Szukaj

Informacje o Subaru Impreza II

Lata produkcji: 2000 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Zaprezentowana w roku 2000, druga generacja Subaru Imprezy (oznaczonej symbolem GD) zyskała przeprojektowano od podstaw nadwozie auta. Model przezwano „bug-eye” (oczy robaka), za sprawą specyficznych, okrągłych reflektorów. Zmodernizowana w roku 2003 Impreza II, w której zastosowano nowe światła, została nazwana „teardrop” („łza”). W roku 2006 auto przeszło kolejny facelifting, po którym nową wersję nadwozia obdarzono mianem „hawkeye” („oko jastrzębia”). W roku 2007 produkcja Subaru Imprezy drugiej generacji została zakończona.
czytaj więcej
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz

Subaru Impreza II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Subaru Impreza II

Liczba ocen: 103
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~rafalski
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
Świetny samochód, może trochę przestarzały w roku produkcji, brakowało trochę nowoczesności w porównaniu z konkurencją. Cztero stopniowy automat w 2007 roku trochę słabo i tyle w kwestii lekkiej krytyki. Generalnie auto świetne mechaniczne serwisowany w ASO, nigdy nie miałem najmniejszego problemu prócz wymiany baterii i żarówek. Wykończenie poprawne dużo plastików i tkanin tapicerki, ale bardzo dobrej jakości, dużo pali w porównaniu z konkurencją, trochę głośno we wnątrz samochodu przy prędkościach autostradowych. Generalnie byłem bardzo zadowolony z tego samochodu jedzilem przez dziesięć lat.
4,6
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Praktyczne i przyjemne w prowadzeniu. Jedno z bardziej niedocenionych samochodów w cenie do 15000zł. Pięknie brzmiący i kręcący się wysoko boxer pod maską, stały napęd na cztery koła i satysfakcjonująco dobrze wykonane przyrządy sprawiają że jazda tym samochodem to przyjemność. Bardzo dobrze zaprojektowane (jednocześnie trzymające auto przyklejone do drogi i nie tak skomplikowane jak u niemieckiej konkurencji) zawieszenie daje poczucie kontroli i bezpieczeństwa. Ten samochód nie izoluje od drogi tylko zachęca do poznania każdej jej części, przez to nie jest to samochód dla każdego - nie jest idealnie wyciszony ani niesamowicie miękki - ale za to jest dla osób szukających doznań z jazdy, dlatego jest to na pewno auto warte polecenia.
2,8
~Janek:)
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Auto naprawde szybkie i dobre do sportowej jazdy jednak koszty części masakrycznie drogie , spalanie ?? Niema szans zejść poniżej 10l , silnik ma super dżwięk lecz ma pare wad kto miał ten wie. Słabe tłoki które po.ok 100 tys.km trzeba wymienić i to na kute które są wytrzymalsze ale i drogie bo ich koszt wynosi ok.4 do 6 tys.zł zależy od warsztatu który sie tego podejmie owszem można kup[ić tańsze za ok.2 tys.zł ale to i tak za jakiś czas wyjdzie:) poprostu jest to zamiennik chiński a z kutym tłokiem to ma tyle co ja z papieżem:).Ogólnie auto dość awaryjne i paliwożerne , dla ludzi z kasa lubiących częste naprawy zawieszenia jak i opon czy samego silnika.
Średnie spalanie dla Subaru Impreza II
7,8 – 15,7
l/100 km
9,3 – 18,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

16,9
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Wysokiej jakości instalacja LPG czyni wrx samochodem dobrym na każdy dzień pod względem ekonomii. W trasie długie stosunkowo przełożenia skrzyni biegów okazują się atutem- 11/100 przy prędkościach 120-130km/h w trasie to dobry wynik jeśli chodzi o gaz. Wizyta na torze Kielce to niemal 30/100 przy tankowaniu na stacji ale oczywiście beznzyny- wynik nie zaskoczył . Coś za coś. Poza tym jeśli chodzi o jazdę na codzien to najbardziej może być uciążliwe dla niewprawionych bardzo twarde sprzęgło i duża turbo dziura- do 3000 obr auto nie odjeżdża. Może to też wina innej turbiny w moim egzemplarzu ale jednak. Unikać jak ognia silników 2.5 wrx i wrx sti.
14,0
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Przy ekonomicznej jeździe w cyklu spalanie zamyka się w granicach 10l/100 kilometrów. Miasto to minimalne spalanie na poziomie 12l/100km. Do autostradowych 140km/h nie wykracza poza 10l/100km. Najniższe zanotowane przeze nie spalanie, oczywiście nie wjeżdżając do miasta, to 7.9 litra, na paliwie premium za granicą. Górnej granicy teoretycznie nie ma :) Wszystko zależy od wodzy fantazji kierowcy. Auto ma przelotowy wydech i zrobiony 'remap'. Jest lekko przelane, dzięki czemu silnik powinien mieć sympatyczniej. Jak na tę moc, osiągi i radość, jaką daje jazda imprezą z wiatrakiem spalanie jest na przyzwoitym poziomie.
11,4
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Pomimo dużego przebiegu auto nigdy nie miało problemów z "wydmuchaną uszczelką, dlatego koszty utrzymania nie są specjalnie wysokie. W okresie 6 lat użytkowania auta przez mnie, wymieniłem sprzęgło, 2x amortyzatory ze sprężynami i usuwałem usterkę układu kierowniczego, reszta to koszty związane z eksploatacją. Biorąc pod uwagę fakt, że obok normalnej codziennej eksploatacji WRX uczestniczył w kilkudziesięciu amatorskich zawodach czy szkoleniach z techniki jazdy sportowej jego wytrzymałość jest zdumiewająca.

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 30
4,0
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 4PLUS
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Impreza wyposażona jest w silnik EJ20F przystosowany do zasilania gazem i pierwsza instalacją gazowa (StarGas) była montowana w salonie Subaru podczas przeglądu na 20k km. Przy przebiegu ~160k km wymieniłem instalację ze wzglądu na problemy z wtryskami, parownikiem i serwisowaniem. Do dziś samochód przejechał 170k km z czego ~150k km z zasilaniem gazowym i silnik chodzi...
5,0
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 65 tys. km
użytkowana przez: 95 tys. km
Silnik bardzo mocny , spalanie w granicach 16 litrów przy spokojnej jeździe . Przy mocniejszej i dynamicznej jeździe spalanie wzrasta do 20 litrów . Instalacja nie koliduję w żaden sposób z silnikiem.
5,0
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: LANDIRENZO OMEGAS
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik boxer jest niesamowitym osiągnięciem inżynierów jednak jego apetyt na paliwo potrafi wkurzyć nie jednego fana motoryzacji . Spalanie auta dochodziło do 20 litrów benzyny przy dynamicznej jeździe , podczas zastosowania instalacji wartość ta w przybliżeniu wynosi tyle samo jednak gazu. Koszty spadły o połowę .
Subaru Impreza II