Części zamienne droższe niż u niemieckiej konkurencji, szczeglnie u VAGa. Ale nie wymienia się ich tak często więc nie ma tragedii.
Rzeczy pospolite jak materiały eksploatacyjne typu tarcze czy klocki w podobnej cenie jak w inych samochodach tej klasy.
Gorzej z cenami części nie będacych materiałami eksploatacyjnymi ale trwałość auta nie wymaga ich częstej wymiany.
Co do spalania to jest to stara 850ka po liftingu - 15letni samochód, dziś już nie najnowsze rozwiązania tech.(z przeomu 80/90tych lat) 2.0 turbo, 5cyl., 180KM, 1600kg masy własnej, klimatyzacja, dobre osiągi, jazda głównie w warunkach miejskich - to wszystko musi owocować spalaniem takim a nie innym.
Średnio wychodzi mi około 14 litrów LPG przy średnio dynamicznej jeździe z przewagą warunków miejskich co nie jest wg mnie wartością odstającą od konkurencji z tego okresu.
Instalacja sekwencyjna LANDI RENZO OMEGAS, jestem zadowolony i nie żałuję wydanych na nią nie mąłych pieniędzy - cena montażu jak do 6 cyl.
Nie żałujcie kasy na instalację dobrej jakości, jest to wbrew pozorom oszczędność pieniędzy.