Szukaj

Informacje o Subaru Impreza I Kombi

Lata produkcji: 1992 – 2000
Segment: Niższa klasa średnia
Pierwsza generacja Imprezy (oznaczenie GC) produkowana w latach 1992-2000 jako następczyni modelu Leone. Według pierwotnych planów, auto miało nazywać się Loyale. Tradycyjnie dla marki Subaru, Impreza została wyposażona w silniki typu bokser. W 1997 roku model został poddany gruntownej modernizacji. Niebagatelny wpływ na rynkowy sukces samochodu miały jego rajdowe osiągnięcia, w tym tytuły mistrza świata kierowców i konstruktorów w latach 1995-97.
Powagosław
Kultowy samochód z ryczącym bokserem pod maską. Wciąż. Ale Impreza zerwała z wizerunkiem swoich poprzedników i dziś jest nijakim kompaktowym hatchbackiem dla masowego odbiorcy. ~Powagosław
Luzacjusz
Colin McRae przewraca się w grobie. A mnie przewraca się w żołądku. Nigdy bym nie pomyślał, że przyjdzie taki dzień, w którym Imprezę pomylę z Lanosem. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4350 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2520 mm
Rozstaw kół - przód 1460 mm
Rozstaw kół - tył 1450 mm
Prześwit 137 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1275 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 356 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(94%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~kuba_tenerowicz
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum 50tys km wcześniej, a ewentualne naprawy trwają mniej więcej 30-60min. Może poza regulacją zaworów.... Generalnie świetny samochód któremu brakuje trochę wyciszenia.
3,7
~ms
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Samochód ogólnie przeciętny gdyby nie słynny napęd na cztery buty. Silnik fajnie pracuje, przy głośnym wydechu wydaje z siebie przyjemne dźwięki, co jednak na dalszą trasę potrafi być uciążliwe. Po układzie napędowym spodziewałem się czegoś więcej, tymczasem auto na śniegu i ciasnych mokrych zakrętach jest bardzo podsterowne a próba wyprowadzenia go gazem kończy się w większości tylko pogłębieniem zjawiska. Do 1997 roku napędy trwałe, po 1999 trzeba uważać na sprzęgło visco, które lubi się posypać (dostępne tylko OE- 2700 zł). W zimie raczej nic go nie zaskoczy, czy to lód czy zaspy, zawsze da radę. Koszty napraw trochę wyższe niż w \"normalnych\" japończykach za sprawą nietuzinkowych rozwiązań, choć części eksploatacyjne na podobnym poziomie. Wyciszenie przeciętne, dla czterech dorosłych osób ciasnawo. Warto poznać samochód na własnej skórze, jednak nie ma to to nic wspólnego z wersjami turbo. Spokojnie auto dla spokojnego starszego pana.
3,8
~mubaraksubarak
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Bardzo trwałe zawieszenie, b. dobry silnik(choć osprzęt już bywa do wymiany, a nie jest najtańszy), napęd rewelacyjny ale uwaga na ewentualne uszkodzenia spowodowane złą eksploatacją. Najsłabsza jak to u japońca blacharka(do tego stopnia ,że wypadają dziury do wnętrza pojazdu-miejsca mocowań tylnych amortyzatorów).Wnętrze surowe ale w miarę trwałe, fotele raczej solidne.
Średnie spalanie dla Subaru Impreza I Kombi
8,5 – 12,3
l/100 km
11,2 – 14,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 4WD 115KM 85kW
Impreza to samochód z napędem na cztery koła, stałym. Jeśli ktoś hamuje przed zakrętami, hamuje na prostej podczas wymijania, w ogóle wymienia klocki hamulcowe co 10 000km to to nie jest auto dla was. Szukacie ekonomicznego auta którego spalanie nie przekroczy 7l/100km to nie pchajcie się na Imprezę której nie zrobiono jej dla was. Jeśli jednak cenisz bezpieczeństwo jazdy, pełna kontrolę w każdej sytuacji i niezawodność a do tego lubisz uczucie jakie towarzyszy przeciętnemu śmiertelnikowi podczas urzywania przedmiotów tak bardzo zbliżonych do doskonałości jak to tylko możliwe to spalanie wyższe o 2l/100km powyżej przeciętnej w klasie nie będzie dla was problemem. Pozdrawiam.
10,4
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 Turbo GT 4WD 218KM 160kW
Nieporozumieniem jest twierdzenie, że to auto pali ogromne ilości paliwa. Jeśli jeździ się nim normalnie tzn w granicach rozsądnych obrotów to ze spalaniem można wytrzymać. To auto po mieście, do góra 3000 obrotów na kolejnych biegach zostawia za sobą praktycznie wszystkie inne auta, więc po co mu non stop dawać buta. Ostatnio przejechałem 500 kilometrów (Beskidy, Tatry, Pieniny) czyli nie po płaskim i średnie spalanie wyszło dokładnie 8! Było by mniej, ale czasem trza było przycisnąć. Przy tej mocy i osiągach spokojnie 5*
8,7
Subaru Impreza I
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Niestety dość drogie w utrzymaniu, pomimo pancernego zawieszenia psują się drobne rzeczy, jak jeszcze dojdzie jakaś poważniejsza awaria np napędu to robi się dramatycznie :) i trzeba kombinować na używanych częściach. Nowe części raczej mały wybór , a oryginalne kosmos cenowy(jak na tak stare auto) Spalanie raczej ok jak na 2.0 - ja na trasie do pracy(35km i po drodze przez miasto - dość rześka jazda 8,6-9l/100km)
Subaru Impreza I Kombi