżej 8l/100 uzyskiwane utrzymując ok 2100obr na 5ce(na tych kołach około 94km/h) i zmieniając biegi przy 2500obr, Jadąc po autostradzie na chorwację spalił mi przy 2500obr na 5ce(117km/h) około 8-8,2 z rodziną i pakunkami.
Subaru Impreza II Kombi