Szukaj

Informacje o Subaru Forester IV Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW 2015-2018

Lata produkcji: 2015 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Czwarta generacja Subaru Forestera pojawiła się na rynku w 2013 r. Stylistycznie model ten ponownie został znacząco odmieniony. Jego rozmiary także uległy powiększeniu – jest o 35 mm dłuższy, 15 mm szerszy i 20 mm wyższy. Zwiększono również rozstaw osi. Tak jak poprzednie generacje, Forester IV powstał na zmodyfikowanej platformie podłogowej modelu Impreza. Niektóre techniczne rozwiązania ma również wspólne z modelem Legacy. Podobnie jak model poprzedniej generacji, Subaru Forester IV dostępny jest także w wersji z silnikiem Diesla.
czytaj więcej
Powagosław

Stonowany jak zawsze, z jeszcze większą nutą młodzieżowości, którą Forester dawkuje bardzo ostrożnie. Może to lekarstwo na kiczowatość, która toczy niejedno auto w tym segmencie. Wszyscy wiemy, jakie są zalety Forestera, do jego specyficznego uroku można się przyzwyczaić.

~Powagosław
Luzacjusz

Niekwestionowany brzydal nr 1 w swojej klasie znów jest brzydszy niż był. Znając wyczyny designerskie Subaru, gotów jestem nawet uwierzyć, że o to chodziło. Jedno, co dobrego można o nim powiedzieć, to, że nie jest koreański, jak wiele SUV-ów. Bez cienia ironii.

~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 198 Nm przy 4200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów bokser
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 84 x 90 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 Symmetrical AWD
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Karoseria - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,7
~Mateusz
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Ogólnie bardzo dobry samochód. Ma w sobie to COŚ pomimo swojej ogólnej przeciętności wizualnej. Idealnie sprawdza się jako auto rodzinne - jest bardzo przestronny, pozostawiając przy tym ogólną przyjemność z jazdy (co nie zawsze jest oczywiste w tato-wozach). Bardzo dobrze jeździ po zakrętach, daje sporo informacji zwrotnych dla kierowcy, choć w pierwszej chwili wydaje się inaczej. W zimie rekompensuje wszystko co w nim ewentualnie złe. Mam wersję z manualną skrzynią, mieszkam w górach, dosłownie czekam na śnieg, żeby jeździć bez celu i bawić się tym samochodem. To ostatni prawdziwy, klasyczny, mechaniczny napęd w Subaru. Rok później były już tylko automaty. Czysta mechanika i bezpośrednie przełożenie zachowań na pedał gazu i kierownicę. Kocham to. Wykonanie na dobrym poziomie, góra deski rozdzielczej miękka, z boku już wszystko twarde, ale nic nie trzeszczy, nie wydaje dźwięków. Fenomenalne światła - skrętne LEDy. Jak na takie gabaryty samochodu niskie spalanie - 8,1 l/100 km z całego życia, czyli 67 tys km.
4,6
~beretman
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Auto kompletne, zarówno dla kierowcy lubiącego prowadzenie jak i ceniącego łatwość użytkowania na codzień. Fantastyczne właściwośći jezdne, nieosiągalne przez wikęszość aut z napędem "4x4", które się docenia nie tylko zimą. Bardzo funkcjonalne nadwozie, zapewnia dosonałą widoczność na wszystkie strony i umożliwia spakowanie wszystkiego czego potrzebujemy np. na wakacje. Dobre wyposażenie, za które inne marki liczą dodatkowo, co sprawia, że obiektywnie cena jest naprawdę rozsądna. zwłaszcza w akcji "Zima", gdzie Subaru w m-cach zimowych funduje do każdego modelu komplet markowych "zimówek".
3,5
~Marcin
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Rozczarowanie. Twarde zawieszenie, dużo wad fabrycznych (projektowych). Uciążliwa automatyka, brak możliwości wyłączania świateł, radia, start stop, ciągle coś trzeszczy a głośno jak w starych modelach. Mmiej stabilny od II gen. Daję trzy gwiazdki bo jest względnie oszczędny, ma dobrą widoczność, i chcę żeby ktoś to jeszcze ode mnie kupił.
Åšrednie spalanie dla Subaru Forester IV Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW 2015-2018
8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Auto jest wg mnie bardzo ekonomiczne jak na swoje gabaryty i stały napęd na cztery koła. Jadąc w trasę turystyczno - krajoznawczną, z uwzględnieniem zasad eco-drivingu, ale bez przedadnego zamulania, wychodzi 6,4 - 7 w zależności od warunków. Dynamiczna trasa, prędkość do 120 km/h, trochę wyprzedzania, zabawy po zakrętach - 7,6 l/100 km. Codzienne dojazdy do pracy (10 km w jedną stronę), cykl podmiejski - 7,8 w lecie, 8,2 w zimie. Miasto, odcinki po 2-3 km - do 13 litrów. Autostrada, tempomat na 130 km/h - 8 litrów, później każde 10 km/h to 1 litr więcej. Spalanie z całego życia samochodu (67 tys km) - 8,1 litra. Dane weryfikowane prawie za każdym razem na dystrybutorze, nie tylko z komputera.
10,2
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Wspaniały samochód ale paliwożerny. Nie wiem jakim sposobem pali komuś 5-6 l benzyny, to kawał fury w wysokim prześwitem (czyli oporami). Na trasie szybkiego ruchu przy stałej prędkości ok. 80 km/h na 6 biegu przez kilka kilometrów (ok. 5 km) udało mi się zejść na 6,5 l (chwilowo, tylko ja, pusty samochód) nigdy tego już nie powtórzyłem. Przy przełączeniu na sport trzeba do tych średnich 1l doliczyć. Przy 160 km/h ok. 14l.
9,3
Subaru Forester IV
Terenowy Facelifting 2.0i 150KM 110kW
Nie wiem co mu się w tej 3 polu nie zgadza, wyżej jest średnie tu minimalne a nie chce przyjąć prawidłowej wielkości więc wstawia taka aby przyjęło. Jazda ekonomiczna min. 6,4 l ale na krótkiej trasie na długiej 8,4 l, zimny miasto 13 l.
Subaru Forester IV Terenowy Facelifting