Szukaj

Raporty zużycia paliwa Volvo V70 II

Podsumowanie 257 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Volvo V70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
9,2
56,14 zł
5
12,4
76,03 zł
12
10,6
64,51 zł
2
9,6
58,55 zł
16
6,7
40,97 zł
1
9,6
58,76 zł
21
11,0
66,96 zł
10
11,1
67,63 zł
5
11,3
68,95 zł
4
8,8
53,81 zł
2
13,3
81,09 zł
5
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Volvo V70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
37,29 zł
3
11,9
38,41 zł
5
11,0
35,45 zł
6
11,3
36,42 zł
6
11,7
37,82 zł
5
11,6
37,50 zł
3
10,5
33,94 zł
2
12,8
41,38 zł
1
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo V70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,4
40,36 zł
7
6,7
42,62 zł
61
7,1
44,96 zł
22
7,4
46,82 zł
16
7,3
46,13 zł
3
7,2
46,01 zł
33
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Volvo V70 II
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,6
18,10 zł
1

Lista raportów zużycia paliwa (257)

6,2
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
W tabeli jest błąd, nie ma wersji 163 KM d5, 2005 rok do maja były te silniki. Mój w wersji MOVE z manualną skrzynią pali średnio 6,8 ON. Cykl miejski. Dojazdy do pracy i krótkie odcinki do 20 km. Ostatni przelot do Hiszpanii 5 tys km w obie strony wyszło tak: Przy prędkości 145-150 spalanie 6,4 ON Przy prędkości non stop spalanie 6,8-6,9 ON. Wartości mierzone na długich dystansach. Polecam, bardzo wdzięczne auto, dobra charakterystyka silnika i niskie spalanie oraz niezawodność!
6,4
Volvo V70 II
Kombi 2.5 TDI 140KM 103kW
Auto bardzo ekonomiczne najmniej ile mi się udało osiągnąć to 4,9 na trasie z francji do polski. Z Calais do Zgorzelca na jednym baku. Prędkość około 110km/h. W mieście mi pali około 6l/100km natomiast najwięcej ile spalił to 8.1l/100km z przyczepka i ciezarem ponad 0,5t. Mam przebieg w tym momencie 596tyś km i nadal nie brakuje mu siły. Auto mało awaryjne i godne polecenia.
6,3
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Swoim Volvo przejechałem jak dotąd dziesięć tysięcy kilometrów. Miasto, długie i krótkie trasy, zdarzały się i przeprawy po wyboistych drogach. Wiem jedno, moje obawy przez zakupem, że nie zejdę ze spalaniem poniżej ośmiu litrów okazały się totalnie nieuzasadnione. A4 Wrocław - Kraków pokonuję spalając średnio 6l/100km przy włączonym tempomacie na 110km/h. Jadąc spokojnie, bez startowania jak rakieta spokojnie można na komputerze widzieć 4,5l/100km. Co prawda trzeba doliczyć do tego ok. 0,5l, bo mniej więcej tyle zaniża. Jak dla mnie fenomen, bo pali momentami mniej niż moje poprzednie auto - Corolla E11 2.0d 72KM.
12,8
Volvo V70 II
Kombi 2.4 T AWD 200KM 147kW
Tu jest kompletna porażka. Na same naprawy wydałem przez ostanie 4 lata ok 50tys. Nie wiem po co. Jak się jedno naprawi to leci kolejne.
5,7
Volvo V70 II
Kombi 2.4 TD 163KM 120kW
6,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Samochod bardzo oszczędny

Usterki Volvo V70 II

Liczba wpisów: 18

Volvo V70 II – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

6,2
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Tak jak napisałem tyle dokładnie pali, w zimie max 0,5 litra więcej.
6,4
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Zaraz ktoś powie że VW Passat 1,9TDI jest ekonomicznejszy, tańszy i równie mało awaryjny w eksploatacji, to prawda. Polecam przejechać się w trasę 500km obydwoma autami w 4-5 osób i bagaże, gwarantuję że spalanie będzie podobne (obciążenie), z VW wysiądziesz jak z pralki nieco skołowany i zmęczony klekotem TDIka a z Volvo tak jak wsiadłeś!
8,0
Volvo V70 II
Kombi 2.4 D5 163KM 120kW
Ceny takich rzeczy podstawowych np. Lozysko kola przedniego to nie przyzwoicie drogie. Inne rzeczy również. Co kolwiek się popsuje np. Lusterko wsteczne czy radio trzeba do serwisu i wpisac dane do glownego serwera w Szwecji. Porażka. Nawet pilot musisz programować w serwisie. Baaaardzooo drogo
10,8
Volvo V70 II
Kombi 2.5 i 20V 210KM 154kW
Instalacja gazowa za 2950 PLN z wtryskami Hana, nie ma różnicy, czy benzyna, czy gaz przełącza się płynnie. Na początku jeździłem na benzynie, ale znajomi mnie zachęcili do założenia instalacji i jestem zadowolony. Obecne instalacje niewiele mają wspólnego z tymi sprzed 10 lat, na których jeździłem (w sumie miałem 5 aut na gaz wcześniej). Polecam, ale u uczciwego gazownika.
Volvo V70 II