Samochód lubi paliwko, nawet w trybie ECO i przy oszczędnym kierowcy. Średnia z przejechanych ponad 30 tys. km to 10,17l/100km zmierzone aplikacją (z czego 20% było przejechane z przyczepą kempingową DMC 1350kg). Spalanie prezentowane przez komputer pokładowy jest zawsze minimalnie wyższe niż to zmierzone w appce (zwykle +0.2-0,5l/100km).
Spokojna jazda drogą krajową to ok. 8l/100km (może czasem 7,5l jadąc 70km/h) . Jazda po mieście: 11l bez korków, z korkami ok. 14l/100km. Autostrada przy prędkości 120km/h to ok. 9l/100km. Jak na 8-stopniową skrzynię biegów, sporo. Biorąc pod uwagę, że rocznik 2018 miał 60-litrowy bak, zaglądam na stację zwykle co 500-600km co jest zdecydowanie największą (ale za to jedną z niewielu) wad tego auta. Dla jeżdżących dużo po mieście uważam, że złotym wyborem byłby plug-in T6 z roczników 2022 i nowszych, który ma realny zasięg 60-70km na prądzie.
Pozytywnie zaskakuje mnie spalanie T5 z przyczepą kempingową. Przy autostradowej dozwolonej prędości 90km/h, zestaw spala 11-11,5l/100km co uważam za bardzo przyzwoity wynik.