Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo XC90 I

pb - zużycie paliwa dla silnika 2.9 T 272KM 200kW (w l/100km)
Średnie zużycie
15,6
Deklaracja producenta
12,9
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
14.9
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
19.5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
12.5
lpg - zużycie paliwa dla silnika 2.9 T 272KM 200kW (w l/100km)
Średnie zużycie
15,5
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
15.4
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
18.9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
12.1

Lista raportów zużycia paliwa (22)

17,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
18,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
18,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
14,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
16,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Świetne dynamiczne auto. Spalanie także dobre biorąc pod uwagę wielkość wagę i dynamikę.
16,0
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Skarbonka ! Awaria skrzyni czy haldexu to naprawy w tysiącach - kilku !

Usterki Volvo XC90 I

Liczba wpisów: 17

Volvo XC90 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

16,3
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
13,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Dużo zależy od sposobu jazdy, jeżdżę najczęściej po dłuższej trasie, ale i po mieście. Jest czym przycisnąć kiedy trzeba, ale i da cię zejść nisko na prostej. Mi pokazuje ok.8l /100 . Trudno znaleźć tej klasy auto żeby spalało mniej. Audi A6 quattro pali podobnie. polecam
13,3
Liczba komentarzy: 1
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Kto chce komfortu, napędu na 4 koła i bezpieczeństwa nie bardzo znajdzie ekonomiczność. Choć i tak auto pali najmniej w porównaniu z innymi tej klasy ; BMW X5, TUAREG, CAPTIVA. SANTA-FE .
17,7
Volvo XC90 I
SUV 2.9 T 272KM 200kW
Drogi w utrzymaniu. Spalanie duże (20l/100km w mieście i 15l/100km poza miastem). Ale to można 'obejść' instalacją gazową. Niestety przy tym przebiegu koszty napraw robią się spore. Skrzynia nieprzystosowana do tej mocy silnika = remont. Maglownica nieprzystosowana do tej masy = remont, problemy z pompą wspomagania, komputerem silnika (błąd konstrukcyjny), stosunkowo delikatnym (jak na tą masę) zawieszeniem. Rocznie to wypada prawie ok. 10tyś PLN
Volvo XC90 I