Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo XC60 II Crossover

Podsumowanie 126 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo XC60 II Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,0
55,36 zł
5
10,9
66,99 zł
9
10,6
65,58 zł
13
13,5
83,34 zł
5
11,3
69,66 zł
1
Silniki Diesla Volvo XC60 II Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,5
47,44 zł
9
7,8
49,73 zł
28
8,8
55,55 zł
14
Silniki Hybrydowe Volvo XC60 II Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Diesela Volvo XC60 II Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Hybrydowe Diesela Volvo XC60 II Crossover
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Lista raportów zużycia paliwa (126)

7,4
Volvo XC60 II
Crossover D3 150KM 110kW
8,8
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
7,5
Volvo XC60 II
Crossover D3 150KM 110kW
Przy stałej prędkości 90 km/h na trasie 6,5 l, przy normalnej ale nie dynamicznej jeździe nie da się zejść poniżej 7 l.
19,0
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Chyba założę gas ze szwagierem w garożu
9,7
Liczba komentarzy: 1
Volvo XC60 II
Crossover T5 250KM 184kW
8,5
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
8,5
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
6,4
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Przejechałem dotąd około 6000 km. Wypowiadam się jednak wyłącznie w kwestii zużycia paliwa. W zejście poniżej 5, nieszczególnie wierzę. Wynik 5,4 udało mi się uzyskać w spokojnej, spacerowej niemal jeździe po Czechach (autostrada i droga lokalna, razem około 350 km, średnia prędkość poniżej 100 km/h, żadnych zrywów, przyspieszeń). Naciśnięcie gazu i wrzucenie tempomatu na 120 km/h od razu podnosi zużycie ponad 6 litrów.
8,3
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
12,0
Volvo XC60 II
Crossover T5 254KM 187kW
Bandyci z Volvo mocno zaniżają spalanie w danych katalogowych. Jest wysokie mimo używania systemu STOP-START. Może i tyle co podają pali w trybie ECO w którym klimatyzacja praktycznie nie działa a silnik pracuje jakby miał nie więcej niż 100 KM. Uważam to za skandal i oszustwo.
Volvo XC60 II Crossover